Er zijn 30 resultaten gevonden
- wo 15 jul 2020, 15:51
- Forum: Kabels
- Onderwerp: luidspreker Kabel voor basissen
- Reacties: 80
- Weergaves: 4999
Re: luidspreker Kabel voor basissen
Kabel is inmiddels binnen maar ben nog steeds benieuw over het wel of niet solderen, in geval spades volstorten meer Kabel is toch nog niet binnen, heb inmiddels de spades van de oude kabels gehaald alswel de bananen stekkers. De spades hebben 2 kleine schroefjes om de kabel vast te klemmen, echter ...
- za 11 jul 2020, 11:13
- Forum: Kabels
- Onderwerp: luidspreker Kabel voor basissen
- Reacties: 80
- Weergaves: 4999
Re: luidspreker Kabel voor basissen
Kabel is toch nog niet binnen, heb inmiddels de spades van de oude kabels gehaald alswel de bananen stekkers. De spades hebben 2 kleine schroefjes om de kabel vast te klemmen, echter was de holte waar de kabels inzaten geheel gevuld met soldeer. Heb de brander gepakt en alle soldeer er uitgehaald, o...
- vr 10 jul 2020, 15:57
- Forum: Kabels
- Onderwerp: luidspreker Kabel voor basissen
- Reacties: 80
- Weergaves: 4999
Re: luidspreker Kabel voor basissen
Nou ik heb canare 4S8 besteld bedankt voor jullie meningen etc 
- vr 10 jul 2020, 9:30
- Forum: Kabels
- Onderwerp: luidspreker Kabel voor basissen
- Reacties: 80
- Weergaves: 4999
Re: luidspreker Kabel voor basissen
Voor te testen woon ik een beetje ver weg Leeuwarden :-) maar toch bedankt voor het aanbod natuurlijk Jij hebt het over canare voor een paar dubbeltjes meer, nou stuur eens een link dan van hetgeen wat je precies bedoelt. de huidige kabel is ( net ff gekeken ) monster xp, dan wel dubbelle ader per p...
- do 09 jul 2020, 6:11
- Forum: Kabels
- Onderwerp: luidspreker Kabel voor basissen
- Reacties: 80
- Weergaves: 4999
Re: luidspreker Kabel voor basissen
Ok 1 - 0 voor jou Maar feit is dat ik bij allekabels 15 meter OFC van 4 mm2 voor 30 euro heb, maar misschien is een andere specificatie niet goed, weet het niet daarom informeer ik hier. scheelt toch de helft kwa prijs https://www.allekabels.nl/luidspreker-kabel/4479/1075920/luidspreker-kabel-15-met...
- wo 08 jul 2020, 15:54
- Forum: Kabels
- Onderwerp: luidspreker Kabel voor basissen
- Reacties: 80
- Weergaves: 4999
Re: luidspreker Kabel voor basissen
Hoi dank voor de info, bestel liever in NL
Volgende kabel zou dan ook wel ok moeten zijn staat ook ofc bij en 4 mm2. en lang genoeg voor 30 euro
https://www.allekabels.nl/luidspreker-k ... 40-mm.html
Volgende kabel zou dan ook wel ok moeten zijn staat ook ofc bij en 4 mm2. en lang genoeg voor 30 euro
https://www.allekabels.nl/luidspreker-k ... 40-mm.html
- wo 08 jul 2020, 9:07
- Forum: Kabels
- Onderwerp: luidspreker Kabel voor basissen
- Reacties: 80
- Weergaves: 4999
luidspreker Kabel voor basissen
De basissen , redelijk bekent hier meen ik Er zit nu per plus of min een dubbele kabel aan, gewoon normaal monster Cable , Door veranderde situatie moet de kabel 6 meter worden, De vraag heeft die dubbele kabel per pool wel nut of is gewoon een enkele kabel ook prima Kwam deze kabel tegen , beetje d...
- ma 18 jun 2018, 9:43
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
- Reacties: 6
- Weergaves: 734
Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Een vriendin heeft een oude draagbare radio welke het niet meer doet, ze vind hem eruggggh leuk en zou blij zijn als iemand hem kon repareren. Heeft geen haast en mag best wel iets kosten. Wie denkt er iets mee te kunnen en willen doen. Wonend in oud gastel, stukje rijden om langs te brengen geen pr...
- di 25 apr 2017, 18:42
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Had het beter als onderdelen kunnen verkopen kennelijk
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... e=lr&pos=6
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... e=lr&pos=6
- za 15 apr 2017, 15:33
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Verkocht bedankt voor het meedenken
- vr 14 apr 2017, 12:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Ok dat is een goede tip, als er iemand interesse heeft zijn ze per direct op te halen voor de kostprijs van 250. Had hem al op mp gezet maar dan verwijder ik die advertentie weer. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt.
- vr 14 apr 2017, 10:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Hmmm dat word dus een lastig verhaal, denk ik er het slimst aan doe om de boel maar te verkopen, soms heb je pech , tis niet anders helaas
- do 13 apr 2017, 19:22
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Ja dat had ik niet vermeld, maar is wel de bedoeling, zat te denken aan 2 single ended monoblokken misschien 10-15 wat. Begrepen dat dat vaak het mooiste resultaat geeft, en uiteindelijk wil ik die taf's ook een keer verkopen en hoog rendement luidsprekers aanschaffen.
