Er zijn 137 resultaten gevonden
- wo 16 nov 2016, 21:29
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Alphen a/d Rijn 2016 - > Napraten en foto's
- Reacties: 212
- Weergaves: 11902
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Na jarenlange afwezigheid zal ik er ook weer eens zijn. Vanaf 16:00 uur. MVG, Aad
- vr 24 aug 2012, 23:44
- Forum: Elektronicagereedschap
- Onderwerp: Welke multimeter / LC meter
- Reacties: 42
- Weergaves: 3614
Re: Welke multimeter / LC meter
zie ook in de rubriek AANGEBODEN ..geen conductance meting, maar wel invl. temperatur en frequentie, in audiogebied tot 20 khz) http://www.dealextreme.com/p/xlhwyb002-2-6-lcd-digital-multimeter-yellow-black-109415?item=1 onlangs heb ik zijn goedkopere broertje aangeshaft. prima, en idd is de auto-of...
- vr 24 aug 2012, 23:04
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
"te koop gezien" .DVM ) made in Chnia met heel veel funties
Nu bij DX Deal Extreme, voor $ 33,30 DVM incl.- zelfs een Anode temperature probe! zonder gekheid, kijk eens naar de indrukwekkende specs en verbaas je. link1: http://dx.com/p/xlhwyb002-2-6-lcd-digital-multimeter-yellow-black-109415?item=1 Model: XLHWYB002 - 2.6" LCD display - DC voltage range:...
- di 23 aug 2011, 18:21
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
Re: het "te koop gezien" topic....
kado geven aan mijn zoon voor aanturing van een CNC machine ...geloof ik. Er is genoeg open source software voor te vinden en voor dat geld kun je m.i. niet zelf bouwen. en er is ook een remote control (IR) voor te koop, da biedt weer mogelijkheden voor audio toepassingen. http://www.duinos.nl/opnem...
- di 23 aug 2011, 15:44
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
Re: het "te koop gezien" topic....Arduino PCB's op marktplaa
afgelopen Zondag de BOLD zaken besteld, dinsdag keurig verpakt in huis. Zo nu en dan mag je een attente klantviendelijke verkoper wel wens in het zonnetje zetten... http://link.marktplaats.nl/1000886131 Arduino UNO Arduino Mega 25650 Arduino mini Behuizing LCD shield Ethernet shield Breadboards Jump...
- wo 03 nov 2010, 20:22
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Kleinste Klasse D amp ooit ?
- Reacties: 14
- Weergaves: 810
Re: Kleinste Klasse D amp ooit ?
ik zie ook geen ingangs-ontkoppel C's ?
Hebben we hier te maken met een DC koppeling op de ingangssignaal? of zit de ontkoppeling in de chip. Als dat mogelijk is, vraag ik me af waarom andere Class-D chips (TA2024 etc) dat niet ook doen, scheelt weer een paat 500V Condensoters
Hebben we hier te maken met een DC koppeling op de ingangssignaal? of zit de ontkoppeling in de chip. Als dat mogelijk is, vraag ik me af waarom andere Class-D chips (TA2024 etc) dat niet ook doen, scheelt weer een paat 500V Condensoters
- za 09 okt 2010, 22:18
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Eerste versterker project (eBay 3x LM3886 mono basis)
- Reacties: 12
- Weergaves: 1175
Re: Eerste versterker project (eBay 3x LM3886 mono basis)
Hier is een scehma van een 2*LM3886 van een paar jaar geleden. zoek de verschillen...
- ma 27 sep 2010, 21:15
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
Re: het "te koop gezien" topic..High-End monitors Seas Excel
High-End monitors Seas Excel units Noten
erg fraai en John heeft nog meer in de aanbieding voor de buizen liefhebbers.
http://link.marktplaats.nl/381241223
erg fraai en John heeft nog meer in de aanbieding voor de buizen liefhebbers.
http://link.marktplaats.nl/381241223
- di 03 aug 2010, 21:46
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: 'Zelfbouw' UCD versterker
- Reacties: 90
- Weergaves: 3688
Re: 'Zelfbouw' UCD versterker
waar zijn deze beauties te koop?dre schreef:en dan een mooie pre er in!!
bv. een marantz 7 clone!![]()
- vr 09 jul 2010, 21:36
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: FM gedeelte in buizenradio
- Reacties: 25
- Weergaves: 2243
Re: FM gedeelte in buizenradio
Ga de onderdelen maar vast bij elkaar zoeken... het zijn maar een paar spoeltjes, condensators wat weerstandjes... en 1 buisje en wat inzicht om e.e.a af te regelen... Handige, verstandiger is om een bestaande buizenradio te kopen waar al FM in zit , op MP zijn er vele te koop. Onlangs heb ik op die...
