Misschien leuk voor een projectje;
40 stuks kleine luidsprekers. Zelfbouw
€ 7,00
https://link.marktplaats.nl/m1660456669 ... ialbuttons
Er zijn 199 resultaten gevonden
- zo 31 jan 2021, 23:44
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248901
- vr 16 mar 2018, 12:33
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248901
Re: het "te koop gezien" topic....
Behringer ECM8000 Measurement Condenser Microphone
http://link.marktplaats.nl/m1265408752? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1265408752? ... ialbuttons
- di 13 mar 2018, 0:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Speaker in Ikea EKET
- Reacties: 14
- Weergaves: 1061
Re: Speaker in Ikea EKET
De xenos heeft ook mooie kastjes waar alleen een frontje in hoeft
- vr 23 feb 2018, 21:47
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Hypex Fusion Plate amps
- Reacties: 1479
- Weergaves: 64249
Re: Hypex Fusion Plate amps
Ik schrijf gebruiksaanwijzingen voor mijn werk en wat hypex levert zou ik zeker geen gebruiksaanwijzing noemen.
Zowel de interface zelf, alsook de principes zouden veel beter uitgelegd kunnen (moeten) worden.
(en de principes van dsp horen daar imho zeker bij)
Zowel de interface zelf, alsook de principes zouden veel beter uitgelegd kunnen (moeten) worden.
(en de principes van dsp horen daar imho zeker bij)
- wo 29 nov 2017, 10:57
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
- Reacties: 288
- Weergaves: 14646
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
heb 'm in mijn agenda gezet. eens kijken of het lukt om weer eens naar een luisterdag te komen.
(niks om mee te nemen helaas)
(niks om mee te nemen helaas)
- di 17 okt 2017, 9:35
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Zin en onzin van luidsprekers op YouTube
- Reacties: 40
- Weergaves: 2203
Re: Zin en onzin van luidsprekers op YouTube
luidsprekers beluisteren via YT is inderdaad onzin, maar een infotainment film is wel mooi. Dan zou ik inderdaad denken aan hetzij een voice over, hetzij een Tony die zowel tijdens de bouw als bij een compleet gereed product enkele van zijn keuze's toelicht. Hierbij kun je dan ook enkele sterke en m...
- zo 23 jul 2017, 0:26
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Topkast 12" / 2,5" combinatie. , RCF MB-12g301 & RCF nd650
- Reacties: 10
- Weergaves: 693
Re: Topkast 12" / 2,5" combinatie. , RCF MB-12g301 & RCF nd650
Leuk versterkerrack met die Qsc's.
- wo 19 apr 2017, 22:23
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: 18 inch PA sub
- Reacties: 92
- Weergaves: 9335
Re: 18 inch PA sub
Beetje een hijack, maar goed; Aangezien ik ook een PA sub wil bouwen, wat zijn dan zoal interessante ontwerpen hiervoor?
- vr 07 apr 2017, 11:40
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nieuwe Hypex plate amps
- Reacties: 130
- Weergaves: 7768
Re: Nieuwe Hypex plate amps
de highlights zijn net niet te lezen ... 
- za 11 mar 2017, 17:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference (ombouw naar Dual opposed)
- Reacties: 172
- Weergaves: 6713
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Laat je het zagen cq cnc frezen?
- di 10 jan 2017, 14:59
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Mijn Orfeo
- Reacties: 189
- Weergaves: 5783
Re: Mijn Orfeo
dan komt het ergste: ze moeten zeker een 100 uur inspelen/loskomenknuisje schreef:Vakwerk is het zeker, ik verbaas me er nog steeds over.
Met een beetje geluk heb ik deze week al geluid.
- do 22 dec 2016, 0:18
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Mijn Orfeo
- Reacties: 189
- Weergaves: 5783
Re: Mijn Orfeo
15, 30 en 45 uit m'n hoofdknuisje schreef:Weet je misschien hoeveel graden die hoeken zijn?Motorfret schreef:Erg fijne speaker
(ik heb de afronding van de hoeken hetzelfde gemaakt als Tony het heeft gedaan, mocht je de benodigde frezen hiervoor willen lenen, laat maar weten)
Wordt inderdaad een hele mooie luidspreker Hans!
