Gekocht voor 250 euro voor beide exemplaren.
Ze bleken wel een beetje aan de maat toen ik ze op ging halen, toen ik thuiskwam vroeg mijn vrouw of ik 2 magnetrons had gescoord of zo
Ben nu op zoek naar wat informatie over de versterker, ook naar evt vervangende buizen, de 4 grote zijn el-34 de kleine heb ik nog niet ontdekt, zit buizenbeschermer oid op dus kan het niet lezen en moet ik er dus nog even af zien te krijgen.
Benieuw jullie meningen over deze versterkers
