Kijk eens op http://www.carclean.nl, daar zit ongetwijfeld wat tussen.
Duidelijke omschrjvingen staan erbij.
Ik denk iets voor kunststof cabrio ruiten ofzo.
Er zijn 79 resultaten gevonden
- ma 09 apr 2012, 17:53
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Direct drive vs belt drive en andere vinyl vragen
- Reacties: 106
- Weergaves: 12727
- di 27 mar 2012, 12:04
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [Project] Devastating precision
- Reacties: 213
- Weergaves: 6414
Re: [Project] Devastating precision
Een maand of 3 of bedoel je een week of 3?japperrrr schreef:Ik heb de luidsprekers nu een maand of drie in gebruik
3 maand geleden zaten ze nog niet in elkaar
Neem je ze misschien een keer mee naar een luisterdag? Ik ben wel benieuwd nu.
- di 13 mar 2012, 12:56
- Forum: Elektronicagereedschap
- Onderwerp: Zelfbouwers en hun Soldeerbout / Soldeerstation
- Reacties: 462
- Weergaves: 25277
Re: Zelfbouwers en hun Soldeerbout/ Solderstation
Er zitten totaal 3 verschillende bij ja.
Hij is ook lekker licht (de bout dan), echt een gaaf apparaatje.
Ik gebruik hem alleen niet heel vaak, af en toe eens een schakelaartje solderen in een GSM.
En af en toe een speakertje of trilmotortje op de printplaat solderen
Hij is ook lekker licht (de bout dan), echt een gaaf apparaatje.
Ik gebruik hem alleen niet heel vaak, af en toe eens een schakelaartje solderen in een GSM.
En af en toe een speakertje of trilmotortje op de printplaat solderen
- di 13 mar 2012, 11:30
- Forum: Elektronicagereedschap
- Onderwerp: Zelfbouwers en hun Soldeerbout / Soldeerstation
- Reacties: 462
- Weergaves: 25277
Re: Zelfbouwers en hun Soldeerbout/ Solderstation
Op het werk staat sinds een paar dagen een JBC.
Wat een snel apparaat is dat zeg, van 220C naar 350C is 2-3 seconden....
Wat een snel apparaat is dat zeg, van 220C naar 350C is 2-3 seconden....
- do 08 mar 2012, 21:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Project: Mivoc SB25JM
- Reacties: 64
- Weergaves: 2313
Re: Project: Mivoc SB25JM
Nee, dat gaat nog wel even duren.
Vorige week de sleutel van mijn appartement gehad, dat gaat nu wel even voor zegmaar.
Vorige week de sleutel van mijn appartement gehad, dat gaat nu wel even voor zegmaar.
- zo 26 feb 2012, 0:17
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: flinke massief houten plaat
- Reacties: 44
- Weergaves: 2521
Re: flinke massief houten plaat
Maar nu ben ik dan wel benieuwd naar een foto!
- vr 24 feb 2012, 17:28
- Forum: DIY events door sponsoren
- Onderwerp: Battle of the TL's
- Reacties: 95
- Weergaves: 7110
Re: Battle of the TL's
En er mogen alleen TL's komen die dag?
- vr 24 feb 2012, 13:08
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: flinke massief houten plaat
- Reacties: 44
- Weergaves: 2521
Re: flinke massief houten plaat
Of zo`n houtzaagmolen zoeken, daar hebben ze ook lekker ruwe planken, ambachtelijk gezaagd.
- do 23 feb 2012, 11:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Elysium Subs
- Reacties: 240
- Weergaves: 6609
Re: Elysium Subs
Omgekeerd gezien wel inderdaad.
- do 23 feb 2012, 11:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Elysium Subs
- Reacties: 240
- Weergaves: 6609
Re: Elysium Subs
Kun je niet zo`n sub maken zoals Joland heeft staan?
Kussen er op en de wanden bekleden en je hebt een (grote) poef.
Kussen er op en de wanden bekleden en je hebt een (grote) poef.
- do 23 feb 2012, 8:50
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Stekkers bevestigen
- Reacties: 19
- Weergaves: 1693
Re: Stekkers bevestigen
Hier ook een adresje (voornamelijk autogerelateerd) met dergelijk gereedschap.
- wo 22 feb 2012, 20:39
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Stekkers bevestigen
- Reacties: 19
- Weergaves: 1693
Re: Stekkers bevestigen
zoiets ja.
Maar met een punttang gaat het ook wel, je soldeert ze er na toch wel neem ik aan..?
Maar met een punttang gaat het ook wel, je soldeert ze er na toch wel neem ik aan..?
- wo 22 feb 2012, 15:11
- Forum: Meten....
