Er zijn 146 resultaten gevonden
- zo 02 jan 2022, 14:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
- Reacties: 10
- Weergaves: 944
Re: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
Denk niet dat ik dat kwijt kan. Gaat anders ten koste van de laden. Misschien kijken naar een grote unit? 10inch kan ik ook wel kwijt...
- zo 02 jan 2022, 14:02
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
- Reacties: 10
- Weergaves: 944
Re: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
Thnx chocomel. Hoe bedoel je tegenover elkaar?
- zo 02 jan 2022, 9:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
- Reacties: 10
- Weergaves: 944
Re: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
Jep. Heb een mivoc aw2000 liggen. Daar kun je best een hoop mee volgens mij. Wil hem aansturen met een losse mono versterker. Ga er vanuit dat als ik hem op het lfe kanaal van m'n receiver aansluit eea netjes gefilterd wordt. Ik heb nu 2 infinity's ovtr 1 in de kast liggen en dat werkt ook prima. Zo...
- za 01 jan 2022, 23:01
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
- Reacties: 10
- Weergaves: 944
Re: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
BTW. De woofer en poorten zitten aan de onderkant. Wijzen naar de vloer.
- za 01 jan 2022, 23:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
- Reacties: 10
- Weergaves: 944
Re: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
Dank voor jullie reacties.
Heb even snel wat tekeningen gemaakt. Zie bijlagen
Een tekening van de kast als geheel. En het onderste paneel met de verdikking.
Heb even snel wat tekeningen gemaakt. Zie bijlagen
Een tekening van de kast als geheel. En het onderste paneel met de verdikking.
- za 01 jan 2022, 12:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Diy cinewall ingebouwde subwoofer
- Reacties: 10
- Weergaves: 944
Diy cinewall ingebouwde subwoofer
Morning, allemaal de beste wensen. Ben bezig met de bouw van een nieuwe televisiekast en wil hier graag een subwoofer integreren. Weet alleen niet of dat kan. Vandaar dat ik even jullie advies nodig heb. De zijpanelen worden een holle constructie van vuren en MDF. 44 mm vuren en 8 of 12 mm MDF. Wil ...
- do 09 nov 2017, 15:34
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: audio meubel
- Reacties: 10
- Weergaves: 1280
Re: audio meubel
Als het nog nodig is.....Dasty! Bij de wibra te halen, gebruik het op een onbewerkte teakhouten salontafel, 2 kleine kinderen, inspuiten, met een spons inwrijven en laten zitten. Brandschoon.
- ma 22 mei 2017, 9:40
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
hahahahah, snap er niks meer van hoor nu
ik zei "vrouw" ipv "vouw". Of je de vrouw kunt lijmen
zou wel een uitkomst zijn
haha
- vr 19 mei 2017, 12:24
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
geen lichamelijk contact na het lijmen van de vrouw is nu de kwestie 
- vr 19 mei 2017, 8:58
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
ow, haha
Moest VOUW zijn natuurlijk, hjahaha
- do 18 mei 2017, 8:38
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
hahahahahahahahahaha
ok, zal dat es proberen
zou je de "vrouw" die je maakt ook kunnen lijmen met pur ipv houtlijm?
ok, zal dat es proberen
zou je de "vrouw" die je maakt ook kunnen lijmen met pur ipv houtlijm?
- wo 17 mei 2017, 12:26
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
thanks!
dat van die pur is inderdaad ook een goed idee. Had je er niks van dwarsbalkjes inzitten? Alleen het gevouwen mdf, gevult met pur?
dat van die pur is inderdaad ook een goed idee. Had je er niks van dwarsbalkjes inzitten? Alleen het gevouwen mdf, gevult met pur?
- di 16 mei 2017, 13:12
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
moeten nog deuren in, moet nog een plaat over de bovenkant....rechts moeten nog een aantal lades komen, verder redelijk klaar 
- di 16 mei 2017, 13:11
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
inmiddels flink wat stappen verder
ik zal even een foto plaatsen. Ik ben erg tevreden over het resultaat!
- ma 06 mar 2017, 12:31
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
thanks voor je reactie. inmiddels al wat verder 
Ombouw is gemaakt van 9mm mdf en multiplex. zijn zeer stug en wegen niks. In het midden komt een stander van 3cm dik. Dus denk dat het geheel sterk genoeg zal zijn.
Ombouw is gemaakt van 9mm mdf en multiplex. zijn zeer stug en wegen niks. In het midden komt een stander van 3cm dik. Dus denk dat het geheel sterk genoeg zal zijn.
- di 21 feb 2017, 13:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ik zoek een ontwerp met ballen
- Reacties: 74
- Weergaves: 3677
- di 14 feb 2017, 13:24
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
is het geheel sterker als ik die 140 van 2x 10mm maak? Dan zou ik nu nog kunnen overwegen om dat te doen.
- di 14 feb 2017, 13:22
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
IMG-20170206-WA0007.jpeg IMG-20170206-WA0005.jpeg thanks voor je reactie. Inmiddels wat stapje sverder. Heb de panelen inmiddels in elkaar. Nu bezig met gronden. Heb voor het binnenwerk al 18 en 22 m gehaald. Het stuk van 140 is van 22mm. De onderste (verbinding tussen de zijkanten) is gewoon 18mm....
- do 12 jan 2017, 16:14
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
hahahaha
dan ga ik lekker posten
andere vraag nog even......de deuren.....die wil ik van hobbyplaat maken, 2 lagen van 8 mm.....zijn superlicht, en ik meen sterk genoeg voor zoiets?
andere vraag nog even......de deuren.....die wil ik van hobbyplaat maken, 2 lagen van 8 mm.....zijn superlicht, en ik meen sterk genoeg voor zoiets?
- do 12 jan 2017, 15:22
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
hahaha :) nee, niet het geval hoor :) weet het gewoon nog niet zeker. Denk dat ik hem maak zoals dat linkje van jou.....maar wel enigszins demontabel, mocht het dan niet naar wens zijn en niet stevig genoeg zijn kan ik altijd nog maatregelen treffen. Denk dat ik 8 mm mdf neem, laat dat in verstek za...
- do 12 jan 2017, 12:08
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
thanks, misschien ook wel een idee inderdaad 
- do 12 jan 2017, 8:50
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Advies gevraagd
- Reacties: 15
- Weergaves: 862
Re: Advies gevraagd
frontje kun je misschien wel laten cnc-en? het hout dan
het doek krijg je er dan vast wel strak op met een beetje spuitlijm oid....
- do 12 jan 2017, 8:46
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
ja, zat ik ook al aan te denken, in principe ook niet heel moeilijk om te doen, gewoon even de frees dr doorheen. Hoeft alleen een strook aan de voorkant dan.....
- wo 11 jan 2017, 13:33
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kast maken MDF
- Reacties: 65
- Weergaves: 5258
Re: kast maken MDF
dan is karton ook niet meer nodig lijkt me? denk als ik hem zo opbouw. Buitenkant gewoon 6 of 8 mm mdf, binnenkant multiplex latten zoals op de foto, dat er eigenlijk ook al niks meer mee gebeurd. Wat jij? Op de kopse kanten zit natuurlijk ook een strook mdf, in verstek, dus alles steunt al aardig o...
- wo 11 jan 2017, 11:05
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Stofjes in lak verwijderen zonder polijsten?
- Reacties: 13
- Weergaves: 3259
