Er zijn 44 resultaten gevonden

door Tazzy
wo 03 dec 2008, 10:08
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: vifa premium 22 xt in massief hout
Reacties: 59
Weergaves: 7766

Heb je al tekeningen van hoe het ontwerp word?
door Tazzy
wo 26 nov 2008, 19:29
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie kent deze speaker?
Reacties: 12
Weergaves: 2078

Vind em wel heel stoer anders :)
door Tazzy
do 20 nov 2008, 19:00
Forum: Bronnen
Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
Reacties: 418
Weergaves: 42548

Erik - Jij als diy god (imho), hoe kan iets wat jij roept nou misplaatst zijn 8)
door Tazzy
do 20 nov 2008, 14:03
Forum: Bronnen
Onderwerp: Philips CD880 met Eringa modificatie
Reacties: 46
Weergaves: 11075

ZONDE!
door Tazzy
do 13 nov 2008, 10:14
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Line Array "Twenty Five" finito/klaar....
Reacties: 78
Weergaves: 9781

Je bent er tamelijk enthousiast over zie ik :D
door Tazzy
di 11 nov 2008, 22:56
Forum: Bronnen
Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
Reacties: 418
Weergaves: 42548

kicke zeg het in zo'n kast stoppen!
door Tazzy
zo 09 nov 2008, 21:50
Forum: Kabels
Onderwerp: Zilver / Katoen interconnect
Reacties: 16
Weergaves: 4905

Als je de "braided sleeving" bedoeld die heb ik via ebay al goedkoper. Bedoelde eigenlijk iets vergelijkbaars van katoen of linen ofzo
door Tazzy
zo 09 nov 2008, 13:27
Forum: Kabels
Onderwerp: Zilver / Katoen interconnect
Reacties: 16
Weergaves: 4905

niemand? van ebay word ik ook niet heel veel beter :)
door Tazzy
do 06 nov 2008, 8:42
Forum: Kabels
Onderwerp: Solderen Neutrik connectoren aan Tasker microfoon kabel
Reacties: 18
Weergaves: 6854

Die inderdaad... Ongeduldig als ik ben heb ik inmiddels dezelfde als jij gebruikt besteld. 12stuks via ebay voor 24 pond

Dankzij dezelfde ongeduldigheid heb ik ook 12meter zilverkabel 0,8mm gekocht... Lijkt me zat voor 6x 75cm interlink :)
door Tazzy
wo 05 nov 2008, 9:04
Forum: Kabels
Onderwerp: Zilver / Katoen interconnect
Reacties: 16
Weergaves: 4905

Iemand nog een tip voor een katoenen sleeve mantel dinges leverancier?
door Tazzy
di 04 nov 2008, 18:40
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Loont het de moeite oude speakers te rewiren ?
Reacties: 6
Weergaves: 1296

Heb bij mijn 330i's de beveiliging er uit gehaald. Van alles naar VDH CS - 16 werd het hoog mij te fel. Heb op de laag units deze kabel nog wel maar op het hoog weer origineel. Geen idee meer wat dit geholpen heeft... best lang geleden allemaal
door Tazzy
di 04 nov 2008, 16:21
Forum: Kabels
Onderwerp: Solderen Neutrik connectoren aan Tasker microfoon kabel
Reacties: 18
Weergaves: 6854

Hoe bevallen deze kabels? Heb voor doorzetten van (analoge) dolby prologic vanaf mijn dvd 3 sets kabels nodig. Heb al wel naar een iets hogere neutrik zitten kijken. Geen idee meer welke -> de locking versie zeg maar.
door Tazzy
vr 31 okt 2008, 22:34
Forum: Bronnen
Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
Reacties: 418
Weergaves: 42548

Dan ken je erik niet :)

Erik is wat mij betreft 1 van de DIY goden. Als je alleen al kijkt naar wat deze meneer met zijn handen kan. Alleen al het keuken der keukens topic op HTforum is al bizar te noemen...
door Tazzy
wo 29 okt 2008, 13:13
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: Vifa Format
Reacties: 19
Weergaves: 5286

Voor hier en daar wat extra bracing en dikkere wanden hoef je volgens mij geen hogere wiskunde te hebben gestudeerd :)
door Tazzy
di 28 okt 2008, 9:27
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: [Eerste DIY] Subwoofer met Peerless XXLS 12
Reacties: 39
Weergaves: 13170

Voor wat meer lijm oppervlak vind ik het toch niet zo'n slecht idee :)
door Tazzy
ma 27 okt 2008, 21:36
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
Reacties: 6
Weergaves: 814

Wel raar maar nu even niet zo belangrijk; in de oppo krijg ik met geen mogelijkheid in 5.1ch downmix de center/rears aan? Echt vreemd... naja de monoblocken zijn nog niet klaar en draai nu 2.0 met sub (voor dts dan)
door Tazzy
ma 27 okt 2008, 20:18
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
Reacties: 6
Weergaves: 814

Andere tarentino, kill bill 1 via dvd menu op dts gezet - daarna niets... huh? preamp van auto naar mono. Tada geluid :)

Snap er geen hol van maar vooruit tis feest 8)

mijn crt beamer staat wel behoorlijk naast de afstelling
door Tazzy
ma 27 okt 2008, 19:52
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
Reacties: 6
Weergaves: 814

Tjeck :)

Spiderman 1 zit er nu in en heeft duidelijk alleen DD. Eventjes een andere disk zoeken
door Tazzy
ma 27 okt 2008, 19:48
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
Reacties: 6
Weergaves: 814

Had Hero er inzitten - die heeft volgens het doosje DTS...

Maar met glas er tussen ook nada...
door Tazzy
ma 27 okt 2008, 19:29
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre
Reacties: 6
Weergaves: 814

Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre

Ik heb in de HT een oppo 971 dvd speler staan die ik eindelijk eens 5.1 wilde gaan aansluiten. Ik heb een hele tijd geheden hier voor een Millenium 2.4.6 dts-pre gekocht. Simpele 5.1 pre zonder freubels. Tussen de oppo en de pre zit een digi coax maar krijg op 1 of andere reden krijg ik geen DTS loc...
door Tazzy
za 25 okt 2008, 16:47
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Koptelefoon versterker + volume bakjes.
Reacties: 21
Weergaves: 3773

Kzou iets duurzaams uitzoeken maar daar help ik je niet direct mee :D
door Tazzy
vr 24 okt 2008, 16:15
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Lampucera
Reacties: 284
Weergaves: 27586

door Tazzy
di 21 okt 2008, 23:35
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Lampucera
Reacties: 284
Weergaves: 27586

een antieke dac van cambridge? verders zou ik even moeten kijken wat het verders is

Deze zeg maar http://www.gbaudio.co.uk/data/dac2.htm
door Tazzy
di 21 okt 2008, 23:14
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Lampucera
Reacties: 284
Weergaves: 27586

Zou zo'n lampucera mod wat zijn voor een cambridge dacmagic 2 of begrijp ik het priciepe dan verkeerd?
door Tazzy
di 21 okt 2008, 11:49
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Lampucera
Reacties: 284
Weergaves: 27586

was vast iets beschamends :D