- Onderwerp: meten-inspelen-meten
- Reacties: 12
- Weergaves: 590
Re: meten-inspelen-meten
Maar bij een luidspreker/driver die nieuw uit de doos komt kan ik het me voorstellen. Dit is een mechanisch component, dan kan er wel iets van soepeler worden > dus iets anders klinken te verklaren zijn toch? Kijk, als het nou over het inspelen van versterkers, filters en kabels gaat, zeg ik FAKE, m...
- wo 22 feb 2012, 14:26
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [Project] Devastating precision
- Reacties: 213
- Weergaves: 6414
Re: [Project] Devastating precision
Mr. Polska +1
Maar wat een apparaten zeg... Groot!
Hoe vindt je het zelf klinken? En valt het je mee/tegen?
Maar je hebt er nog maar 1 in elkaar nu?
Maar wat een apparaten zeg... Groot!
Hoe vindt je het zelf klinken? En valt het je mee/tegen?
Maar je hebt er nog maar 1 in elkaar nu?
- wo 22 feb 2012, 10:13
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Magico de clown
- Reacties: 10
- Weergaves: 521
Re: Magico de clown
Die zag ik al ja, zo krom als een hoepel...
Zie nu ook de juiste link, tnx!
Zie nu ook de juiste link, tnx!
- wo 22 feb 2012, 9:14
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Magico de clown
- Reacties: 10
- Weergaves: 521
Re: Magico de clown
Jammer dat de site onleesbaar is, want volgens mij staan er wel meer van dit soorft fotoreportages.
Afgezien van het feit dat het nooit te betalen is voor mij, ziet het er wel bruut uit.
Afgezien van het feit dat het nooit te betalen is voor mij, ziet het er wel bruut uit.
- di 21 feb 2012, 13:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Paasproject 2010 maar dan anders
- Reacties: 45
- Weergaves: 1704
Re: Paasproject 2010 maar dan anders
Ziet er erg goed uit inderdaad.
Maar heb je nog meer foto`s van het bouwproces?
Maar heb je nog meer foto`s van het bouwproces?
- za 18 feb 2012, 12:02
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Next Project: Torretta Alpair 7
- Reacties: 31
- Weergaves: 2812
Re: Next Project: Torretta Alpair 7
Dan ben ik benieuwd naar de bouw van deze speakers.
Deze ga ik volgen.
Deze ga ik volgen.
- do 16 feb 2012, 10:43
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Paasproject 2010 maar dan anders
- Reacties: 45
- Weergaves: 1704
Re: Paasproject 2010 maar dan anders
Heb je de lijmkant van de tegel ook op moeten ruwen? Of is deze, zoals een gewone vloertegel, al ruw?
- wo 15 feb 2012, 16:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Scan Speak Maxima S.E.
- Reacties: 224
- Weergaves: 17985
Re: Scan Speak Maxima S.E.
insmeren met siliconenkit als je het draadeinde er in doen, dan trilt het niet meer denk ik zo.ALDEBIJL schreef:als ik nu op mijn tafel sla hoor je het draadeinde na trillen.
- di 14 feb 2012, 11:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Paasproject 2010 maar dan anders
- Reacties: 45
- Weergaves: 1704
Re: Paasproject 2010 maar dan anders
Dit ziet er al goed uit, mooi hout ook!
Ben benieuwd naar de vorderingen, deze ga ik dus volgen.
Ben benieuwd naar de vorderingen, deze ga ik dus volgen.
- zo 12 feb 2012, 19:37
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: 5.1 Voorversterker
- Reacties: 95
- Weergaves: 3135
Re: 5.1 Voorversterker
Dit ziet er echt heel goed uit, front is echt super!
Mooi ook hoe dat display tussen de draaiknoppen zit.
Mooi ook hoe dat display tussen de draaiknoppen zit.
- zo 12 feb 2012, 18:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Vervanger van de klassieke Smoorspoel.
- Reacties: 136
- Weergaves: 7038
Re: Vervanger van de klassieke Smoorspoel.
Ik ben niet van de buizenversterkertechniek, beter een kenner die het doet.Barry2001 schreef:Kijk, dat is geschikt van je Lars!
- zo 12 feb 2012, 18:13
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Vervanger van de klassieke Smoorspoel.
- Reacties: 136
- Weergaves: 7038
Re: Vervanger van de klassieke Smoorspoel.
Voor €30,- kan iemand het wel proberen en het delen op het forum.
- do 09 feb 2012, 23:20
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: NAS Server
- Reacties: 44
- Weergaves: 1582
Re: NAS Server
Dit is een interessant topic!
Misschien kan ik technisch niets toevoegen, maar ik ga het wel volgen.
Misschien kan ik technisch niets toevoegen, maar ik ga het wel volgen.
