die schakeling lijkt op de unity coupled van macintosch
mvg
audioot
Er zijn 980 resultaten gevonden
- wo 17 sep 2014, 9:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: CR Developments Kalypso EL84 reparatie
- Reacties: 102
- Weergaves: 5487
Re: ftp kabel
thanks Chris
mvg
audioot
mvg
audioot
Re: ftp kabel
het is niet zo eenvoudig hoor
het zijn twee kabels die reeds ingewerkt zijn:1van 15 meter en 1 van 8 meter die niet meer bereikbaar is
toch dank voor de moeite
mvg
audioot
het zijn twee kabels die reeds ingewerkt zijn:1van 15 meter en 1 van 8 meter die niet meer bereikbaar is
toch dank voor de moeite
mvg
audioot
ftp kabel
Kan er me iemand vertellen of het mogelijk is om 2 ftp kabels te verbinden door solderen?
Dan hoef ik de muren niet op te breken
mvg
audioot
Dan hoef ik de muren niet op te breken
mvg
audioot
- wo 04 sep 2013, 20:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: de paradise phonostage
- Reacties: 236
- Weergaves: 3768
Re: de paradise phonostage
een korte doch zeer hevige knal?
mvg
audioot
mvg
audioot
- ma 19 aug 2013, 20:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: 6N16 phonovoorversterker , Mini-Me
- Reacties: 88
- Weergaves: 4127
Re: 6N16 phonovoorversterker
hoi koifarm,
IK wil absoluut de slimme niet spelen maar zou je r2(1k) niet wat kleiner nemen ivm ruis?
en moet er van het rooster van v1b niet nog een roosterlekweerstand komen?
iig veel succes gewenst
mvg
audioot
IK wil absoluut de slimme niet spelen maar zou je r2(1k) niet wat kleiner nemen ivm ruis?
en moet er van het rooster van v1b niet nog een roosterlekweerstand komen?
iig veel succes gewenst
mvg
audioot
- di 13 aug 2013, 20:28
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: hallo hallo!
- Reacties: 10
- Weergaves: 600
Re: hallo hallo!
Fraai meubel hoor
mvg
audioot
mvg
audioot
- za 03 aug 2013, 19:40
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: vintage versterker (goodmans) werkende krijgen
- Reacties: 68
- Weergaves: 1286
Re: vintage versterker (goodmans) werkende krijgen
Als je nu in je netsnoer eens een gloeilamp van 60 W opneemt dan zie je direkt of er nog kortsluiting is en moet je niet iedere keer zekeringen vervangen
zo doe ik het tenminste
mvg
audioot
zo doe ik het tenminste
mvg
audioot
- za 27 jul 2013, 19:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Concaeve Solide
- Reacties: 269
- Weergaves: 9522
Re: Concaeve Solide
ach een paar keibouten en de zaak is opgelost
mvg
audioot
mvg
audioot
- ma 22 jul 2013, 20:05
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Dipool met AMT , AT en 15" .
- Reacties: 497
- Weergaves: 30606
Re: Paper Cone Dipool
thats the spirit Carlo
veel succes met je mooie project(en de tuin)
mvg
audioot
veel succes met je mooie project(en de tuin)
mvg
audioot
- vr 28 jun 2013, 22:10
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Verity Audio Parsival kloon
- Reacties: 266
- Weergaves: 9873
Re: Verity Audio Parsival kloon
thanks dré
mvg
audioot
mvg
audioot
- vr 28 jun 2013, 21:56
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Verity Audio Parsival kloon
- Reacties: 266
- Weergaves: 9873
Re: Verity Audio Parsival kloon
op dit moment zit er scs oid in dré
mvg
audioot
mvg
audioot
- vr 28 jun 2013, 20:36
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Verity Audio Parsival kloon
- Reacties: 266
- Weergaves: 9873
Re: Verity Audio Parsival kloon
toch even off topic
zou die silver/gold/oil het zelfde effect hebben als koppel c in een buizenversterker?
