ZBA dag Oost NL; foto topic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ZBA dag Oost NL; foto topic
Voor al uw foto's
Laatst gewijzigd door Motorfret op za 06 feb 2016, 14:53, 8 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Wij willen meer !
Wij willen meer ! !
Wij willen meer ! ! !

Wij willen meer ! !
Wij willen meer ! ! !
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Even de pagina refreshen
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Hé iemand heeft mijn verkoop spul gezien 
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Klinkt erg goed
Laatst gewijzigd door Kappa7 op ma 08 feb 2016, 8:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
vandaag weer erg genoten.
Heb als nummer 1 en 2 van de wedstrijd de beide papaleo's
nummer 3 was voor mij de driehoekige .
een andere topper was de electrostaat, wat een genot en mooi in balans. Wel een beetje hard voor mij.
Blijf een fan van dick van de merwe.
Wat ik ook erg fijn vond was de platenzaak, heb er weer een paar lekkere bij.
Barry nogmaals dank voor je werk.
Heb als nummer 1 en 2 van de wedstrijd de beide papaleo's
nummer 3 was voor mij de driehoekige .
een andere topper was de electrostaat, wat een genot en mooi in balans. Wel een beetje hard voor mij.
Blijf een fan van dick van de merwe.
Wat ik ook erg fijn vond was de platenzaak, heb er weer een paar lekkere bij.
Barry nogmaals dank voor je werk.
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Volgende;
Zo dat staat er op
Barry en hulptroepen, iedereen die er was met al z'n spullen, naar te kijken of te luisteren, BEDANKT!
Zo dat staat er op
Barry en hulptroepen, iedereen die er was met al z'n spullen, naar te kijken of te luisteren, BEDANKT!
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Het was echt wel een zeer geslaagde dag! super gezellig!
Leuke locatie, veel bij geleerd
Leuke locatie, veel bij geleerd
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
tsjonge jonge wat ziet dat er leuk uit zeg!!! En veelbelovende foto's ook!! Jammer dat ik er niet kon zijn 
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Inderdaad is er iemand erg creatief geweest. 
