Er zijn 48 resultaten gevonden

door SuperKees
wo 16 okt 2013, 23:01
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Seas-trym zonder mortelkasten...
Reacties: 237
Weergaves: 8250

Re: Seas-trym met mortelkasten

Cool project :) succes met storten !
door SuperKees
di 30 apr 2013, 17:36
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Reacties: 257
Weergaves: 8001

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Ik kom ook denk ik, neem UCd en tentlabs gemodde apogee mini DAC mee, geen speakers die zijn in ontwerpfase :) ( al te lang )
door SuperKees
di 25 dec 2012, 0:32
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Beginfase Transmissielijn ?!
Reacties: 63
Weergaves: 2066

Re: Beginfase Transmissielijn ?!

Ik heb de drivers binnen en ontwerp kast zo goed als klaar, zaagplannetje maken en mooi hout of bamboe platen voor de zijkanten zoeken tijdens vakantie. Doordat ik binnenkort ga trouwen heb ik door geldgebrek filter nog niet besteld :( ik wil originele kast bijna aanhouden maar dan als parralellogra...
door SuperKees
zo 23 dec 2012, 23:56
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Beginfase Transmissielijn ?!
Reacties: 63
Weergaves: 2066

Re: Beginfase Transmissielijn ?!

Ik ben de cno 2.5 aan het maken !
door SuperKees
zo 18 nov 2012, 10:50
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
Reacties: 12
Weergaves: 917

Re: Rondingen, materialen methoden en tips

goeie tip! btw niet mijn smaak, maar wel gaaf gemaakte kasten!
door SuperKees
za 17 nov 2012, 23:21
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
Reacties: 12
Weergaves: 917

Re: Rondingen, materialen methoden en tips

Hem dat imprechneren wist ik niet, hoe moet je dat doen? Waarschijnlijk is dat de methode die ik moet gaan gebruiken. Maar doordat maf zo werkt in die richting leek me dat problematisch
door SuperKees
za 17 nov 2012, 20:55
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
Reacties: 12
Weergaves: 917

Re: Rondingen, materialen methoden en tips

Je plaatje zegt het al. R= 60 mm. En dan moet je een frees (en hout) hebben dat wel heel groot is. Maar je hebt gelijk. Voor kleine diameter/straal is frezen natuurlijk oplossing nr1
door SuperKees
za 17 nov 2012, 20:32
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Rondingen, materialen methoden en tips
Reacties: 12
Weergaves: 917

Rondingen, materialen methoden en tips

Beste allen, Ik heb helaas besloten dat ik een r60 mm afronding wil van de bovenkant van de baffle, ik vind dit het lastigst te bewerkstelliggen gedeelte van de kast. Over deze ronding komt waarschijnlijk een fineertype. In zijn algemeenheid echter: wat zijn volgens de houtwerkspecialisten nu de bes...
door SuperKees
do 04 okt 2012, 20:26
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex dual mono (first Build)
Reacties: 3
Weergaves: 232

Re: Hypex dual mono (first Build)

Bas, de driver is er wel, :) ik heb er voor moeten sparen dus ik berg ze goed op :) Wat betreft service: de hele plaat schuift precies in de behuizing. 100procent toeval want het was een stukje afval ! Alleen de output draden even losdraaien, dan kan de achterplaat eruit en kan het hele ding eruit g...
door SuperKees
do 04 okt 2012, 19:32
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex dual mono (first Build)
Reacties: 3
Weergaves: 232

Hypex dual mono (first Build)

Ik ben bang dat jullie het allemaal al 6 keer gezien hebben maar ik ben best trosts op de voorderingen van mijn 1e creatie. Naast huis bouwen af en toe eraan kunnen werken en met hulp van een goede vriend met een machinefabriek losgegaan op een 10mm Alu plaat. Redelijke stevige behuizing :-) Status,...
door SuperKees
wo 01 aug 2012, 21:27
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Plaatje uploaden via iPad ?
Reacties: 11
Weergaves: 477

Plaatje uploaden via iPad ?

