Er zijn 48 resultaten gevonden
- vr 29 aug 2014, 21:24
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 251259
- wo 16 okt 2013, 23:01
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Seas-trym zonder mortelkasten...
- Reacties: 237
- Weergaves: 8250
Re: Seas-trym met mortelkasten
Cool project
succes met storten !
- di 30 apr 2013, 17:36
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
- Reacties: 257
- Weergaves: 8001
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik kom ook denk ik, neem UCd en tentlabs gemodde apogee mini DAC mee, geen speakers die zijn in ontwerpfase
( al te lang )
- di 25 dec 2012, 0:32
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Beginfase Transmissielijn ?!
- Reacties: 63
- Weergaves: 2066
Re: Beginfase Transmissielijn ?!
Ik heb de drivers binnen en ontwerp kast zo goed als klaar, zaagplannetje maken en mooi hout of bamboe platen voor de zijkanten zoeken tijdens vakantie. Doordat ik binnenkort ga trouwen heb ik door geldgebrek filter nog niet besteld :( ik wil originele kast bijna aanhouden maar dan als parralellogra...
- zo 23 dec 2012, 23:56
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Beginfase Transmissielijn ?!
- Reacties: 63
- Weergaves: 2066
Re: Beginfase Transmissielijn ?!
Ik ben de cno 2.5 aan het maken !
- zo 18 nov 2012, 10:50
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
- Reacties: 12
- Weergaves: 917
Re: Rondingen, materialen methoden en tips
goeie tip! btw niet mijn smaak, maar wel gaaf gemaakte kasten!
- za 17 nov 2012, 23:21
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
- Reacties: 12
- Weergaves: 917
Re: Rondingen, materialen methoden en tips
Hem dat imprechneren wist ik niet, hoe moet je dat doen? Waarschijnlijk is dat de methode die ik moet gaan gebruiken. Maar doordat maf zo werkt in die richting leek me dat problematisch
- za 17 nov 2012, 20:55
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
- Reacties: 12
- Weergaves: 917
Re: Rondingen, materialen methoden en tips
Je plaatje zegt het al. R= 60 mm. En dan moet je een frees (en hout) hebben dat wel heel groot is. Maar je hebt gelijk. Voor kleine diameter/straal is frezen natuurlijk oplossing nr1
- za 17 nov 2012, 20:32
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
- Reacties: 12
- Weergaves: 917
Rondingen, materialen methoden en tips
Beste allen, Ik heb helaas besloten dat ik een r60 mm afronding wil van de bovenkant van de baffle, ik vind dit het lastigst te bewerkstelliggen gedeelte van de kast. Over deze ronding komt waarschijnlijk een fineertype. In zijn algemeenheid echter: wat zijn volgens de houtwerkspecialisten nu de bes...
- do 04 okt 2012, 20:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex dual mono (first Build)
- Reacties: 3
- Weergaves: 232
Re: Hypex dual mono (first Build)
Bas, de driver is er wel, :) ik heb er voor moeten sparen dus ik berg ze goed op :) Wat betreft service: de hele plaat schuift precies in de behuizing. 100procent toeval want het was een stukje afval ! Alleen de output draden even losdraaien, dan kan de achterplaat eruit en kan het hele ding eruit g...
- do 04 okt 2012, 19:32
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex dual mono (first Build)
- Reacties: 3
- Weergaves: 232
Hypex dual mono (first Build)
Ik ben bang dat jullie het allemaal al 6 keer gezien hebben maar ik ben best trosts op de voorderingen van mijn 1e creatie. Naast huis bouwen af en toe eraan kunnen werken en met hulp van een goede vriend met een machinefabriek losgegaan op een 10mm Alu plaat. Redelijke stevige behuizing :-) Status,...
- wo 01 aug 2012, 21:27
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Plaatje uploaden via iPad ?
- Reacties: 11
- Weergaves: 477
Plaatje uploaden via iPad ?
Weet iemand of dat kan en hoe? Mij lukt het niet helaas omdat je geen file kan selecteren.
- za 26 mei 2012, 22:52
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
- Reacties: 110
- Weergaves: 3985
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Helaas kon ik er niet bij zijn, maar ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad! Lijkt me leuk volgend jaar ook te komen, misschien zijn mijn projecten dan ook toonbaar 
- di 22 mei 2012, 21:25
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Opruiming
- Reacties: 22
- Weergaves: 2762
Re: Opruiming
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wel jammer dat ze niet goed gelukt zijn trouwens!
