Er zijn 34 resultaten gevonden
- wo 02 feb 2011, 21:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: hulp gevraagd over TL behuizingen
- Reacties: 5
- Weergaves: 265
hulp gevraagd over TL behuizingen
Beste mensen, Ik ben de laaste tijd telkens meer in TL en Hoorn behuizingen aan het verdiepen en zou wat meer er over willen leren. Heeft iemand handige tips, tricks of sites zodat ik op een niet al te ingewikkelde manier kennis kan maken met Deze 2 soorten behuizingen. Mijn doel was om uiteindelijk...
- zo 12 sep 2010, 14:15
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Advies gevraagd
- Reacties: 11
- Weergaves: 440
Re: Advies gevraagd
Ja dat is inderdaad niet zo slecht plan bedankt
mvg
Steven
mvg
Steven
- vr 10 sep 2010, 18:54
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Advies gevraagd
- Reacties: 11
- Weergaves: 440
Re: Advies gevraagd
Trouwen ik zat ook te bedenken, ik heb nogal een gammele tv meubel de mogelijkheid is er ook om een TL + tv meubel te maken in 1 dan is het wat makkelijker inverband met het voormaat. Ben stiekem al bezig met het calc. van een TL alleen snap nog niet helemaal hoe het allemaal werkt messchien dat iem...
- vr 10 sep 2010, 13:39
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Advies gevraagd
- Reacties: 11
- Weergaves: 440
Re: Advies gevraagd
Naje kijk het is niet zo erg kritisch die ruimte, maar het gaat gewoon bij mij om dat het geen ondehandelbare kist word. En inderdaad BR wordt te groot en ben er liever ook niet zo voor stander van. Het plaatse is niet zo punt en verschil is wel een dipool heeft veel ruimte eromheen nodig(mijn ervar...
- vr 10 sep 2010, 12:58
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Advies gevraagd
- Reacties: 11
- Weergaves: 440
Re: Advies gevraagd
Oke Tl vindt ik ook prima maar vind ze zo ellendig groot
heb namelijk een kamer van 22m2 wordt een beetje vol als je snap wat ik bedoel
.
Ik zal die mathcad sheets even op zoeken messchien kan ik het wel gebruiken.
met vriendelijke groet
Steven
Ik zal die mathcad sheets even op zoeken messchien kan ik het wel gebruiken.
met vriendelijke groet
Steven
- do 09 sep 2010, 22:24
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Advies gevraagd
- Reacties: 11
- Weergaves: 440
Advies gevraagd
Beste mensen, Heb hier 2 maal een visaton 300 ng 4ohm liggen en ze staan ok te koop maar gaat vrij lastig helaas. Me vraag is kan ik hier nog iets nuttigs mee maken, want had zelf deze unit al gesimuleerd in winisd maar kwam in mijn ogen niks interessants uit helaas. Ik weet wel dat er veel meer beh...
- do 19 aug 2010, 20:25
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: 1x sub pre out naar 2x sub pre out
- Reacties: 0
- Weergaves: 366
1x sub pre out naar 2x sub pre out
Hehe mensen, Ik zelf heb al een tijdje last van een verzwakt line niveau van me subwoofer kanaal omdat ik een stereo amp. gebruik met 2 subs, dus ik liep even langs me oudewerk en kwam op een leuk idee: Aangezien ik een zwak signaal heb, dag ik om die is nog is te versterken(voorzichtig) De onderdel...
- za 10 jan 2009, 2:36
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Hoe zinnig zijn supertweeters (>20kHz) ?
- Reacties: 69
- Weergaves: 6033
Naja ik heb thuis 3 kefjes aan de voorkant staan, de buitenste 2 zijn de iq1 en center is q6c. iq1 feq: 50hz t/m 40khz q6c feq: 50hz t/m 27khz en hier tussen zit wel degelijk verschil in in het hoog, ik dacht eerst ook dat ik daar niks van merkte maar nu ik ze eenmaal heb ingespeeld is het veel held...
- za 20 dec 2008, 12:37
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Welk merk frees absoluut niet kopen?
- Reacties: 11
- Weergaves: 2588
- za 13 dec 2008, 0:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: HT Low budget lV
- Reacties: 101
- Weergaves: 17213
- wo 10 dec 2008, 21:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer monster
- Reacties: 45
- Weergaves: 4211
- vr 05 dec 2008, 13:39
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: vifa premium 22 xt in massief hout
- Reacties: 59
- Weergaves: 7829
- do 13 nov 2008, 19:23
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Anglica: semi-aktief systeem met coax en subwoofer
- Reacties: 46
- Weergaves: 6987
- do 13 nov 2008, 19:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hulp nodig bij bouw nieuwe sub... Welke driver en kast?
- Reacties: 30
- Weergaves: 2440
- za 08 nov 2008, 18:09
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Anglica: semi-aktief systeem met coax en subwoofer
- Reacties: 46
- Weergaves: 6987
- vr 07 nov 2008, 19:55
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Anglica: semi-aktief systeem met coax en subwoofer
- Reacties: 46
- Weergaves: 6987
- do 06 nov 2008, 23:38
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Anglica: semi-aktief systeem met coax en subwoofer
- Reacties: 46
- Weergaves: 6987
- zo 19 okt 2008, 18:02
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
- vr 17 okt 2008, 18:42
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
Ik heb weer een beetje gekeken naar alle type behuizingen: gesloten: zal mooi klinken alleen ben ik band dat het laag niet lekker aan wezig is BR: is redelijk te doen zolang ik maar niet groter ga dan 70 a 80 liter 4e order: is ook goed te doen de groupdelay is ook iets beter dan de BR. Zijn er niet...
- vr 17 okt 2008, 15:32
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
- do 16 okt 2008, 23:47
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
- do 16 okt 2008, 16:49
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
- do 16 okt 2008, 16:32
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
- do 16 okt 2008, 13:13
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
- ma 13 okt 2008, 13:30
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Vlink Subje
- Reacties: 19
- Weergaves: 2789
Heey,
ja bedankt hij doet het ook aardig goed moet ik zeggen.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3WYC3M4Q.jpg
Meer gegevens over deze Woofer zijn er niet te vinden zelfs niet in de manual.
MVG
Steven
ja bedankt hij doet het ook aardig goed moet ik zeggen.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3WYC3M4Q.jpg
Meer gegevens over deze Woofer zijn er niet te vinden zelfs niet in de manual.
MVG
Steven
