het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
1x Ucd2k , ben je volgens mij goedkoper uit dan 2x UCD700.
Re: het "te koop gezien" topic....
https://www.hypexshop.com/
Ik zie net 2,4 en 6 kanaals modules,wel weinig vermogen.
Ook zijn er straks alleen nog smps voedingen te krijgen.
Ik zie net 2,4 en 6 kanaals modules,wel weinig vermogen.
Ook zijn er straks alleen nog smps voedingen te krijgen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ging zelf al die tijd van 2 stuks uit ivm stereo.
Heb op de DCLP 6 kanalen dus is mooi apart op de ruimte te corrigeren mocht dat nodig zijn.
Heb op de DCLP 6 kanalen dus is mooi apart op de ruimte te corrigeren mocht dat nodig zijn.
Re: het "te koop gezien" topic....
Als dat eenmaal draait zijn er in Mijnsheerenland ook de nodig aardbevingen te verwachten...

Re: het "te koop gezien" topic....
Maar niet door gaswinning
Maar zal wel een geweld worden , begint wel erg te kriebelen allemaal nu
Misschien morgen begin maken met mijn Serious Sub/ cornerwoofers .
Maar zal wel een geweld worden , begint wel erg te kriebelen allemaal nu
Misschien morgen begin maken met mijn Serious Sub/ cornerwoofers .
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Laag is mono weergave.CarloPJB schreef:Ik ging zelf al die tijd van 2 stuks uit ivm stereo.
Heb op de DCLP 6 kanalen dus is mooi apart op de ruimte te corrigeren mocht dat nodig zijn.
Maar om te corrigeren heb je idd wel weer 2 versterkers nodig.
Re: het "te koop gezien" topic....
Had'm inderdaad ook gezien. Als de prijs niet veel verder oploopt inderdaad een ideaal beginnersproject, veel van het ruwe werk is al gedaan, lekker afbouwen.RobertD schreef:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Goede prijs hoor, tot nu toe dan... en geen levertijd van AE, alhoewel dit de laatste tijd veel beter is geworden. Of ik had mazzel de laatste keer 
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Pas op, verwar AE in Schagen (levernacier van trafo's niet met Europe Audio (EA) waar vaak over leveringsproblemen gesproken wordt.Barry2001 schreef:Goede prijs hoor, tot nu toe dan... en geen levertijd van AE, alhoewel dit de laatste tijd veel beter is geworden. Of ik had mazzel de laatste keer
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
AE Europe in Schagen ja, we hebben het hier over trafo's.. laatste bestelling was een Phonodude trafoset, die waren er zo. Of misschien hadden ze die nog op de plank liggen, dat kan ook natuurlijk.
AE had geen leverproblemen maar wel lange wachttijden soms in het verleden.
AE had geen leverproblemen maar wel lange wachttijden soms in het verleden.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee ok. Ik heb eens een topic gezien waar deze twee gewoon door elkaar gehaald werden, terwijl ze niets met elkaar te maken hebben.Barry2001 schreef:AE Europe in Schagen ja, we hebben het hier over trafo's.. laatste bestelling was een Phonodude trafoset, die waren er zo. Of misschien hadden ze die nog op de plank liggen, dat kan ook natuurlijk.
AE had geen leverproblemen maar wel lange wachttijden soms in het verleden.
Europe Audio is inmiddels berucht door leveringsproblemn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ok. AE Europe, die in Schagen dus zou ik juist willen roemen om hun service en dienstverlening, alleen was het er af en toe zo druk dat de levertijden wat konden oplopen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ben er ergens in Mei langsgegaan. Ze hadden toen een aantal trafosets van het nieuwe type Phonodude op voorraad, ik had er zo 1 mee kunnen nemen. Maar ik was al voorzien....
Laatst gewijzigd door Jan Geert op do 28 aug 2014, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik denk dat er altijd wel vraag is naar die sets, en dat ze daar regelmatig een productie run voor draaien.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
En dan zeker staand moeten luisteren zeker gezien de richting van de tweet......Zweitse schreef:Speakers
Lijken mij een leuk stel speakers, kent iemand het ontwerp?
Re: het "te koop gezien" topic....
Misschien iets speciaal voor hoogvliegersds23man schreef:En dan zeker staand moeten luisteren zeker gezien de richting van de tweet......Zweitse schreef:Speakers
Lijken mij een leuk stel speakers, kent iemand het ontwerp?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
dat denk ik welZweitse schreef:Speakers
Lijken mij een leuk stel speakers, kent iemand het ontwerp?
met hulp van Tony Gee samengesteld
Re: het "te koop gezien" topic....
Zitten er dan Fane units in ?ds23man schreef:Volgens mij is het een setje voor feestjes en partijen...![]()
![]()
In dat geval voelen ze zich ook thuis op de kermis.
Laatst gewijzigd door ray5150 op ma 01 sep 2014, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