- zo 20 mei 2012, 19:42
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Opruiming
- Reacties: 22
- Weergaves: 2762
Re: Opruiming
Van die nextel kasten maar dan multiplex berken heb je zeker niet meer staan? 
- za 19 mei 2012, 21:40
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: problemen met pushputton hypex softstart
- Reacties: 0
- Weergaves: 174
problemen met pushputton hypex softstart
Zoals de titel post doet vermoeden heb ik problemen met het gebruik van pushbutton op hypex softstart, schakelaar doet het goed. maar met pushbutton gaat de module soms aan soms niet, soms vanzelf weer uit en aan en uit etc. you get the picture :) Heeft iemand anders wel eens zoiets gehad of een ide...
- ma 06 feb 2012, 19:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor Ucd18
- Reacties: 3
- Weergaves: 376
Re: Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor U
hmm ok dat is iig duidelijk 
- zo 29 jan 2012, 21:41
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor Ucd18
- Reacties: 3
- Weergaves: 376
Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor Ucd18
Beste allen, ik heb nu een scala aan onderdelen liggen voor voorversterker, hk dac, UCD eindversterker en luidsprekers (troel sgraven CNO's). Die dit jaar allemaal vorm moeten krijgen. Ik had bedacht een Jos van Eindhoven (spel ik dit goed?) relais gebaseerd volume control te gebruiken voor een Hype...
- di 03 jan 2012, 19:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Versterker bouwen met 4% kennis
- Reacties: 488
- Weergaves: 20154
Re: Versterker bouwen met 4% kennis
heb tijdje geleden tentlabd volumeregeling aangeschaft en wacht op kasten nu, dan is het 1 en ander gaan inbouwen
- vr 30 dec 2011, 21:22
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 251259
- za 17 dec 2011, 9:40
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
- Reacties: 9
- Weergaves: 509
Re: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
Ja bij mij duurde het een week of 3, maar ik had toch geen haast. Ik moet alleen de condensatoren nog bestellen en dan kast gaan maken. Het is beetje langetermijn project omdat ik ook aan het verbouwen ben en niet veel vrije uurtjes heb. aan de andere kant heb ik nu ook mijn oude audio set aan mijn ...
- za 26 nov 2011, 17:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
- Reacties: 9
- Weergaves: 509
Re: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
Ik heb de meeste onderdelen gister binnengekregen! Probleem was een beetje een spoel die Europe_audio niet op voorraad had, maar nu heb ik ze.
- za 26 nov 2011, 12:33
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)
- Reacties: 23
- Weergaves: 1043
Re: HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)
Bedankt voor alle reacties! Een forumlid heeft via pb laten weten er nog 1 over te hebben en die neem ik over. Toch handig deze links voor anderen denk ik!
Offtopic:
Wiehoe! Zojuist mijn SEAS W18nx001 en filteronderdelen binnen gekregen, wat een mooie units! Snel foto's!
Offtopic:
Wiehoe! Zojuist mijn SEAS W18nx001 en filteronderdelen binnen gekregen, wat een mooie units! Snel foto's!
- vr 25 nov 2011, 14:37
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)
- Reacties: 23
- Weergaves: 1043
HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)
Misschien een echt stomme vraag
maar na zoeken kom ik er toch niet achter hoe ik nu zo'n mooie unit kan aanschaffen. via ebay...ja
maar waar zoek ik dan op ? wanneer het toch antwoord heel erg voor de hand ligt.... sorry ik kijk er overheen denk ik!
alvast bedankt voor eventuele hulp!
maar na zoeken kom ik er toch niet achter hoe ik nu zo'n mooie unit kan aanschaffen. via ebay...ja
maar waar zoek ik dan op ? wanneer het toch antwoord heel erg voor de hand ligt.... sorry ik kijk er overheen denk ik!
alvast bedankt voor eventuele hulp!
- ma 07 nov 2011, 1:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
- Reacties: 9
- Weergaves: 509
Re: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
Je bent dus van het idee van de scan speak monitoren afgestapt , het worden seas monitoren , lijken me beide op gelijkwaardig nivo . Heej Bas, ja dat klopt inderdaad! Ik heb de SEAS units altijd al erg mooi gevonden (mijn vader heeft ze al een tijd SEAS units in gebruik, maar dat net wat minder moo...
