Beste forummers, Nou voorlopig staat er een fotootje op my.hifi.nl Hier wat verdere informatie: Ik gebruik voor het laag de vifa 25wn250, deze heeft een resonantiefrequentie van 25 hz, de opbouw is met een baskamer achter de woofer en een labyrinth dat 2x gevouwen is. De lengte van de lijn is 3 mete...