ik zit namelijk te denken aan de waardes 0,22-0,47 microfarad
mvg
audioot
zou die silver/gold/oil het zelfde effect hebben als koppel c in een buizenversterker?
ik zit namelijk te denken aan de waardes 0,22-0,47 microfarad
mvg
audioot
- di 04 jun 2013, 20:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: project: termino
- Reacties: 2377
- Weergaves: 57561
Re: project: termino
zie ik daar dempingspanelen of ben ik mis Dré?
en als het zo is heb je die zelf gefabriekt?
mvg
audioot
en als het zo is heb je die zelf gefabriekt?
mvg
audioot
- za 18 mei 2013, 20:24
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Ervaringen ZBA dag 2013
- Reacties: 158
- Weergaves: 5824
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Was weer een superfijne dag met mooie spullen en superfijne mensen
Jantje wowly:bedankt voor de organisatie kerel
mvg
audioot
Jantje wowly:bedankt voor de organisatie kerel
mvg
audioot
- vr 17 mei 2013, 20:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
- Reacties: 43
- Weergaves: 2261
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Van mij als(bijna)stadsgenoot ook gecondoleerd
mvg
audioot Dirk
mvg
audioot Dirk
- zo 28 apr 2013, 20:05
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: KT77 PP versterker op basis van de Dynaco ST70 kloon
- Reacties: 87
- Weergaves: 3388
Re: KT77 PP versterker op basis van de Dynaco ST70 kloon
is ruim voldoende
mvg
audioot
mvg
audioot
- wo 24 apr 2013, 21:10
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [Longterm] Sonido Hoorn
- Reacties: 51
- Weergaves: 3544
Re: Sonido Hoorn
Ik vind ze ook zeer mooi
Gaan met die banaan porcino
Ga ik zeker volgen
mvg
audioot
Gaan met die banaan porcino
Ga ik zeker volgen
mvg
audioot
- wo 03 apr 2013, 21:10
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
- Reacties: 257
- Weergaves: 7775
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
fijn dat je er terug bij bent Simon
mvg
audioot
mvg
audioot
- zo 24 mar 2013, 19:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Franks gaat weer bouwen: Astera
- Reacties: 149
- Weergaves: 8572
Re: Franks gaat weer bouwen: Astera
Zéér mooi
respect
mvg
audioot
respect
mvg
audioot
- vr 22 mar 2013, 20:45
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
- Reacties: 257
- Weergaves: 7775
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
als alles hier een beetje goed verloopt ben ik ook graag van de partij
mvg
audioot
mvg
audioot
- zo 03 mar 2013, 19:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: GBA-CFB amp
- Reacties: 32
- Weergaves: 1423
Re: GBA-CFB amp
Nog maar eens een paar fotootjes
De CFB speelt nu een kleine 2 weken in de hoofdset en ik ben zeer tevreden
Geen brom/ruis en een strakke bas met een grote ruimtelijkheid
Wat wil je nog meer hé
nu genoeg gepocht en fotoos
De CFB speelt nu een kleine 2 weken in de hoofdset en ik ben zeer tevreden
Geen brom/ruis en een strakke bas met een grote ruimtelijkheid
Wat wil je nog meer hé
nu genoeg gepocht en fotoos
- wo 20 feb 2013, 20:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Dynaco ST70 kloon
- Reacties: 194
- Weergaves: 4215
Re: Dynaco ST70 kloon
sixpack hertog jan of duvel?
mvg
audioot
mvg
audioot
- wo 20 feb 2013, 20:33
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker.
- Reacties: 1864
- Weergaves: 52187
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Klasse(a)bak Ray
hij is werkelijk top geworden
mvg
audioot
hij is werkelijk top geworden
mvg
audioot
- ma 18 feb 2013, 20:05
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: GBA-CFB amp
- Reacties: 32
- Weergaves: 1423
Re: GBA-CFB amp
ha robert,
als alles met mij normaal blijft komt ie zeker mee hoor(wil ook eens iets laten zien hé)
mvg
audioot
als alles met mij normaal blijft komt ie zeker mee hoor(wil ook eens iets laten zien hé)
mvg
audioot