- wo 21 dec 2016, 23:05
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Longterm. Vloerstaander met Focal Seas en Eton
- Reacties: 136
- Weergaves: 5898
Re: Longterm. Vloerstaander met Focal Seas en Eton
ik voel een autorit aankomen 
- wo 21 dec 2016, 22:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Mijn Orfeo
- Reacties: 189
- Weergaves: 5783
Re: Mijn Orfeo
Erg fijne speaker 
(ik heb de afronding van de hoeken hetzelfde gemaakt als Tony het heeft gedaan, mocht je de benodigde frezen hiervoor willen lenen, laat maar weten)
(ik heb de afronding van de hoeken hetzelfde gemaakt als Tony het heeft gedaan, mocht je de benodigde frezen hiervoor willen lenen, laat maar weten)
- di 26 jul 2016, 16:53
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
- Reacties: 308
- Weergaves: 9016
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
ziet er mooi uit George 
- vr 22 jul 2016, 10:37
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Longterm. Vloerstaander met Focal Seas en Eton
- Reacties: 136
- Weergaves: 5898
Re: Longterm. Vloerstaander met Focal Seas en Eton
Eerst komt 'ie bij mij om eens een keer te meten, maar nu moet ik al naar hem toe om te leren 
- di 17 mei 2016, 10:14
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Front frezen en anodiseren in kleur
- Reacties: 13
- Weergaves: 1332
Re: Front frezen en anodiseren in kleur
anodiseren is geen probleem.
(mits in zwart, rood, blauw, goud, titaan of naturel)
stuur maar een PB bij interesse.
als je alles overigens in dezelfde kleur wilt hebben, moet je het uit hetzelfde materiaal halen.
(mits in zwart, rood, blauw, goud, titaan of naturel)
stuur maar een PB bij interesse.
als je alles overigens in dezelfde kleur wilt hebben, moet je het uit hetzelfde materiaal halen.
- za 06 feb 2016, 12:17
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA dag Oost NL; foto topic
- Reacties: 14
- Weergaves: 1623
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Even de pagina refreshen
- za 06 feb 2016, 11:31
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA dag Oost NL; foto topic
- Reacties: 14
- Weergaves: 1623
ZBA dag Oost NL; foto topic
Voor al uw foto's
- ma 01 feb 2016, 12:57
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: vervolg project "focadale" - Het filter
- Reacties: 222
- Weergaves: 6934
Re: vervolg project "focadale" - Het filter
Misschien heb je hier wat aan Sander;
https://mike.seddon.ca/loudspeaker-freq ... asurement/
https://mike.seddon.ca/loudspeaker-freq ... asurement/
- ma 25 jan 2016, 11:26
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: vervolg project "focadale" - Het filter
- Reacties: 222
- Weergaves: 6934
Re: vervolg project "focadale" - Het filter
kijk, zo leren we wat 
nog een keer meten en dan de bestanden opslaan dus.
close range metingen zijn (bij 1 woofer iig) gedaan, zie de PDF
nog een keer meten en dan de bestanden opslaan dus.
close range metingen zijn (bij 1 woofer iig) gedaan, zie de PDF
- wo 21 okt 2015, 10:21
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
- Reacties: 438
- Weergaves: 18997
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
ook hier gereserveerd in de agenda.
ik kan eventueel mijn ScaMo 15's meenemen.
ik kan eventueel mijn ScaMo 15's meenemen.
- wo 09 sep 2015, 13:27
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: spotify premium op pc?
- Reacties: 15
- Weergaves: 969
Re: spotify premium op pc?
kleine correctie: Spotify gebruikt geen MP3 maar Ogg vorbis, wat in de regel een betere geluidskwaliteit geeft (zou moeten geven) dan MP3, waarbij de hoogste kwaliteit een spotify stream van 320Kbps is. de gewone stream is 160 Kbps bron: https://support.spotify.com/nl/learn-more/faq/#!/article/What-...
- di 02 jun 2015, 10:43
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: discussietopic luisterdagen....
- Reacties: 244
- Weergaves: 17633
Re: discussietopic luisterdagen....
ik zou inderdaad (zoals al eerder aangegeven) alphen en breda wat meer uit elkaar trekken. (de een in het voorjaar de, de ander in het najaar), dan ben je er al denk ik.
wie dan waar gaat zitten is aan de organisatoren vind ik.
wie dan waar gaat zitten is aan de organisatoren vind ik.
- ma 25 mei 2015, 21:27
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Rasberry Pi 2, Hifiberry Digi+, 1TB via usb
- Reacties: 88
- Weergaves: 3609
Re: Rasberry Pi 2, Hifiberry Digi+, 1TB via usb
Ik had verwacht dat het zou komen door het indexeren, maar dat blijkt het niet te zijn, daar ik zelf stream vanaf een nas,schiet mijn kennis even te kort
