Er zijn 36 resultaten gevonden
- wo 15 mei 2013, 15:56
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: leeftijdt filter.
- Reacties: 31
- Weergaves: 879
Re: leeftijdt filter.
Waarom zo benieuwd naar het filter.??
- wo 15 mei 2013, 14:37
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: leeftijdt filter.
- Reacties: 31
- Weergaves: 879
Re: leeftijdt filter.
Nou nee ga die speakers niet openschroeven.
het filter schijnt in hars gegoten te zijn.
het filter schijnt in hars gegoten te zijn.
- wo 15 mei 2013, 12:35
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: leeftijdt filter.
- Reacties: 31
- Weergaves: 879
Re: leeftijdt filter.
sark Dat is de gewone ik heb deze signature. versie in het zwart.
- di 14 mei 2013, 14:49
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: leeftijdt filter.
- Reacties: 31
- Weergaves: 879
Re: leeftijdt filter.
de speaker is de acoustic energy ae 1 signature.
en jeroen heeft gelijk ik werk alleen met mijn handen.
zal in het vervolg wat beter mijn best doen.
en jeroen heeft gelijk ik werk alleen met mijn handen.
zal in het vervolg wat beter mijn best doen.
- ma 13 mei 2013, 13:31
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: leeftijdt filter.
- Reacties: 31
- Weergaves: 879
leeftijdt filter.
hoi heb spiekers van 12 jaar oudt mijn vraag is heeft de leeftijdt invloedt voor het filter
bijvoorbeeldt de condesaters.
bijvoorbeeldt de condesaters.
- wo 04 apr 2012, 20:40
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
- Reacties: 209
- Weergaves: 6914
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
is de locatie te bereiken met openbaar vervoer.
- ma 28 nov 2011, 23:32
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
- Reacties: 434
- Weergaves: 10951
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
weer aan de andere kant van nederland. 
- zo 16 okt 2011, 14:35
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Tabaq in rioolpijp...
- Reacties: 14
- Weergaves: 781
Re: Tabaq in rioolpijp...
kan je zeggen dat het met die resonantie nogal meevalt. heb zelf twee monitors van gaspijp. 
- vr 29 jul 2011, 12:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
- Reacties: 132
- Weergaves: 2594
Re: Kent iemand Turbax?
heb in het verleden de satalieten plus de baston gehad.
. heb
nu nog de satalieten.
wel van nieuwe units. scan speak met een filter gemaakt door een forumlid.
hebben de o zo belangrijke waf uitstraling voor onze wederhelft.
nu nog de satalieten.
wel van nieuwe units. scan speak met een filter gemaakt door een forumlid.
hebben de o zo belangrijke waf uitstraling voor onze wederhelft.
- ma 23 mei 2011, 17:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
- Reacties: 132
- Weergaves: 2594
Re: Kent iemand Turbax?
zal kijken of ik zijn email of iets anders kan bemachtigen. laat dit zo snel mogelijk weten per pb. aan jullie .ps heb zelf de kleinere satalieten van turbax.heb ze wel verbouwdt met andere drivers plus een filter van een mede forum lid.grt.huub.
- ma 23 mei 2011, 15:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
- Reacties: 132
- Weergaves: 2594
Re: Kent iemand Turbax?
ja dat klopt hij bouwt onder de naam VM.en zit in helmond maar ja je zoekt een sponsor en daar zit hij niet op te wachten.grt.huub.
- zo 22 mei 2011, 13:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
- Reacties: 132
- Weergaves: 2594
Re: Kent iemand Turbax?
heb in een eerder bericht aangegeven dat er iemand bij mij in de buurt woont die deze baspijpen bouwt. turbax zelf bestaat niet meer.
- za 21 mei 2011, 10:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
- Reacties: 132
- Weergaves: 2594
Re: Kent iemand Turbax?
laat pvc wel bij een auto spuiterij spuiten. anders zal het reseltaat niet goed zijn. grt.huub.
- do 19 mei 2011, 18:54
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
- Reacties: 132
- Weergaves: 2594
Re: Kent iemand Turbax?
bij mij in de buurt zit iemand die nog wel de baspijpen bouwt. de satalieten heb ik zelf.
met andere drivers.grt.huub.
met andere drivers.grt.huub.
- za 26 feb 2011, 12:09
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
- Reacties: 84
- Weergaves: 2890
Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.
jan kijk eens op marktplaats on advert. 425145383. daar staat zon baspijp te koop.
kun je zien wat ik bedoel. die blaast je echt van je sokken.grt.huub.
kun je zien wat ik bedoel. die blaast je echt van je sokken.grt.huub.
- za 26 feb 2011, 12:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
- Reacties: 84
- Weergaves: 2890
Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.
bij mijn baspijp die ik in het verleden heb gehad. waren twee sleuven gezaagd. bedoeld als br. grt.huub.
- vr 25 feb 2011, 12:26
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
- Reacties: 84
- Weergaves: 2890
Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.
pvc dreunt niet. je kan aan de onderkant ook nog sleuven zagen.
- do 17 feb 2011, 17:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
- Reacties: 84
- Weergaves: 2890
Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.
leuk toch 
- do 17 feb 2011, 16:26
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Tubular Subwoofer overdenkingen.
- Reacties: 84
- Weergaves: 2890
Re: Tubular Subwoofer overdenkingen.
nee dat niet bij mij zat de woofer boven in de pijp gelijmd. moet niet zon probleem zijn. heb je niet zon lelijke kist eronder. boven pijp mooi schuin afzagen.
- ma 14 jun 2010, 16:43
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: frezen
- Reacties: 49
- Weergaves: 1446
Re: freesen
tussen haakjes jeroen maakt voor mij een nieuw filter. mischien kan hij het filter daar op aan passen als het freesen niet gaat lukken.
- ma 14 jun 2010, 16:38
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: frezen
- Reacties: 49
- Weergaves: 1446
Re: freesen
moet nog een nieuw klankbord maken. waarom.?????
- ma 14 jun 2010, 15:49
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: frezen
- Reacties: 49
- Weergaves: 1446
Re: freesen
ga dan toch maar proberen iemand te vinden. die dat doet voor mij.
- ma 14 jun 2010, 14:12
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: frezen
- Reacties: 49
- Weergaves: 1446
Re: freesen
heeft het invloed op het geluid dan. wel of niet gefreesd.
- zo 13 jun 2010, 22:26
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: frezen
- Reacties: 49
- Weergaves: 1446
Re: freesen
niet echt nee. probeer het elders wel. mocht het niet lukken frees ik hem maar niet in.
optich vind ik het geen probleem.
optich vind ik het geen probleem.
- zo 13 jun 2010, 21:39
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: frezen
- Reacties: 49
- Weergaves: 1446
Re: freesen
dre dank voor de tekening.
