Speaker staat op voet wat tevens dient als bass reflex poort.
4 weg systeem inclusief kleine deukjes in het bescherm rubber van de bass speaker (jah sorry ik ben hellaas ook jong geweest en ik met speelgoed autotjes kwam vaak ten kosten van tegen alles aanbotsen)
Afgewerkt met beuken finier met +/- 3 lagen lak
Beschermkap. Speakers uit het zicht maar absoluut niet uit het oor
Marco ik hoop dat je nu wat iedeen hebt over de afwerking en ik zou ook graag de fotos van jouw willen zien.

