Er zijn 36 resultaten gevonden

door huub1
wo 15 mei 2013, 15:56
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: leeftijdt filter.
Reacties: 31
Weergaves: 879

Re: leeftijdt filter.

Waarom zo benieuwd naar het filter.??
door huub1
wo 15 mei 2013, 14:37
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: leeftijdt filter.
Reacties: 31
Weergaves: 879

Re: leeftijdt filter.

Nou nee ga die speakers niet openschroeven.
het filter schijnt in hars gegoten te zijn.
door huub1
wo 15 mei 2013, 12:35
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: leeftijdt filter.
Reacties: 31
Weergaves: 879

Re: leeftijdt filter.

sark Dat is de gewone ik heb deze signature. versie in het zwart.
door huub1
di 14 mei 2013, 14:49
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: leeftijdt filter.
Reacties: 31
Weergaves: 879

Re: leeftijdt filter.

de speaker is de acoustic energy ae 1 signature.
en jeroen heeft gelijk ik werk alleen met mijn handen.
zal in het vervolg wat beter mijn best doen.
door huub1
ma 13 mei 2013, 13:31
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: leeftijdt filter.
Reacties: 31
Weergaves: 879

leeftijdt filter.

hoi heb spiekers van 12 jaar oudt mijn vraag is heeft de leeftijdt invloedt voor het filter
bijvoorbeeldt de condesaters.
door huub1
wo 04 apr 2012, 20:40
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Reacties: 209
Weergaves: 6914

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

is de locatie te bereiken met openbaar vervoer.
door huub1
ma 28 nov 2011, 23:32
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Reacties: 434
Weergaves: 10951

Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012

weer aan de andere kant van nederland. :(
door huub1
zo 16 okt 2011, 14:35
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Tabaq in rioolpijp...
Reacties: 14
Weergaves: 781

Re: Tabaq in rioolpijp...

kan je zeggen dat het met die resonantie nogal meevalt. heb zelf twee monitors van gaspijp. :D
door huub1
vr 29 jul 2011, 12:47
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
Reacties: 132
Weergaves: 2594

Re: Kent iemand Turbax?

heb in het verleden de satalieten plus de baston gehad. :D . heb
nu nog de satalieten.
wel van nieuwe units. scan speak met een filter gemaakt door een forumlid.
hebben de o zo belangrijke waf uitstraling voor onze wederhelft.
door huub1
ma 23 mei 2011, 17:21
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
Reacties: 132
Weergaves: 2594

Re: Kent iemand Turbax?

zal kijken of ik zijn email of iets anders kan bemachtigen. laat dit zo snel mogelijk weten per pb. aan jullie .ps heb zelf de kleinere satalieten van turbax.heb ze wel verbouwdt met andere drivers plus een filter van een mede forum lid.grt.huub.
door huub1
ma 23 mei 2011, 15:23
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
Reacties: 132
Weergaves: 2594

Re: Kent iemand Turbax?

ja dat klopt hij bouwt onder de naam VM.en zit in helmond maar ja je zoekt een sponsor en daar zit hij niet op te wachten.grt.huub.
door huub1
zo 22 mei 2011, 13:34
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
Reacties: 132
Weergaves: 2594

Re: Kent iemand Turbax?

heb in een eerder bericht aangegeven dat er iemand bij mij in de buurt woont die deze baspijpen bouwt. turbax zelf bestaat niet meer.
door huub1
za 21 mei 2011, 10:55
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
Reacties: 132
Weergaves: 2594

Re: Kent iemand Turbax?

laat pvc wel bij een auto spuiterij spuiten. anders zal het reseltaat niet goed zijn. grt.huub.
door huub1
do 19 mei 2011, 18:54
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
Reacties: 132
Weergaves: 2594

Re: Kent iemand Turbax?

bij mij in de buurt zit iemand die nog wel de baspijpen bouwt. de satalieten heb ik zelf.
met andere drivers.grt.huub.
door huub1
za 26 feb 2011, 12:09
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
Reacties: 84
Weergaves: 2890

Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.

jan kijk eens op marktplaats on advert. 425145383. daar staat zon baspijp te koop.
kun je zien wat ik bedoel. die blaast je echt van je sokken.grt.huub.
door huub1
za 26 feb 2011, 12:03
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
Reacties: 84
Weergaves: 2890

Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.

bij mijn baspijp die ik in het verleden heb gehad. waren twee sleuven gezaagd. bedoeld als br. grt.huub.
door huub1
vr 25 feb 2011, 12:26
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
Reacties: 84
Weergaves: 2890

Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.

pvc dreunt niet. je kan aan de onderkant ook nog sleuven zagen.
door huub1
do 17 feb 2011, 17:33
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
Reacties: 84
Weergaves: 2890

Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.

leuk toch :lol:
door huub1
do 17 feb 2011, 16:26
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
Reacties: 84
Weergaves: 2890

Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.

nee dat niet bij mij zat de woofer boven in de pijp gelijmd. moet niet zon probleem zijn. heb je niet zon lelijke kist eronder. boven pijp mooi schuin afzagen.
door huub1
ma 14 jun 2010, 16:43
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: frezen
Reacties: 49
Weergaves: 1446

Re: freesen

tussen haakjes jeroen maakt voor mij een nieuw filter. mischien kan hij het filter daar op aan passen als het freesen niet gaat lukken.
door huub1
ma 14 jun 2010, 16:38
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: frezen
Reacties: 49
Weergaves: 1446

Re: freesen

moet nog een nieuw klankbord maken. waarom.?????
door huub1
ma 14 jun 2010, 15:49
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: frezen
Reacties: 49
Weergaves: 1446

Re: freesen

ga dan toch maar proberen iemand te vinden. die dat doet voor mij.
door huub1
ma 14 jun 2010, 14:12
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: frezen
Reacties: 49
Weergaves: 1446

Re: freesen

heeft het invloed op het geluid dan. wel of niet gefreesd.
door huub1
zo 13 jun 2010, 22:26
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: frezen
Reacties: 49
Weergaves: 1446

Re: freesen

niet echt nee. probeer het elders wel. mocht het niet lukken frees ik hem maar niet in.
optich vind ik het geen probleem.
door huub1
zo 13 jun 2010, 21:39
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: frezen
Reacties: 49
Weergaves: 1446

Re: freesen

dre dank voor de tekening.