Nog even het resultaat laten zien na veel uren noeste arbeid.
...van de vet sporen is geen spoor meer
Afwerking is met
Woca werkbladolie wat als afwerking voor de kers fineer reuze meeviel.
Wel de procedure volgen en nat schuren met 400 korrel.
De 5mm spatie rondom de deuren zijn zo gekozen om er nog wat luchtstroom door te krijgen.
Sub is ingebouwd in linkercompartiment, ventilator zoemt wel een beetje (mechanisch) in de grote klankkast... elk geluid wordt versterkt door de kast.
Versterker en decoder zitten centraal, genereerde wel wat warmte, maar vandaag een
ventilator in rechter compartiment gemonteerd zodat de warmte weggetrokken wordt bij de versterker. Onderaan de versterker had ik 2 flinke gaten gemaakt om koele lucht door de versterker te trekken. Zoals eerder gezegd, elke geluid wordt heel erg versterkt, zo heb ik de beschermroosters moeten verwijderen van de ventilator om hem minder te horen. Mogelijks nog de spanning van 12V laten zakken naar 9V om de ventilator nog iets minder luid te maken. Misschien nog iets maken om te ventilator te regelen naar temperatuur toe.
Scharnieren was wel een ding omdat de juiste te vinden, moest uit het kader draaien, ik had eerst die micro cilinder scharnieren gebruikt, maar dat werd niets.
Verder nog
Blum mechanische deur duwers gemonteerd waar ik ook heel over te spreken ben.
van alle kabelgedoe ben ik nu af, kabels gaan door een sleuf in de muur en de oude TVB2350 Vogels TV beugel heb ik vermaakt naar een kort scharniersysteem (tv hangt niet vlak met de muur, maar is iets naar rechts gedraaid).
WAF gewijs zijn we zeer tevreden