Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door sander1238 »

om te beginnen gecondoleerd met dit verlies, en veel sterkte de komende tijd

ik ben wel geïnteresseerd in de 2 buizenversterker boeken, weet niet of ik een pb moet sturen of hoe dit geregeld gaat worden.

alvast bedankt
sander
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door bas focal m180 »

Mijn vader is bereid om op een vrijdag spullen op te halen .

Ik kan als Dekleine dat goed vindt ook voor andere geintresserde wat mee kunnen laten nemen en men aan hem het verschuldigd bedrag heeft overmaakt en naar mij de verzendkosten of ophalen in Nijmegen .
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 106
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:33

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door Yvan »

Sterkte Koen,

Yvan(Ieper/België)

mvg
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door audioot »

Van mij als(bijna)stadsgenoot ook gecondoleerd
mvg
audioot Dirk
Dekleine
Berichten: 19
Lid geworden op: do 16 mei 2013, 11:50

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door Dekleine »

bas focal m180 schreef:
Mijn vader is bereid om op een vrijdag spullen op te halen .

Ik kan als Dekleine dat goed vindt ook voor andere geintresserde wat mee kunnen laten nemen en men aan hem het verschuldigd bedrag heeft overmaakt en naar mij de verzendkosten of ophalen in Nijmegen .
Beste Bas, ik was daar zelf ook al over aan het denken. Ik ga nu eerst een alles op eerst rijtje zetten wie, wat wil en daarna kunnen we afspreken.
Volgend weekend zitten we met de familie van vrijdagnamiddag tot maandagmorgen in Veere voor ons jaarlijks familie-weekend dus dan zal het niet lukken om spullen op te halen, maar we spreken dan nog verder af het weekend erna of zo.
In elk geval al hartelijk dank Bas en andere "audiofielen". Bart zou content zijn als hij wist dat zijn spullen naar gelijksoortigen gaan ;-)
Trouwens, je hoeft niet Dekleine te zeggen hoor, Koen is ook goed... :-)
Laatst gewijzigd door Dekleine op za 18 mei 2013, 0:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door bas focal m180 »

Een week later is ook beter dan hebben de meeste je advertentie gezien .


Oja haal je mail adres even weg ivm spam bots .
Dekleine
Berichten: 19
Lid geworden op: do 16 mei 2013, 11:50

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door Dekleine »

Ben vandaag nog wat meer foto's gaan nemen van Bart zijn gerief.
Zie http://www.flickr.com/photos/dekleine/s ... 508348403/
Diegenen die interesse hebben kunnen een mail sturen naar koen(punt)vandervennet(apestaart)telenet(punt)be
Groeten,
Koen
maikbike
Berichten: 438
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 14:58
Locatie: Randstad

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door maikbike »

gecondoleerd!
Interesse in alle boeken, zal ook even een mail sturen.
De condensatoren mischien ook nog wel.
Dekleine
Berichten: 19
Lid geworden op: do 16 mei 2013, 11:50

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door Dekleine »

Die dongle voor de audio-analyzer heb ik niet in zijn appartement gevonden.
Een maat van mij, die Bart zijn PC heeft overgenomen, zei me wel dat er 2 usb-sticks in zijn pc zaten welke hij niet weet wat het is.
Misschien zijn ze dat wel, ik ga er morgen gaan naar zien en zal het dan laten weten.
Alles staat nu ook bij "Aangeboden"
Groeten,
Koen
Gebruikersavatar
ronnydepony
Berichten: 1163
Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
Locatie: Lichtervelde (B)

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door ronnydepony »

gecondoleerd

vanwege Ronny uit Lichtervelde (West-Vlaanderen)
Gebruikersavatar
farmall
Berichten: 215
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 12:13
Locatie: Barendrecht

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door farmall »

Gecondoleerd en veel sterkte.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door meanman64 »

Koen,nogmaals gecondoleerd
Laatst gewijzigd door meanman64 op zo 19 mei 2013, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door ray5150 »

Namens mij ook gecondeleerd met dit verlies.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door DKM »

Gecondoleerd en sterkte!
Dekleine
Berichten: 19
Lid geworden op: do 16 mei 2013, 11:50

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door Dekleine »

Deze liggen ook nog in zijn appartement, kan iemand daar iets mee aanvangen.
De achterkant van het zwarte box-deel is open.
1 van de 2 speakers is van elkaar gescheiden maar kan weer aan elkaar gelijmd worden, de tapjes zitten er nog in.
De andere speaker (die er onder ligt) is nog in 1 deel. (en ze wegen als lood...)
Zie https://farm4.staticflickr.com/3815/891 ... 3a3c_c.jpg
Groeten,
Koen
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door markbakk »

Zijn Peerless HDS-units voor mid (HDS180) en laag en de Scanspeak Revelator voor het hoog. Mooi setje units i.i.g.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door wouter »

Dat is optisch een kloon van de Dynaudio Evidence. Er zal nog een kast boven hebben gezeten...
Evidence-Master_N.jpg
Evidence-Master_N.jpg (6.67 KiB) 437 keer bekeken
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door Marp »

Dat is inderdaad deze met een nog voorlopige wooferbehuizing :
  • Luidspreker: Auster Largo
    Gebaseerd op de 'Dynaudio Evidence'.
    Aanvang: 2006
    Status: in 2008 was de behuizing met tijdelijke afwerking gereed. De baskast was nog een proef. Eind 2009 werd ATB Pro geinstalleerd om filters te kunnen maken. Daarvoor was waarschijnlijk een deel van de componenten in de lade en de mand met rode spoelen bestemd. Een andere deel daaruit kan bij de Auster -µ- behoren.
    Luidsprekerbezetting:
    • Peerless HDS Exclusive 8" (HDS EXCLUSIVE 205 WR 102 NWP AL CU PH LS 8 OHM - 830884) [ datasheet ]
    • 2x Peerless HDS Exclusive 5.25" (HDS EXCLUSIVE 152 WR 26 90 NWP AL CU PH 8 OHM - 830882) [ datasheet | application note ]
    • Scanspeak Revelator SS D2904/710000 - 1" dome tweeter [ datasheet ]
Berre
Berichten: 516
Lid geworden op: do 13 sep 2012, 18:17
Locatie: Antwerpen

Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden

Bericht door Berre »

Ik zie deze post nu voor het eerst. Al is het veel te laat: toch mijn deelneming.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”