Super gaaf dit.
Leuk dat je dat zelf kunt.
Er zijn 66 resultaten gevonden
- do 02 jun 2022, 18:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: De eerste planar magnetic point source (bij benadering)
- Reacties: 6
- Weergaves: 537
- do 17 mar 2016, 20:23
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tafel luisterkamer
- Reacties: 19
- Weergaves: 1172
Re: Tafel luisterkamer
Ik ga denk ik voor Trae Lyx Naturel Ultra Mat. Ik had de balken tot korrel 400 geschuurd. En had ze op de hobby kamer gelegd om ze een deze dagen te schilderen. Maar ik zag dikke krassen dit komt van de bandschuurmachine denk ik. Dus ze gaan weer naar de schuur. Ze hebben een 1/2 jaar in de schuur g...
- do 03 mar 2016, 13:33
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tafel luisterkamer
- Reacties: 19
- Weergaves: 1172
Re: Tafel luisterkamer
Heb even op de web site gekeken.
En deze zin leek me erg goed---Geeft op nagenoeg elke ondergrond een aspect alsof de ondergrond niet behandeld is---
Dus dat lijkt me goed.
En deze zin leek me erg goed---Geeft op nagenoeg elke ondergrond een aspect alsof de ondergrond niet behandeld is---
Dus dat lijkt me goed.
- wo 02 mar 2016, 19:57
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tafel luisterkamer
- Reacties: 19
- Weergaves: 1172
Re: Tafel luisterkamer
Nee ik heb in de woonkamer een paar tafels met glas..je ziet er alles op!! en zeker STOF !! maar is wel weer goed schoon te maken. Henk jan Heb net een filmpje gezien met OSMO HARDWAX en dat ziet er goed uit en man had voor een test wat wijn op het hout gedaan en 7 uren laten drogen en het was goed ...
- wo 02 mar 2016, 16:59
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tafel luisterkamer
- Reacties: 19
- Weergaves: 1172
Re: Tafel luisterkamer
Aan bierviltjes is ook wel gedacht.
En dan kon ik het hout zo laten.
Maar we kijken vaak met het gezin met de beamer in het
donker een film, de kans dat er wat mis gaat is groot.
En dan kon ik het hout zo laten.
Maar we kijken vaak met het gezin met de beamer in het
donker een film, de kans dat er wat mis gaat is groot.
- wo 02 mar 2016, 16:25
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tafel luisterkamer
- Reacties: 19
- Weergaves: 1172
Re: Tafel luisterkamer
Ik heb wat afval stukjes.
Dus ik ga een proef stuk maken.
Maar als je een bus olie koopt van 25 euro
dan zit je er wel mee.
Goed idee van het met water even nat maken.
Ik heb alles geschuurd met korrel 120 moet ik
nog hoger gaan b.v. 180 .
Dus ik ga een proef stuk maken.
Maar als je een bus olie koopt van 25 euro
dan zit je er wel mee.
Goed idee van het met water even nat maken.
Ik heb alles geschuurd met korrel 120 moet ik
nog hoger gaan b.v. 180 .
- wo 02 mar 2016, 15:58
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tafel luisterkamer
- Reacties: 19
- Weergaves: 1172
Re: Tafel luisterkamer
Olie geeft een goede bescherming en toch wordt daarmee de natuurlijke uitstraling van het hout erg goed behouden. Dat is ook wat ik wil het moet gewoon een mooi stuk hout zijn.( ik hou ook wel van hoogglans lak maar hier voor niet ) Ben al even met google naar olie aan het kijken. Je wil het eigenl...
- wo 02 mar 2016, 14:30
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tafel luisterkamer
- Reacties: 19
- Weergaves: 1172
Tafel luisterkamer
Voor mijn luister/ HT kamer heb 3 mooie balken ( denk eiken ) gekocht. Dit geschuurd ( was donker gelakt ). Zoals ze nu zijn vind ik ze erg mooi. Maar ik wil ze als tafel gebruiken en wil geen vlekken van koffie cola of bier. Hoog glas lakken wil ik niet maar ik wil er wel wat op doen tegen vlekken....
- di 23 dec 2014, 16:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Hallo
In het begin van het topic staan een paar linkjes.
Ik ben net weer een beetje met mijn buizen amp aan
de gang.
Hopen dat ik het deze keer goede gaat.
Han
In het begin van het topic staan een paar linkjes.
Ik ben net weer een beetje met mijn buizen amp aan
de gang.
Hopen dat ik het deze keer goede gaat.
Han
- ma 08 jul 2013, 22:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Ja het moet zijn trafo . ( sorry ) Dit komt daar mijn gezondheid. Dus je kunt in mijn teksten meer fouten vinden. :D Maar gaat gaat langzaam beter. Dus wie weet schrijf ik nog eens zonder fouten. @nl3prc. Je hebt gelijk het is beter de fout te zoeken dan alles opnieuw te doen. Maar dit leek mij gewo...
- zo 07 jul 2013, 23:49
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
O.k de uitgangtravo aan gesloten. Dat was zo wat het laatste wat ik nog moest doen. Eerst dacht ik om de variac er nog tussen te zetten. Maar ik dacht ik ga er voor !!. De buizen er in. Schakelaar om en even wachten. Geen Geluid !!! Goed kijken en ja ROOK zo wel in het linker als in het rechter kana...
- do 04 jul 2013, 0:02
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Weer even een vraag erbij.
