Er zijn 44 resultaten gevonden
- wo 03 dec 2008, 10:08
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: vifa premium 22 xt in massief hout
- Reacties: 59
- Weergaves: 7766
- wo 26 nov 2008, 19:29
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Wie kent deze speaker?
- Reacties: 12
- Weergaves: 2078
- do 20 nov 2008, 19:00
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
- Reacties: 418
- Weergaves: 42548
- do 20 nov 2008, 14:03
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Philips CD880 met Eringa modificatie
- Reacties: 46
- Weergaves: 11075
- do 13 nov 2008, 10:14
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Line Array "Twenty Five" finito/klaar....
- Reacties: 78
- Weergaves: 9781
- di 11 nov 2008, 22:56
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
- Reacties: 418
- Weergaves: 42548
- zo 09 nov 2008, 21:50
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Zilver / Katoen interconnect
- Reacties: 16
- Weergaves: 4905
- zo 09 nov 2008, 13:27
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Zilver / Katoen interconnect
- Reacties: 16
- Weergaves: 4905
- do 06 nov 2008, 8:42
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Solderen Neutrik connectoren aan Tasker microfoon kabel
- Reacties: 18
- Weergaves: 6854
- wo 05 nov 2008, 9:04
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Zilver / Katoen interconnect
- Reacties: 16
- Weergaves: 4905
- di 04 nov 2008, 18:40
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Loont het de moeite oude speakers te rewiren ?
- Reacties: 6
- Weergaves: 1296
- di 04 nov 2008, 16:21
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Solderen Neutrik connectoren aan Tasker microfoon kabel
- Reacties: 18
- Weergaves: 6854
- vr 31 okt 2008, 22:34
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
- Reacties: 418
- Weergaves: 42548
- wo 29 okt 2008, 13:13
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Vifa Format
- Reacties: 19
- Weergaves: 5286
- di 28 okt 2008, 9:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [Eerste DIY] Subwoofer met Peerless XXLS 12
- Reacties: 39
- Weergaves: 13170
- ma 27 okt 2008, 21:36
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
- Reacties: 6
- Weergaves: 814
- ma 27 okt 2008, 20:18
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
- Reacties: 6
- Weergaves: 814
- ma 27 okt 2008, 19:52
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
- Reacties: 6
- Weergaves: 814
- ma 27 okt 2008, 19:48
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
- Reacties: 6
- Weergaves: 814
- ma 27 okt 2008, 19:29
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
- Reacties: 6
- Weergaves: 814
Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
Ik heb in de HT een oppo 971 dvd speler staan die ik eindelijk eens 5.1 wilde gaan aansluiten. Ik heb een hele tijd geheden hier voor een Millenium 2.4.6 dts-pre gekocht. Simpele 5.1 pre zonder freubels. Tussen de oppo en de pre zit een digi coax maar krijg op 1 of andere reden krijg ik geen DTS loc...
- za 25 okt 2008, 16:47
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Koptelefoon versterker + volume bakjes.
- Reacties: 21
- Weergaves: 3773
- vr 24 okt 2008, 16:15
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Lampucera
- Reacties: 284
- Weergaves: 27586
- di 21 okt 2008, 23:35
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Lampucera
- Reacties: 284
- Weergaves: 27586
een antieke dac van cambridge? verders zou ik even moeten kijken wat het verders is
Deze zeg maar http://www.gbaudio.co.uk/data/dac2.htm
Deze zeg maar http://www.gbaudio.co.uk/data/dac2.htm
- di 21 okt 2008, 23:14
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Lampucera
- Reacties: 284
- Weergaves: 27586
- di 21 okt 2008, 11:49
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Lampucera
- Reacties: 284
- Weergaves: 27586
