Waarom niet netjes vier woofers over de kamer verspreiden?
Of laat moeders dat iet toe?
Moderator: Beheerdersteam
Nee geen optie. Dan had ik net zo goed een vloerstaander kunnen maken. Ik wilde juist een keer een hele kleine monitor.hrscharft schreef:elysium stand iets inkorten en Kloon er onder??
Hij kan ook kiezen om de behuizing van de tulp groter te maken, is snel al meer volume.Henkjan schreef:zo wordt de keuze voor je gemaakt
Haha ja je hebt gelijk. Ik werd er ook beetje wanhopig van. Je loopt toch steeds tegen de wetten der natuurkunde aan.Candisa schreef:na het bijna wanhopig zitten zoeken
Dat is toch precies wat ik doe? Alleen maak ik gebruik van iets wat ik al heb. Ik vervang alleen de loze onderkant.Lars Oosterveen schreef:Kun je niet zo`n sub maken zoals Joland heeft staan?
Kussen er op en de wanden bekleden en je hebt een (grote) poef.