- zo 09 mei 2010, 11:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ga Voor Goud - Desktop TL Speaker - Elektor Audio 2008
- Reacties: 93
- Weergaves: 10172
Re: Ga Voor Goud - Desktop TL Speaker - Elektor Audio 2008
Bedankt voor jullie nuttige commentaar.
Gelukkig heb ik al een paartje van deze Cornu-spiral horn look alikes boven mijn buro aan de PC hangen.
Gelukkig heb ik al een paartje van deze Cornu-spiral horn look alikes boven mijn buro aan de PC hangen.
- za 08 mei 2010, 16:09
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ga Voor Goud - Desktop TL Speaker - Elektor Audio 2008
- Reacties: 93
- Weergaves: 10172
Re: Ga Voor Goud - Desktop TL Speaker - Elektor Audio 2008
vraagje: zou kastontwerp ook 1:1 geschikt zijn voor de FE103-Sigma 100 mm (4") full-range driver van Fostex?
Ik heb er nog 2 liggen.
T/S Parameters - Fostex FE103E
Fs 79.5 Hz
Vas 6.9 L
Qts 0.36
Qes 0.40
Qms 2.87
Re 7.45 Ohms
Le n/a
SPL 89 dB
Ik heb er nog 2 liggen.
T/S Parameters - Fostex FE103E
Fs 79.5 Hz
Vas 6.9 L
Qts 0.36
Qes 0.40
Qms 2.87
Re 7.45 Ohms
Le n/a
SPL 89 dB
- ma 25 jan 2010, 23:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Saba Cello / Sonatine Kloon met Monacor driver : Klonatine
- Reacties: 75
- Weergaves: 5004
Re: Saba Cello / Sonatine Kloon met Monacor driver
Robert, Je was me net een paar dagen voor.. Dit is wat ik gisteren voltooid heb: 2 hardhouten blokjes (inwendig uitgeboord met 7 gatenboor) . Ik had ze best aan je willen uitlenen,. Dat hoeft dus nu niet meer want je bent al voorzien. Het resultaat is wel aardig geworden al zeg ik het zelf. Vanavond...
- za 09 jan 2010, 9:57
- Forum: Kabels
- Onderwerp: een goede verbindingskabel
- Reacties: 8
- Weergaves: 1063
Re: een goede verbindingskabel
Nog een mooi recept; Wordt stap voor stap uitgelegd. De ferrietkraag lijkt mij persoonlijk niet absoluut nodig. DIY Silver RCA Interconnect Cables http://diyaudioprojects.com/Power/diySilver/ oordeel van de bouwe op deze site: I found these DIY Silver cables better than the Blue Heavens. I was so pl...
- do 07 jan 2010, 20:09
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Saba Cello / Sonatine Kloon met Monacor driver : Klonatine
- Reacties: 75
- Weergaves: 5004
Re: Saba Cello / Sonatine Kloon met Monacor driver
Ze zijn erg mooi geworden. collegabb
Ik vroeg met alleen af of in de 1-e post op de foto ook een "upfire" tweeter te zien was op de originele Sonatine en zo ja: of dat misschien een leuk idee is om dat ook eens uit te proberen?
Ik vroeg met alleen af of in de 1-e post op de foto ook een "upfire" tweeter te zien was op de originele Sonatine en zo ja: of dat misschien een leuk idee is om dat ook eens uit te proberen?
- vr 04 dec 2009, 20:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: nog een el-cheapo TQWP125 horn met FX200 + HT17 van Fostex
- Reacties: 2
- Weergaves: 467
Re: nog een el-cheapo TQWP125 horn met FX200 + HT17 van Fostex
Gezien de diepte geef ik ook de voorkeur aan de Walrus. De Fostex FT17H nog nieuw en in verpakking op Marktpkaats gekocht (zoek maar eens, er is nog 1 paartje) Die supertweeters wil ik boverop de kast plaatsen op `brass bars´ en inzetten vanaf ong. 14 KHz, ze gaan vreselijk hoog door. Als het te sch...
