Kijk hier maar,
http://www.hifiloudspeakers.info/speake ... .php?t=208
Koen K schreef:Een RE Audio RE10... Ik heb overigens nog geen vraagprijs gehoord.
http://reaudio.com/old_specs.html#sp_re
Forza schreef:Ik heb ze juist aan de achterkant gedaan, dat vond ik er een stuk beter uit zien.Klik