- do 13 apr 2017, 12:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
jij mag niet meer raden :-) buizen hebben iets magisch, en dan wil je een beetje uitproberen, maar ja wel lastig als je zelf geen technische kennis ervan hebt. Begrijp dat de onderdelen als trafo en condensators een goeie basis zijn voor opnieuw bouwen, dat lijkt me ook wel leuk, leuke kast maken en...
- wo 12 apr 2017, 16:25
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Ja ze zijn kwa formaat wel ehhhh aan de maat maar dat vind ik niet zo erg, en misschien zijn de buizen nog wel ok, evt investeren er in ook geen probleem als het maar zou helpen, maar dat is niet te voorzien begrijp ik. Ik heb sinds kort een leuke set met een kleine buizenversterker en fulrange icm ...
- wo 12 apr 2017, 10:10
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Re: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Weinig mensen die er mee bekent zijn ?
De eindbuizen zijn wat zwart aan de boven/binnekant, houd dat automatisch in dat ze slecht zijn. Ze worden wel heelllll warm heb ik gemerkt
Verders ruis en brommmm, meer als me lief is, zou dat verdwijnen met nieuwe buizen evt ?
De eindbuizen zijn wat zwart aan de boven/binnekant, houd dat automatisch in dat ze slecht zijn. Ze worden wel heelllll warm heb ik gemerkt
Verders ruis en brommmm, meer als me lief is, zou dat verdwijnen met nieuwe buizen evt ?
- ma 10 apr 2017, 19:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
- Reacties: 36
- Weergaves: 2213
Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker
Tijdje op zoek geweest naar 2 buizenmonoblokken en nu wat gevonden, de Radio bulletin vdv100 100w buizenversterker. Gekocht voor 250 euro voor beide exemplaren. Ze bleken wel een beetje aan de maat toen ik ze op ging halen, toen ik thuiskwam vroeg mijn vrouw of ik 2 magnetrons had gescoord of zo :-)...
- do 06 apr 2017, 16:03
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Antonz'cirkelgeleider
- Reacties: 148
- Weergaves: 44293
Re: Antonz'cirkelgeleider
Hier mijn eigen versie, van 3 cm tot en met 60 cm, evt kan het ook nog onder een hoek, en tot 18 mm diep, als center een spijker van 2, 8 mm dus ff 2,5 voorboren en dan zit het perfect.
Ach het kan altijd beter maar hij werkt fijn is goed af te stellen en heeft nergens speling
Ach het kan altijd beter maar hij werkt fijn is goed af te stellen en heeft nergens speling
- ma 20 mar 2017, 9:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Stand voor imac
- Reacties: 15
- Weergaves: 576
Re: Stand voor imac
waar vind ik dat coax paasproject van jou Henkjan ?
- zo 19 mar 2017, 17:17
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Stand voor imac
- Reacties: 15
- Weergaves: 576
Re: Stand voor imac
FF verhaal zitten lezen, maar deze gaan het toch niet worden, 1 spoel is niet te koop, moet je er 1 kopen en afwikkelen, en ze moeten exact op oorhoogte, gezien mijn idee voor de stand zouden ze dan te laag komen
- zo 19 mar 2017, 14:35
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Stand voor imac
- Reacties: 15
- Weergaves: 576
Re: Stand voor imac
Dank, ik heb wat moeite met die witte letters in het zwart, leest lastig hahah
- zo 19 mar 2017, 9:17
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Stand voor imac
- Reacties: 15
- Weergaves: 576
Re: Stand voor imac
Hmmm mag wel iets kosten hoor, begrijp die t-amp versterkertjes niet zo duur zijn, alleen je hebt weer soorten en een paar leuke units kosten je ook niet de kop toch zag ze voor 20 euro in dsld Hout heb ik zat. En de tekening is een beetje plomperig model idd, nog vervormd ook is foto van tekeninget...
- za 18 mar 2017, 17:04
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Stand voor imac
- Reacties: 15
- Weergaves: 576
Stand voor imac
Wil een leuke stand voor mijn imac bouwen. Doel is dat hij iets hoger staat, en wil er meteen beetje fatsoenlijk geluid in verwerken. imac.jpg Dit is het idee, in het middelste gedeelte wil ik dan een klein versterkertje wegwerken, meen zo een t-amp wel geschikt is ook voeding natuurlijk. Verders wi...
- za 18 mar 2017, 11:04
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Computergestuurd zagen
- Reacties: 4
- Weergaves: 1201
Computergestuurd zagen
materiaal op maat laten zagen bij de gamma etc is mijn inziens nuttelloos, ze kijken niet op een milimetertje soms, zelf zagen is best ok maar een miniskuul foutje is toch snel gemaakt. maar ik begreep onlangs van iemand dat er wel zaken zijn die cnc gestuurd zagen, en dan is de marge zo goed als nu...
- zo 12 mar 2017, 12:03
- Forum: Luidspreker Showcases
- Onderwerp: Cyburg Sticks mn eerste project
- Reacties: 0
- Weergaves: 1688
Cyburg Sticks mn eerste project
Na enthousiast gemaakt te zijn door iemand die ze ook heeft gebouwd dacht ik laat ik het eens proberen. Alles besteld en aan de slag maar. Nu ze klaar zijn moet ik zeggen, verbluffend laag voor zo een klein speakertje. Moeten nog inspelen dus nog niet echt hard gezet maar je hoort de potentie De voe...
