Luisterdag van het noorden 15 november 2025
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025
Excuses Mark voor het misbruiken van je topic:
@TabCam ik probeer je te bereiken via pb, envelopje boven in forum naast je forumnaam. Mogelijk dat je het ooit door jou ingestelde e-mail adres niet meer gebruikt, je hebt het bericht misschien daardoor nog niet gelezen.
@TabCam ik probeer je te bereiken via pb, envelopje boven in forum naast je forumnaam. Mogelijk dat je het ooit door jou ingestelde e-mail adres niet meer gebruikt, je hebt het bericht misschien daardoor nog niet gelezen.
Ik neem sowieso wat versterking en wat bronnen mee, dus als iemand zonder zit, komt dat goed. Ben er verder ter ondersteuning.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb er al 3 bij me, tenzij je hele grote wilt meenemen.
Ik weet alleen niet of die in het vliegtuig passen.
Ik weet alleen niet of die in het vliegtuig passen.
audiomanics schreef: ↑wo 12 nov 2025, 13:00Bij nader inzien kan ik mijn Lowthers misschien ook wel in de auto krijgen... Die heb ik ook pas gereconed...
Kees
Is zaal 7 dan een optie? We kunnen qua tijden prima wat dichter op elkaar zitten.
-
Driekwartgeleider
Ik wil in ruimte 5 ook wel inschikken voor Audiomanics. Er was daar toch ook een deur naar buiten? Trouwens jammer dat jij daar nu niet meer staat met de Audio Analogue Maestro.
De Meastro is verder voor een liefhebber beschikbaar. Ik hoop dat ie op een karretje kan blijven, dan kan ie tijdens het werk van de Hiraga een ruimte opzij
Ik heb de sub ook klaar gekregen voor zaterdag. Alles is nog niet goed ingesteld dus zaterdag heb ik wel baat bij de workshop bass management (dba).
Helaas moet ik mij afmelden voor morgen - ik heb de hele week op een beurs gestaan (Gartner Symposium Barcelona) waar ik 4 dagen lang handen heb geschud en praatjes heb gemaakt. Er waren 7000+ bezoekers, en een aantal hadden een virale verassing mee denk ik. Ik ben brak, beetje koorts en de keel doet goed zeer.
Ik had er graag bij geweest, maar t gaat niet lukken helaas.
Veel plezier allemaal morgen!
Satefan
Ik had er graag bij geweest, maar t gaat niet lukken helaas.
Veel plezier allemaal morgen!
Satefan
Ik denk dat ik morgen er wel probeer bij te zijn. Ik neem niks om te demonstreren mee maar kan wel wat meetapparatuur meenemen.
- pvanlingen
Hallo TabCam (Douwe),
Ik wil je even een PB sturen.
Kijk je daar even naar.
Paul.
Ik wil je even een PB sturen.
Kijk je daar even naar.
Paul.
Ik kom morgen ook nog langs,
Ik neem geen apparatuur mee, maar wel wat zelfplakkend loodbitummen gratis voor de liefhebber.
Groetjes
Joris
Ik neem geen apparatuur mee, maar wel wat zelfplakkend loodbitummen gratis voor de liefhebber.
Groetjes
Joris
Even een praktisch vraagje, hoe rij je tot voor de deur voor even uitladen? Er lijken overal paaltjes te staan?
Als het goed is gaat er een paaltje omlaag. Achter kunnen we rijden maar dat gaat maar met één auto per keer volgens mij.
- audiomanics
- Contacteer:
Komt mooi uit... ik heb een hondje mee om de boxen te verrijden.. er is vast wel iemand die even mee helpt met uitladen, dan kan de auto ook weer snel weg..
Kees
Kees
Laat dat de partij voor de dieren maar niet horenaudiomanics schreef: ↑vr 14 nov 2025, 19:48Komt mooi uit... ik heb een hondje mee om de boxen te verrijden.. er is vast wel iemand die even mee helpt met uitladen, dan kan de auto ook weer snel weg..
Kees
- audiomanics
- Contacteer:
Mogen ze rustig horen, dan leg ik ze uit dat die plankjes met wielen ook "hondje" heten...Maar dat weten ze waarschijnlijk wel....
Erger is het als die leeghoofden van XR voor de deur gaan liggen vanweve de vermeende banden met landen die dat harde hout exporteren, of zoiets...
Kees
Erger is het als die leeghoofden van XR voor de deur gaan liggen vanweve de vermeende banden met landen die dat harde hout exporteren, of zoiets...
Kees
- pappaleo
- Contacteer:
Ze zijn er toch helemaal niet meer voor dieren? Wel voor beesten.
-
Driekwartgeleider
Door omstandigheden al een etmaal niet geslapen, wel de spullen in de auto gezet, maar merk dat het niet verstandig is om er nog een halve dag aan vast te knopen. Ik wens iedereen een fijne luisterdag.
Hier zit alles ook in de auto, nog even een kopje koffie, voor de lange rit naar het hoge noorden.
Sneeuwkettingen, warme dekens, eten en drinken mee.
Ik kom er aan!
(ik heb m'n iPad bij me, dus een cd-speler zal niet nodig zijn, ik laat m'n cd's thuis)
Sneeuwkettingen, warme dekens, eten en drinken mee.
Ik kom er aan!
(ik heb m'n iPad bij me, dus een cd-speler zal niet nodig zijn, ik laat m'n cd's thuis)
Ik ben iets later. Bus ophalen duurde even. Nu inladen, waarschijnlijk vertrek ik rond 11:00.