dat element ken ik eigenlijk niet.Henkjan schreef:hoe zijn die acutexen tov een VMS30mkII ?Kappa7 schreef:De Ortofon OM 10 heb ik hier liggen en haalt het niet bij deze acutexen.
Is echt een hele andere klasse.
het wordt dan lastig om er een element mee te vergelijken.
zelf speel ik nu met de 420 van Acutex en dat is een heel mooi element.
ik kan deze goed vergelijken met de sumiko bluepoint evoIII.
wel moet ik zeggen dat ik het element nog aan het inspelen ben zit net 3uur luisteren op.
de Acutex is wel verfijnt en heeft wat meer boddy dan de sumiko.
de sumiko is wat beter in de details maar ik verwacht dat dit nog zal verbeteren.
De Acutex is wel redelijk veel besproken op andere fora, ff Googlen voor meer ervaringen.
