Nee, deze nuc heeft helaas geen infrarood remote poort.
Zou deze dan uberhaupt door Daphile gebruikt kunnen worden?
Er zijn 43 resultaten gevonden
- za 31 mar 2018, 18:48
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Daphile op Intel Nuc on/off Harmony hub
- Reacties: 3
- Weergaves: 588
- wo 28 mar 2018, 22:44
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Daphile op Intel Nuc on/off Harmony hub
- Reacties: 3
- Weergaves: 588
Daphile op Intel Nuc on/off Harmony hub
Ik heb Daphile draaien op een Intel Nuc. Mooie combinatie.
Nu kan ik de nuc in shutdown zetten vanuit Daphile en weer opstarten met een wakeuponlan app.
Ik zou dit graag zien middels een Logitech Harmony hub.
Kan Harmony overweg met wol?
Nu kan ik de nuc in shutdown zetten vanuit Daphile en weer opstarten met een wakeuponlan app.
Ik zou dit graag zien middels een Logitech Harmony hub.
Kan Harmony overweg met wol?
- za 01 jun 2013, 17:28
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Keuze subwoofer
- Reacties: 21
- Weergaves: 950
Re: Keuze subwoofer
Heb juist een sub gebouwd met de sdx10 en hypex ds2.0.
Gesloten sub van ca. 27L. Lekker compact.
Hij speelt mee vanaf 80 hz.
Perfecte aanvulling voor mijn 2-weg Seas speakers.
Gesloten sub van ca. 27L. Lekker compact.
Hij speelt mee vanaf 80 hz.
Perfecte aanvulling voor mijn 2-weg Seas speakers.
- do 23 mei 2013, 15:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: L'Orfeo; 2-weg met ScanSpeak 6640+18WU (foto's op pagina 3)
- Reacties: 85
- Weergaves: 6418
Re: 2-weg: advies welkom
Al eens gekeken op de site van troels?
Genoeg ontwerpen en aangezien je vertrouwd bent met seas zou ik daar een keuze maken....
Genoeg ontwerpen en aangezien je vertrouwd bent met seas zou ik daar een keuze maken....
- ma 20 feb 2012, 13:14
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Trigger output Arcam A90
- Reacties: 6
- Weergaves: 212
Re: Trigger output Arcam A90
Navraag bij de importeur van Arcam, de trigger output van de A90 kan 85 mA schakelen.
- zo 19 feb 2012, 18:11
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voorversterker met PGA2310
- Reacties: 71
- Weergaves: 2813
Re: Voorversterker met PGA2310
Dat is in ieder geval een mooi duidelijk display.
Heb je op de print ook eventuele buffertrapjes gebouwd?
Is dit ook makkelijk na te bouwen ivm programmeren, schema?
Heb je op de print ook eventuele buffertrapjes gebouwd?
Is dit ook makkelijk na te bouwen ivm programmeren, schema?
- za 18 feb 2012, 19:32
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Trigger output Arcam A90
- Reacties: 6
- Weergaves: 212
Re: Trigger output Arcam A90
At your service 
- za 18 feb 2012, 19:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: PGA2311 volume control
- Reacties: 68
- Weergaves: 3139
Re: PGA2311 volume control
Die chinese PGA2311 remote kit klinkt overigens een stukkie minder dan het voorversterker gedeelte van mijn Arcam A90.
Ga eens rondneuzen voor een andere remote kit.
Iemand belangstelling voor deze kit, zie ebay item 120860906448
Ga eens rondneuzen voor een andere remote kit.
Iemand belangstelling voor deze kit, zie ebay item 120860906448
- za 18 feb 2012, 19:21
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voorversterker met PGA2310
- Reacties: 71
- Weergaves: 2813
Re: Voorversterker met PGA2310
Mooi project, is het niet verstandigere om een groter display te gaan gebruiken?
Ik heb nl ongeveer hetzelfde display in gebruik maar vindt het op zo'n 4 m afstand moeilijk leesbaar.
Ik heb nl ongeveer hetzelfde display in gebruik maar vindt het op zo'n 4 m afstand moeilijk leesbaar.
- za 18 feb 2012, 19:17
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: PGA2311 volume control
- Reacties: 68
- Weergaves: 3139
Re: PGA2311 volume control
Ga kijken 
- za 18 feb 2012, 18:22
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Trigger output Arcam A90
- Reacties: 6
- Weergaves: 212
Re: Trigger output Arcam A90
- za 18 feb 2012, 10:37
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Trigger output Arcam A90
- Reacties: 6
- Weergaves: 212
Trigger output Arcam A90
Ik wil de trigger output van mijn Arcam A90 gaan gebruiken om een ander apparaat aan te sturen. Deze trigger out is 12Vdc.
Output dient een relais aan te sturen die ca. 50 mA trekt.
Kan dit? weet iemand hoeveel zo'n output kan schakelen?
Output dient een relais aan te sturen die ca. 50 mA trekt.
Kan dit? weet iemand hoeveel zo'n output kan schakelen?
- vr 17 feb 2012, 20:54
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: PGA2311 volume control
- Reacties: 68
- Weergaves: 3139
Re: PGA2311 volume control
Is jouw project ergens te volgen op dit forum?
