7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Leeuwarden »

satefan schreef:
Ik heb t ook op de planning gezet. Ik neem mn Seas monitoren, versterker (Holton Precision Audio) en AFDAC-LB setje mee.

Even overleggen me thuisfront, maar komt wel goed denk ik...

groet,

Stefan

Winnend setje qua prijs prestatie! Sowieso beste versterker 8)
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door satefan »

Leeuwarden schreef:
satefan schreef:
Ik heb t ook op de planning gezet. Ik neem mn Seas monitoren, versterker (Holton Precision Audio) en AFDAC-LB setje mee.

Even overleggen me thuisfront, maar komt wel goed denk ik...

groet,

Stefan

Winnend setje qua prijs prestatie! Sowieso beste versterker 8)
Precision Audio rules! :rock: (ik zou graag nog eens de klasse A versterker van HPA bouwen :sure:)
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door molekuul »

Barry2001 schreef:
Welkom Joris, breng je nog spullen mee?
Weet ik nog niet. Her duurt nog een tijdje voor het zover is
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Zweitse »

molekuul schreef:
Barry2001 schreef:
Welkom Joris, breng je nog spullen mee?
Weet ik nog niet. Her duurt nog een tijdje voor het zover is
Solo 201 :mrgreen:
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door GerardJ »

Ik kom ook, maar weet nog niet of ik spullen meebreng.

GerardJ
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door molekuul »

Zweitse schreef:
molekuul schreef:
Barry2001 schreef:
Welkom Joris, breng je nog spullen mee?
Weet ik nog niet. Her duurt nog een tijdje voor het zover is
Solo 201 :mrgreen:
mss. ls ik niet van de trap val deze keer....
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Shadow »

:shock:
Watsgebeurd?
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Motorfret »

heb 'm in mijn agenda gezet. eens kijken of het lukt om weer eens naar een luisterdag te komen.
(niks om mee te nemen helaas)
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

Joris dacht thuis solo een Solo de trap af te kunnen tillen, maar uiteindelijk was de Solo eerder beneden dan Joris zelf.. Zou mooi zijn als je mee kunt nemen, met hulp met trap af tillen dit keer, bij de luisterdag is een lift en altijd wel iemand om te helpen met uit de auto tillen :goedzo:

Motorfret en Gerard welkom!
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door RobertD »

Ik ga ook weer proberen erbij te zijn!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

Leuk dat je er weer bij bent Robert!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

Jeroen en Hans (Daudio) komen de C1 Dipool luidspreker demonstreren die in een groupbuy wordt aangeboden, om aspirant kopers de mogelijkheid te bieden deze te beluisteren voordat er aangeschaft wordt.

Ik ga een kamer voor de hele dag reserveren voor deze demo, zodat er voldoende tijd is om te luisteren.
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door rjmulder »

Dat is goed nieuws.
Ben wel benieuwd hoe dat klinkt :)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Shadow »

Ik ga niet luisteren want ik moet me inhouden van vrouwlief :mrgreen:
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door sevenup »

Hallo Barry,

Ik ben ook weer van de partij. Kan ook wel helpen met neerzetten van de tafels en dergelijke.

Ik kan mijn preamp pcb meenemen, deze heeft 3 line inputs en 1 MM phono input.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... p&start=21

Heb een draaitafel (http://stereonomono.blogspot.nl/2014/07/jvc-jl-a20.html), maar element/naald is niet veel soeps meer. Ben van plan een AT95E te kopen, zou het mogelijk zijn deze tijdens de dag fatsoenlijk af te laten stellen door iemand met de juiste kennis en tools?

Eventueel met mijn LM1875 versterkerbordje
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 5&start=54

Speakers ben ik nog mee bezig, heb verder niet echt iets speciaals staan.
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door rjmulder »

Shadow schreef:
Ik ga niet luisteren want ik moet me inhouden van vrouwlief :mrgreen:
Voordeel is wel van deze speaker dat ze niet kan zeggen dat de kast te groot is :lol:
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door VintageHarry »

Hoewel ik dan nog middenin een verhuizing zit zet ik deze datum nu toch even in de agenda, met name het Daudio C1 project wil ik graag eens horen. Is wel boven budget maar wie weet, als mijn mond nog steeds van verbazing openstaat als ik terug rijdt moet er toch een mogelijkheid te vinden zijn :wink: . Ik kan echter maar een beperkte tijd aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

@sevenup: ik maak graag gebruik van je aanbod te komen helpen met opzetten Michiel, hebben nog wel even contact voor die tijd. Draaitafel gewoon meenemen, wil je ook wel helpen met afstellen, zal in elk geval m'n mini weegschaaltje meenemen. Red je het met die luidsprekers of moeten we wat anders regelen?

@VintageHarry: leuk dat je langskomt, er is alleen weinig Vintage aan de C1 ben ik bang :mrgreen: Het klinkt echt goed, heb ze op de XFi gehoord, voor het geld koop je denk ik niet snel iets beters..
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

rjmulder schreef:
Shadow schreef:
Ik ga niet luisteren want ik moet me inhouden van vrouwlief :mrgreen:
Voordeel is wel van deze speaker dat ze niet kan zeggen dat de kast te groot is :lol:
Blijft ook geen plantje op staan he :hide:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door hannesie »

Met een balkon-beugeltje wel, maar dan is het link met water geven. :shock: :shock: 8-[ 8-[
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Pjotr »

Barry2001 schreef:
@VintageHarry: leuk dat je langskomt, er is alleen weinig Vintage aan de C1 ben ik bang :mrgreen: Het klinkt echt goed, heb ze op de XFi gehoord, voor het geld koop je denk ik niet snel iets beters..
Misschien wil Henkjan zijn OOOB vintage variant nog eens demonstreren? :twisted: :D
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door VintageHarry »

Barry2001 schreef:
er is alleen weinig Vintage aan de C1 ben ik bang :mrgreen:
Ach, ik heb gelukkig geen tunnelvisie op dat gebied hoor. Het leuke van vintage vind ik dat je voor weinig geld goed geluid kunt hebben, voor nog beter geluid sta ik ook open voor modern spul :wink:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

Mee eens. Met name de opbouw van veel vintage kan modern spul een puntje aan zuigen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Henkjan »

Pjotr schreef:
Barry2001 schreef:
@VintageHarry: leuk dat je langskomt, er is alleen weinig Vintage aan de C1 ben ik bang :mrgreen: Het klinkt echt goed, heb ze op de XFi gehoord, voor het geld koop je denk ik niet snel iets beters..
Misschien wil Henkjan zijn OOOB vintage variant nog eens demonstreren? :twisted: :D
als ze dan nog niet weg zijn, en als ze in de auto mee passen (zal afhangen van t aantal passagiers) wil ik ze best meenemen.
maar dat wordt waarschijnlijk dan wel die met alleen de breedbanders, tweet en mid zullen tegen die tijd er al af liggen
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door VintageHarry »

Zou best leuk zijn als je die mee kunt nemen, heb ik wat OB vergelijkingsmateriaal. In mijn huidige kleine huiskamer is er voor zoiets geen plek maar mijn nieuwe huiskamer wordt wat groter dus.... :wink:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”