3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Dit jaar weer een editie van de Luisterdag Midden Nederland. :rock: :rock: :rock: :rock:
Niet in Ermelo, ik was te laat met reserveren maar het is Zeewolde geworden.
We kunnen de ruimtes gebruiken van Open Havenwaar we voor als nog 2 ruimtes tot onze beschikking hebben plus de Middenruimte / bar ruimte.
Genoeg plek om even bij te kunnen praten als je even niet wil luisteren dus.
Open Haven.png
We hebben de Jol en de Punter tot onze beschikking.
Dit zijn ruimtes van een huiskamer formaat van ongeveer 10x5 wat voor de meeste systemen prima te doen is.
De Punter.jpg

Locatie en parkeren.
De voorzijde is winkel gebied en kan je niet met de auto komen.
Je kunt het beste onderstaande locatie gebruiken.
Dat is de gratis parkeerplaats aan de achterzijde van het gebouw.

Parkeerterrein Open Hof,Open Hof 1, 3891 EZ Zeewolde

Mocht die vol zijn dan is er parkeerplaats beschikbaar in de directe omgeving.
Via de achterdeur kan je de apparatuur naar binnen te brengen.
Schermafbeelding 2024-07-04 190706.jpg

Hoelaat
De deuren gaan om 9:00 uur open en om 17:00 uur weer dicht.
Het programma start dan om 10:00 uur.


Eten en drinken
De Bar zal bemand worden door mensen van Open Haven en daar kan je koffie en fris halen.
Ook zitten we midden in het centrum dus tussen de middag even wat halen behoord tot de mogelijkheden.
Na afloop kunnen we in een van de restaurants in de omgeving gezellig afsluiten.

Overige zaken
Op zaterdag is de voedselbank actief in ruimte de Kogge.
Deze zal afgesloten zijn en allen van buiten toegankelijk.
Er zal ook een bruidsmode show in een van de grote ruimtes gehouden worden.
Qua geluid zullen we daar niet veel last van hebben maar hou wel rekening met elkaar.


De Wi-Fi is goed daar en kan gebruikt worden.
Er zijn 2 Wi-Fi converters beschikbaar voor de apparatuur die alleen aan een kabeltje werkt.
Bandbreedte voldoende via glasvezel.

Kosten en betalen
De kosten zullen ongeveer €6,- per persoon zijn.
Pinnen is weer mogelijk en contant alleen gepast betalen, zeker in het begin heb ik geen wisselgeld beschikbaar.


Regels
In de midden ruimte kunnen kan men spullen ter overname of te ruilen kan aanbieden.
Ook hier gelden de zelfde regels als op het forum, De verkoper bepaald de prijs en is niet onderhandelbaar.

Hier onder nog wat tekst geleend van het noorden maar ook die regels gelden hier ook.
Let op!
Deelname is voor eigen risico, het is mensenwerk door en voor liefhebbers, maar er kan het nodige kapot gaan of beschadigen.

De sets worden daarom alleen aangesloten en bediend door de bouwer en/of eigenaar zelf. Zonder uitdrukkelijke toestemming van de bouwer of eigenaar wordt er dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders, dat spreekt voor zich.

De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende zijn beveiligd.
Bij twijfel dan onderling overleggen met de bouwer of eigenaar van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.
Zie ook:viewtopic.php?t=14009

De bouwer of eigenaar van de set heeft de eerste keuze voor de gedraaide muziek.

Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers en/of eigenaars dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk ook wel fijn als er ruimte overblijft voor inspraak of suggesties van de luisteraars. Houdt daarom een beetje rekening met elkanders muzieksmaak.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op vr 27 sep 2024, 14:19, 13 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Aanmeldingen

Shadow als het lukt.
Pjotr.
pappaleo streamer/dac gekoppeld aan een icepower eindversterker.
satefan passieve 2-weg met Bliesma en Purifi 5.25-monitoren
tigradekat
Henkjan
Ouwebok Nord Purifi versterker https://nordacoustics.co.uk/product/nor ... plifier-2/ en met R2R NOS dac Sonnet
Dre een setje 2.5 weg speakers met Seas L12 en Wavecor TW022.
Johan
Vrolijke noot
Gerardj DSD streamer op basis van een Raspberry Pi 5
richard
martinhagenbeek actieve vloerstaanders, gebaseerd op KEF LS60
PA5cAL1
en Kameraad
ruben1981 Bohlender / Seas (voorheen Audax) 3-weg viewtopic.php?p=2018885#p2018885 complete set
TTS met een complete set
hardbats
daniel
JanRSmit
rdv300b833 met een passieve preamp (Khozmo-regelaar) + TPA3116 eindbakje (met externe overbemeten lineaire voeding).
peterl buizenbak(SV572 en/of 300B en speakers.
TabCam
Olaf Analogue
Leobus
Vhond
En vriend
simsalabim
Jos_br
en vriend.
Roc
Loekie
En vriend.
markh
en vriend
GuidoTensen
molekuul
Levinson7331
en vriend
Laatst gewijzigd door Kappa7 op vr 27 sep 2024, 20:33, 34 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Naamloos.png
Programma ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024.pdf
(110.16 KiB) 43 keer gedownload
Update 21-9-2024 13:00
Het Voorlopige programma.
Mocht ik iemand vergeten zijn of wil je graag op een ander tijdstip laat het dan even weten.


Muziek voorstel versterker vergelijk.