- vr 17 feb 2012, 7:30
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: PGA2311 volume control
- Reacties: 68
- Weergaves: 3139
PGA2311 volume control
Ik heb een versterker gebouwd met ucd180hg. Het ingangssignaal wordt verzorgt door een chinese PGA2311 remote volume control en een simpel bufferopampprintje. Nu zit er in het uitgangssignaal van die PGA2311 een weerstand(serie 220, parallel 47k) en een elco(10uF). Kun je deze gewoon overbruggen? He...
- zo 29 jan 2012, 18:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Inbouw display in aluminium front
- Reacties: 10
- Weergaves: 456
Re: Inbouw display in aluminium front
Makkelijker is misschien: De verzinking die je van achteren maakt voor de display dieper maken, zodat er nog bijvoorbeeld 0.5mm blijft staan. Je kan dan het stukje plexiglas groter houden en van achteren in de sparing lijmen. Tegen inkijk kun je dan het passe-partout van de zwarte folie nog verder ...
- zo 29 jan 2012, 16:43
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Inbouw display in aluminium front
- Reacties: 10
- Weergaves: 456
Re: Inbouw display in aluminium front
Zoiets ja, zo mooi zijn.
Waar kan je dat dunne plexiglas verkrijgen? en hoe dit te monteren?
Waar kan je dat dunne plexiglas verkrijgen? en hoe dit te monteren?
- zo 29 jan 2012, 13:07
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Inbouw display in aluminium front
- Reacties: 10
- Weergaves: 456
Inbouw display in aluminium front
Ik ben bezig met een Hypex versterker. Geheel komt in een hifi2000 kast met 10 mm aluminium zwart front en als voorversterker inc. ab heb ik deze http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110788178236 liggen. Display dient dus in/achter het front te komen. Zat zelf te denken om ca. ...
- wo 18 jan 2012, 16:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
Het meest ideale is natuurlijk om de mid aan de onderzijde niet te filteren. Maar als ik dan een kleine inhoud kies voor het mid en het blijkt dat ik middels een serieweerstand enkele db's moet dempen om mooi aan te sluiten op het laag(huidige filter zit een serie van 3,3 Ohm) dan krijg je een behoo...
- di 17 jan 2012, 11:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Ik ga voor een midtonerkastje van 2,8L netto. Kast dient enigszins gedempt te worden met bv. pritex, gaat dit ten koste van die 2,8L. [/quote]Daarover is een leuke stickie . Het vullen van een kastje met geschikt dempingsmateriaal 'vergroot' het volume juist tot in de praktijk zo'n 120-125%. Dus ...
- zo 15 jan 2012, 21:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
Project weer opgepakt. Enkele vragen: - Ik ga voor een midtonerkastje van 2,8L netto. Kast dient enigszins gedempt te worden met bv. pritex, gaat dit ten koste van die 2,8L. - Heeft iemand ervaring met het toepassen van een interne Heimholtz kamer? Of een ander oplossing om staande golven tegen te g...
- za 17 dec 2011, 20:59
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
In principe geen. Dan zou iedereen een kleine dia kiezen. Zie bij veel ontwerpen een grote dia dus zal toch zijn voordelen hebben. Kan mij voorstellen dat bij een kleinere diameter het geluid er krachtiger(boomerig) eruit komt. :?: Als ik kies voor een dia 7 cm dien ik een pijp met een 90 graden bo...
- za 17 dec 2011, 20:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
Als je in winisd kiest voor een dia 5, 7 of 10 zie ik alleen maar de lengte veranderen.nxs77 schreef:van 7 naar 5 cm: voordeel kortere buis nadeel luchtsnelheid in de buis. Dat kan ik iig al vertellen.
Wat voor een gevolgen heeft het voor het geluid?
- vr 16 dec 2011, 20:18
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
Ik zou de kast voor de 22W groter maken. Met een beetje serieweerstand door filterspoelen, luidsprekerkabel en versterker schiet je Qts zo omhoog naar boven de 0,25. Een mooie afstemming bereik je dan met een kast van 30-35 liter. Zit je ook wat minder te kl*en met je BR-pijp, die wordt een stuk ko...
- do 15 dec 2011, 20:06
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
Na enig meet, tekenwerk kom ik tot de conclusie dat ik de kasten al een stuk kleiner kan maken met toch de woofer in het front. :lol: Resultaat is een luidspreker van hxbxd=100x24x32 cm. In bijlage het resultaat. Ruimtes voor het filter moet ik nog goed bekijken of ze groot genoeg zijn. Graag jullie...
- di 13 dec 2011, 19:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
- Reacties: 70
- Weergaves: 2113
Re: Slanke luidspreker, woofer aan de zijkant
Een mid als GHP inzetten, was dat? Voor de woofer zou een plate amp ideaal zijn maar ik heb natuurlijk de bestaande speakers waar natuurlijk al de diverse filtercomponenten in zetten en hoop dat die te gebruiken zijn. :) Bij de huidige situatie is overigens het filter opgebouwd zonder zuigkringen oi...
