Iedereen kent wel de setjes t-nuts met zwarte m4/m5 boutjes van b.v. speaker en co .. Maar nu wil ik iets anders . Ik zoek een groothandel/winkel die een ruime keuze heeft aan zwarte bouten inbus/verzonken etc.
Kan echt niks vinden op het net en bij de bouwmarkten is ook niks te vinden .
Weet iemand een adres ?
thanks in advance
bevesteging materialen speakers
Moderator: Beheerdersteam
-
patrickszzz
Ik persoonlijk geef de voorkeur aan rvs en dat bestel ik idd bij fabory. En ik gebruik geen inslagmoeren, maar inschroefmoeren. Daarbij hoef je niet elke twee weken je boutjes opnieuw aan te draaien zoals bij inslagmoeren.
Ik heb trouwens in het verleden wel schroeven met zwarte verf behandeld. Dat was heel snel drogende verf (minuten) uit de autoindustrie. Kop van de schroef heel goed ontvetten en dan even in de verf dopen. Ik kon meerdere keren de schroef los en vastdraaien zonder dat de verf beschadigde. Het is dus zeker een goeie oplossing als je je favoriete schroef niet in het zwart kan vinden
Ik heb trouwens in het verleden wel schroeven met zwarte verf behandeld. Dat was heel snel drogende verf (minuten) uit de autoindustrie. Kop van de schroef heel goed ontvetten en dan even in de verf dopen. Ik kon meerdere keren de schroef los en vastdraaien zonder dat de verf beschadigde. Het is dus zeker een goeie oplossing als je je favoriete schroef niet in het zwart kan vinden