leeftijdt filter.
Moderator: Beheerdersteam
Re: leeftijdt filter.
Dat zijn ook snoepjes
Kun je niet eens een foto van het filter plaatsen, ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Re: leeftijdt filter.
Nou nee ga die speakers niet openschroeven.
het filter schijnt in hars gegoten te zijn.
het filter schijnt in hars gegoten te zijn.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: leeftijdt filter.
Ain't it broken?
Hoe dan ook: is het filter ingegoten, dan brengt een foto vast ook niet aan het licht of inderdaad geen voor veroudering gevoelige componenten (elco's) aanwezig zijn. Dat is dan ook niet erg waarschijnlijk, maar anders zijn ze toch ook niet vervangbaar.
Hoe dan ook: is het filter ingegoten, dan brengt een foto vast ook niet aan het licht of inderdaad geen voor veroudering gevoelige componenten (elco's) aanwezig zijn. Dat is dan ook niet erg waarschijnlijk, maar anders zijn ze toch ook niet vervangbaar.
Re: leeftijdt filter.
Gewone (dwangmatige) nieuwsgierigheid, het is altijd leuk om een blik onder de motorkap van de professionals te werpen om bijvoorbeeld te zien wat voor componenten zij gebruiken of hoe zij deze monteren. Daar zitten wel eens handige truukjes tussen die je (uiteraard) dan weer zelf kan toepassen, maar nogmaals ... ik begrijp het volkomen dat je niet aan de kasten wil schroeven.
Re: leeftijdt filter.
ernums !!!audiomanics schreef:Ja... en een spiekerbox is ook nederlands voor ... spijkerbroek (Grunnings meen ik)ray5150 schreef:we leven tenslotte nog steeds in Nederland....
Kees
