[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WgCqGWFJvHk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=V-x9Vs2EcGk[/youtube]
Om even alles in perspectief te plaatsen.....
Moderator: Beheerdersteam
Re: Om even alles in perspectief te plaatsen.....
Erg leuk om even eens te zien.
Ik hou wel van dat oude spul.
Han
Ik hou wel van dat oude spul.
Han