1) Like JT - Patricia Barber (fijn detail) eerste 4 minuten zijn voldoende…
2) Padam Padam - Ellen ten Damme (stem, dynamiek)
3) Original sin - INXS (impuls, gelaagd)
- Avratz - Infected Mushroom (uitsterfgedrag, ruimtelijkheid, laag, midden en hoge tonen verdeeld over het hele geluidsspectrum, stereobeeld)
- Hanging D - Joep Beving (detail, hameraanslag van pianotoetsen, wordt het een brij of niet??)
Laatst gewijzigd door Kappa7 op do 26 sep 2024, 9:17, 7 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door beijert »

Nice! tof dat je dat weer hebt geregeld!

Ik heb dan wel wat klaar, maar helaas zit ik dan in München :proost:
Laatst gewijzigd door beijert op do 04 jul 2024, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Jammer Beijert, maar München lijkt me ook niet verkeerd.
Veel plezier daar.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Shadow »

Topper! als het kan kom ik even kijken!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Pjotr »

Top George dat het gelukt is :rock: Staat in de agenda!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Shadow schreef: do 04 jul 2024, 20:08
Topper! als het kan kom ik even kijken!
Leuk, maar je gezondheid gaat voor natuurlijk.
Laat tegen die tijd maar weten of het lukt.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Pjotr schreef: do 04 jul 2024, 20:34
Top George dat het gelukt is :rock: Staat in de agenda!
:goedzo:
Ben ook erg blij met deze ruimtes!
En wat ik ook wel leuk vind is dat we in het centrum zitten.
Dat is den toch weer net even anders dan wat we in Ermelo hebben waar je eigenlijk geen kant op kan als je even iets wil hebben.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door pappaleo »

Staat genoteerd!!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Top ik zet je erbij. :D
Neem je nog iets mee?
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door satefan »

GE-WEL-DIG!

Ik ben er bij! Als t lukt neem ik de passieve 2-weg met Bliesma en Purifi 5.25-monitoren mee. En wat versterking etc.

Satefan
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Leuk, ik ben erg benieuwd naar deze set.
Ik heb hem in de lijst gezet.
tigradekat
Berichten: 431
Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door tigradekat »

Ik ben ook zeker van plan te komen, top dat je het hebt geregeld George!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Graag gedaan,
Leuk dat je er bij bent. :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Henkjan »

mooi dat t weer doorgaat, staat in de agenda
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Leuk, je staat er bij.
Gebruikersavatar
Ouwebok
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 07 jan 2009, 18:22
Locatie: Amsterdam

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Ouwebok »

Leuk! Ik meld me aan.

Evt kan ik deze Nord Purifi versterker https://nordacoustics.co.uk/product/nor ... plifier-2/ meenemen, wanneer we een vergelijk zouden kunnen maken (shoot out) met een Nilai en/of een CA. Is dat de moeite waard? Ik ben benieuwd of dat we een verschil in vloeiendheid kunnen constateren… is het een idee om zo’n shootout te houden, en heeft iemand tzt een Nilai / CA om mee te nemen?
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door satefan »

Ouwebok schreef: za 06 jul 2024, 8:31
Evt kan ik deze Nord Purifi versterker https://nordacoustics.co.uk/product/nor ... plifier-2/ meenemen, wanneer we een vergelijk zouden kunnen maken (shoot out) met een Nilai en/of een CA. Is dat de moeite waard?
Lijkt me sowieso leuk om deze te beluisteren. Ik neem Hypex N-Core gebaseerde ampjes mee, ik zou deze sowieso daar wel mee willen vergelijken! Als iemand een Nilai heeft zou ik deze ook heel graag eens horen spelen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Pjotr »

Ouwebok schreef: za 06 jul 2024, 8:31
Leuk! Ik meld me aan.

Evt kan ik deze Nord Purifi versterker https://nordacoustics.co.uk/product/nor ... plifier-2/ meenemen, wanneer we een vergelijk zouden kunnen maken (shoot out) met een Nilai en/of een CA. Is dat de moeite waard? Ik ben benieuwd of dat we een verschil in vloeiendheid kunnen constateren… is het een idee om zo’n shootout te houden, en heeft iemand tzt een Nilai / CA om mee te nemen?
Ik kan de CA wel meenemen. Alleen ten opzichte van de Nilai/Purifi is het vermogen beperkt tot ca. 50W - 80W. Bij normaal spelen geen probleem. Maar ze proberen te molesteren zoals destijds in Hengelo op de C1 OB's is uitgeprobeerd? Dat gaat het niet worden. Vereist dus wel speakers met èn een hoge resolutie èn een redelijk hoog rendement.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door dre »

Ik ben er.
Waarschijnlijk met Johan.
Ik neem een setje 2.5 weg speakers met Seas L12 en Wavecor TW022.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Ouwebok schreef: za 06 jul 2024, 8:31
Leuk! Ik meld me aan.

Evt kan ik deze Nord Purifi versterker https://nordacoustics.co.uk/product/nor ... plifier-2/ meenemen, wanneer we een vergelijk zouden kunnen maken (shoot out) met een Nilai en/of een CA. Is dat de moeite waard? Ik ben benieuwd of dat we een verschil in vloeiendheid kunnen constateren… is het een idee om zo’n shootout te houden, en heeft iemand tzt een Nilai / CA om mee te nemen?
Je staat erbij en leuk idee, een verstrekker vergelijk. Ik ben benieuwd. :goedzo:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

dre schreef: za 06 jul 2024, 13:55
Ik ben er.
Waarschijnlijk met Johan.
Ik neem een setje 2.5 weg speakers met Seas L12 en Wavecor TW022.
Gezellig jullie staan er bij.
Had je een bouw topic van deze speaker? Dan zet ik de link er even bij.
Vrolijke noot
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
Locatie: Noordwijkerhout

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Vrolijke noot »

Ook ik ga proberen om er weer bij te zijn
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Ik zal je uit voor zorg op de lijst zetten :mrgreen:
Gezellig. :goedzo:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”