Een dac van topping is een " no go " ik heb een exelent dac apparaat van Metrum.hannesie schreef: ↑do 17 aug 2023, 23:23Anders zonder de problemen en gewoon een normale gebalanceerde kabel zelf maken en dit er voor hangen voor € 299, -
https://www.hifistudio79.nl/product/top ... anced-trs/
Dan heb je geen behoefte meer aan de bestaande dac.
Het lijkt er op dat hij al niet meer verkrijgbaar is.
Dan is dit voor mij de eerst volgende keuze.
https://www.hifistudio79.nl/product/top ... amplifier/
Zelf bouwen en het in een kastje drukken met alle onderdelen bij elkaar opgeteld?
Het is de lol die je dan mist, maar meer ook niet.![]()
De keten is zo sterk als de zwakste schakel toch, terug naar een fabrieks non NOS dac chip ist aus dem frage.
