Ik ben de laaste tijd telkens meer in TL en Hoorn behuizingen aan het verdiepen en zou wat meer er over willen leren.
Heeft iemand handige tips, tricks of sites zodat ik op een niet al te ingewikkelde manier kennis kan maken met Deze 2 soorten behuizingen. Mijn doel was om uiteindelijk een subwoofer te maken of eventueel na te maken die een hevige pootje laag geeft op een duidelijk niveau.
Heb zelf nog visatons w300ng 4ohm op voorraad liggen die naar mij weten geschikt is een voor TL. (QTS 0.33)(fs 29hz)
Mijn eisen aan de constructie zijn:
* Goed stevig laag liefst richting 20hz (lekker voor bij het film kijken
* maximaal 150 cm hoog, 30 cm diep en 40 cm breed (iedegeval iets in de richting geen vaste maten)
* Wordt waarschijnlijk gewoon een stukje meubilair.
met vriendelijk groet
Steven