Weet iemand of dat kan en hoe? Mij lukt het niet helaas omdat je geen file kan selecteren.
door SuperKees
za 26 mei 2012, 22:52
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
Reacties: 110
Weergaves: 3985

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Helaas kon ik er niet bij zijn, maar ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad! Lijkt me leuk volgend jaar ook te komen, misschien zijn mijn projecten dan ook toonbaar :)
door SuperKees
di 22 mei 2012, 21:25
Forum: Persberichten
Onderwerp: Opruiming
Reacties: 22
Weergaves: 2762

Re: Opruiming

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wel jammer dat ze niet goed gelukt zijn trouwens!
door SuperKees
zo 20 mei 2012, 19:42
Forum: Persberichten
Onderwerp: Opruiming
Reacties: 22
Weergaves: 2762

Re: Opruiming

Van die nextel kasten maar dan multiplex berken heb je zeker niet meer staan? :)
door SuperKees
za 19 mei 2012, 21:40
Forum: Versterkers
Onderwerp: problemen met pushputton hypex softstart
Reacties: 0
Weergaves: 174

problemen met pushputton hypex softstart

Zoals de titel post doet vermoeden heb ik problemen met het gebruik van pushbutton op hypex softstart, schakelaar doet het goed. maar met pushbutton gaat de module soms aan soms niet, soms vanzelf weer uit en aan en uit etc. you get the picture :) Heeft iemand anders wel eens zoiets gehad of een ide...
door SuperKees
zo 29 jan 2012, 21:41
Forum: Versterkers
Onderwerp: Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor Ucd18
Reacties: 3
Weergaves: 376

Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor Ucd18

Beste allen, ik heb nu een scala aan onderdelen liggen voor voorversterker, hk dac, UCD eindversterker en luidsprekers (troel sgraven CNO's). Die dit jaar allemaal vorm moeten krijgen. Ik had bedacht een Jos van Eindhoven (spel ik dit goed?) relais gebaseerd volume control te gebruiken voor een Hype...
door SuperKees
di 03 jan 2012, 19:38
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker bouwen met 4% kennis
Reacties: 488
Weergaves: 20154

Re: Versterker bouwen met 4% kennis

heb tijdje geleden tentlabd volumeregeling aangeschaft en wacht op kasten nu, dan is het 1 en ander gaan inbouwen
door SuperKees
vr 30 dec 2011, 21:22
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 251259

Re: het "te koop gezien" topic....

Surround setjes morel erg in de aanbieding:

http://www.eltim.eu/index.php?item=&act ... 91&lang=EN
door SuperKees
za 17 dec 2011, 9:40
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
Reacties: 9
Weergaves: 509

Re: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO

Ja bij mij duurde het een week of 3, maar ik had toch geen haast. Ik moet alleen de condensatoren nog bestellen en dan kast gaan maken. Het is beetje langetermijn project omdat ik ook aan het verbouwen ben en niet veel vrije uurtjes heb. aan de andere kant heb ik nu ook mijn oude audio set aan mijn ...
door SuperKees
za 26 nov 2011, 17:03
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
Reacties: 9
Weergaves: 509

Re: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO

Ik heb de meeste onderdelen gister binnengekregen! Probleem was een beetje een spoel die Europe_audio niet op voorraad had, maar nu heb ik ze.
door SuperKees
za 26 nov 2011, 12:33
Forum: Bronnen
Onderwerp: HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)
Reacties: 23
Weergaves: 1043

Re: HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)

Bedankt voor alle reacties! Een forumlid heeft via pb laten weten er nog 1 over te hebben en die neem ik over. Toch handig deze links voor anderen denk ik!

Offtopic:

Wiehoe! Zojuist mijn SEAS W18nx001 en filteronderdelen binnen gekregen, wat een mooie units! Snel foto's!
door SuperKees
vr 25 nov 2011, 14:37
Forum: Bronnen
Onderwerp: HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)
Reacties: 23
Weergaves: 1043

HK dac (waarom snap ik niet hoe ik eraan kan komen)

Misschien een echt stomme vraag

maar na zoeken kom ik er toch niet achter hoe ik nu zo'n mooie unit kan aanschaffen. via ebay...ja
maar waar zoek ik dan op ? wanneer het toch antwoord heel erg voor de hand ligt.... sorry ik kijk er overheen denk ik!

alvast bedankt voor eventuele hulp!
door SuperKees
ma 07 nov 2011, 1:14
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO
Reacties: 9
Weergaves: 509

Re: Combi Project, UCD mono en TroelG SEAS CNO

Je bent dus van het idee van de scan speak monitoren afgestapt , het worden seas monitoren , lijken me beide op gelijkwaardig nivo . Heej Bas, ja dat klopt inderdaad! Ik heb de SEAS units altijd al erg mooi gevonden (mijn vader heeft ze al een tijd SEAS units in gebruik, maar dat net wat minder moo...