Van de ecl82 pen 6 gaat naar de uitgangstrafo
en de plus voeding gaat ook naar de uitgangstrafo.
Ik heb op de UGT o en 3K Ohm wat moet er op de nul.
Of maakt het niet uit.
Han
Van de ecl82 pen 6 gaat naar de uitgangstrafo
en de plus voeding gaat ook naar de uitgangstrafo.
Ik heb op de UGT o en 3K Ohm wat moet er op de nul.
Of maakt het niet uit.
Han
- wo 03 jul 2013, 15:57
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Dit is mijn eerste buis amp.
Dus het ziet er niet zo super uit.
Ik weet niet wat kartelringen zijn.
Ik wil hem eerst af maken en kijken of hij het wel doet.
Er moet ander draad op.
Het montagedraad wat ik heb gekocht is geen koper draad.
Han
P.s ja die lipjes gebruik ik voor aarde
Dus het ziet er niet zo super uit.
Ik weet niet wat kartelringen zijn.
Ik wil hem eerst af maken en kijken of hij het wel doet.
Er moet ander draad op.
Het montagedraad wat ik heb gekocht is geen koper draad.
Han
P.s ja die lipjes gebruik ik voor aarde
- wo 03 jul 2013, 15:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Bijna klaar.
Wordt ook wel tijd.
Maar dat krijg je als je niet alle onderdelen eerst in huis hebt.
Ik wilde de voeding ( de AZ1) aansluiten maar ik weet niet of ik de goede pen heb van de buis voet.
( LET NIET OP DE 10 WATT weer stand maar die had ik nog liggen.
Han
Wordt ook wel tijd.
Maar dat krijg je als je niet alle onderdelen eerst in huis hebt.
Ik wilde de voeding ( de AZ1) aansluiten maar ik weet niet of ik de goede pen heb van de buis voet.
( LET NIET OP DE 10 WATT weer stand maar die had ik nog liggen.
Han
- vr 31 mei 2013, 20:42
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Om even alles in perspectief te plaatsen.....
- Reacties: 1
- Weergaves: 146
Re: Om even alles in perspectief te plaatsen.....
Erg leuk om even eens te zien.
Ik hou wel van dat oude spul.
Han
Ik hou wel van dat oude spul.
Han
- vr 24 mei 2013, 13:18
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Bedankt Robert.
Heb het bestelt.
Ook meteen een kleine elko voor c9.
Die ik nu heb is 2 maal 25 UF en is groter dan de eindbuis.
Han
Heb het bestelt.
Ook meteen een kleine elko voor c9.
Die ik nu heb is 2 maal 25 UF en is groter dan de eindbuis.
Han
- wo 22 mei 2013, 23:42
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Ben weer een stukje verder.
Ik dacht alle onderdelen nu wel te hebben.( niet dus )
C7 8uF welke spanning moet deze kunnen hebben.
Han
Ik dacht alle onderdelen nu wel te hebben.( niet dus )
C7 8uF welke spanning moet deze kunnen hebben.
Han
- ma 29 apr 2013, 0:10
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Ging even wat fout ( sorry ) 
- zo 28 apr 2013, 23:52
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Hi Anne Ja het is een hele oude elco. Ik weet dat ze kunnen uit drogen. Wat ik jammer vind is dat hij zo heel groot is.( hij is groter dan de ecl82 ) Even kijken wat ik doe,met een beugeltje onder vast maken. Of even verder zoeken naar een kleine. Had ook bosjes draad gekocht. Kom ik thuis..ik weet ...
- vr 26 apr 2013, 23:47
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Het gaat niet snel. Maar ik ben weer wat verder. Zit even met de elco in de voeding. Bij onze elektro winkel in Zwolle was die elco niet te koop. Bij me zelf in de bak gezocht en vond een elco 2 maal 25 uF bij 500/550 Volt Dat is denk ik net te laag 400 Volt gelijk gericht kom je op 564 Volt. Maar z...
- zo 07 apr 2013, 22:04
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Het is al weer een tijd terug.
Maar i.v.m. de kou was het me te koud om te boren
in de schuur.
De gaten zitten er nu in.
Deze week probeer ik de onderdelen te halen.
Als ik het goed heb moet ik metaalfilm weerstanden hebben.
Waar moet ik op letten met de condensatoren.??
Maar i.v.m. de kou was het me te koud om te boren
in de schuur.
De gaten zitten er nu in.
Deze week probeer ik de onderdelen te halen.
Als ik het goed heb moet ik metaalfilm weerstanden hebben.
Waar moet ik op letten met de condensatoren.??
- do 14 mar 2013, 10:59
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
o.k ik draai hem ..
Bedankt
Bedankt
- do 14 mar 2013, 0:16
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Als hij recht op staat dan weet ik het wel.
Maar nu hij ligt twijfel ik van daar de vraag.
Maar robert wat denk jij ( zie foto hier boven ).
Han
Maar nu hij ligt twijfel ik van daar de vraag.
Maar robert wat denk jij ( zie foto hier boven ).
Han
- wo 13 mar 2013, 23:33
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Ik moet (misschien ) nog zo'n ding hebben.
Dat wordt heeeeeel erg zoeken.
Han
Dat wordt heeeeeel erg zoeken.
Han
- wo 13 mar 2013, 19:52
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ecl82 waar te koop
- Reacties: 63
- Weergaves: 2089
Re: ecl82 waar te koop
Ik wacht even voor de boor er in gaat.
Wil het nu wel even zeker weten.
Han
Wil het nu wel even zeker weten.
Han
