Bas, de driver is er wel,

ik heb er voor moeten sparen dus ik berg ze goed op
Wat betreft service: de hele plaat schuift precies in de behuizing. 100procent toeval want het was een stukje afval ! Alleen de output draden even losdraaien, dan kan de achterplaat eruit en kan het hele ding eruit geschoven worden. Maar je hebt natuurlijk een punt. Ook alle bedrading dezelfde kleur is niet persee het meest praktisch

ach, het oog wil ook wat en zolang dat geen trade- off voor het geluid betekend vind ik het een makkelijke keus.
Als ik alles werkend heb wil ik denk ik wel de koppelcondensatoren bruggen. Dat is dan wel even werk misschien.
Ik heb nog een lage hifi 2000 kast daar wil ik de apogee mini DAC (tentclockje) op de foto in gaan bouwen denk ik met misschien een volume regeling anders dan de pot. nu.
P.s. Ik zie dat mijn schoenen ook op de foto staan, muziekaal toch ?
Trafo's komen trouwens bij hypex vandaan