Jammer joh, maar inderdaad misschien wel het verstandigst.Driekwartgeleider schreef: ↑za 15 nov 2025, 9:50Door omstandigheden al een etmaal niet geslapen, wel de spullen in de auto gezet, maar merk dat het niet verstandig is om er nog een halve dag aan vast te knopen. Ik wens iedereen een fijne luisterdag.
Volgende keer beter.