- zo 29 nov 2009, 21:34
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Velleman K8020 buizen-voorversterker
- Reacties: 97
- Weergaves: 25600
Re: Velleman K8020 buizen-voorversterker
Ja die kende ik al.
Overigens in mijn Yaqin zijn de 6J1's vervangen door RCA 6AK5 buisjes, zoals deze.
Volgens de verkoper op MP "klinken" deze beter dan de 6J1... iemand die dit kan beamen?
Het sausje bevalt me wel !
Overigens in mijn Yaqin zijn de 6J1's vervangen door RCA 6AK5 buisjes, zoals deze.
Volgens de verkoper op MP "klinken" deze beter dan de 6J1... iemand die dit kan beamen?
Het sausje bevalt me wel !
- za 28 nov 2009, 22:04
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: nog een el-cheapo TQWP125 horn met FX200 + HT17 van Fostex
- Reacties: 2
- Weergaves: 467
nog een el-cheapo TQWP125 horn met FX200 + HT17 van Fostex
Ik ben van plan om de TQWP125 te gaan maken met FX200 en HT17 van Fostex. Twee bouwtekeningen is alles wat ik heb, ik heb daar zelf niet aan gerekend (weet ook niet met welk programma) . Het TQWP125 ontwerp is een gesloten kast, met daarin een Voigt pijp. In dit ontwerp is een zgn. "Cavite Vide...
- do 26 nov 2009, 21:32
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Wat denken jullie hiervan?
- Reacties: 13
- Weergaves: 484
Re: Wat denken jullie hiervan?
de ad is inmiddels verkocht, of i.i.g. van MP gehaald.
gelukkig heb ik nog 2 in een 1 cm dik plexiglazen kastje (met Alps voorop). zie avitar en ook ik ben inmiddels een zittende reclamezuil voor Hypex
gelukkig heb ik nog 2 in een 1 cm dik plexiglazen kastje (met Alps voorop). zie avitar en ook ik ben inmiddels een zittende reclamezuil voor Hypex
- zo 01 nov 2009, 21:17
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
Re: het "te koop gezien" topic....ringkerntrafo's
leuk voor o.a. UCD180 (en UCD400) Ringkerntrafo, 2 x 30 volt 8 amp. 250VA http://www.baco-army-goods.nl/product_1510.html Belpa ringkerntransformator, primair:230 volt, kern:250Va, 2 x 30volt bij 4Amp per wikkeling, montage klaar, hoeft alleen nog een bout en moer bij, afm: 110 mm rond bij 57mm dik....
- vr 14 aug 2009, 22:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Velleman K8020 buizen-voorversterker
- Reacties: 97
- Weergaves: 25600
Volgens mij staat het er gewoon. De versterking is bijna 4 x (0.775/0.2) Velleman Spec: input sensitivity for 0dB (0.775Vrms) out: approx. 200mV / 50Kohm dat las ik als als G= 0,200 / 0,750 , maar idd. als je het letterlijk/beter leest is het inderdaad zoals Daniel scheef. Een Gain van 4 is precies...
- vr 14 aug 2009, 22:32
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Velleman K8020 buizen-voorversterker
- Reacties: 97
- Weergaves: 25600
- vr 14 aug 2009, 22:05
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Velleman K8020 buizen-voorversterker
- Reacties: 97
- Weergaves: 25600
Mooi verhaal en reden om zoiets aan te gaan schaffen c.q. te gaan (om)bouwen. Maar dan zou ik eerst van jullie -de experts hier- graag willen vernemen wat de versterkingsfactor (max) nu eigenlijk is van deze versterker, want daar ben ik nog steeds niet achter gekomen. Velleman.be spec zegt: # input ...
- zo 21 jun 2009, 21:57
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
250 VA 2x30VAC ringkerntrafos bij Baco army dump
voor € 15p/s bijv. voor UCD180, maar UCD400 kan er ook mee gevoed worden. Belpa ringkerntransformator, primair:230 volt, kern:250Va, 2 x 30volt bij 4Amp per wikkeling, montage klaar, hoeft alleen nog een bout en moer bij, afm: 110 mm rond bij 57mm dik. status: nieuw. http://www.baco-army-goods.nl/pr...
- vr 22 mei 2009, 22:13
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
