Of moeten wij vechten voor een plekkie?
ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Komt er nog een indeling?
Of moeten wij vechten voor een plekkie?
Of moeten wij vechten voor een plekkie?
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ja, kan mij jouw demo in Breda nog wel herinneren met die Belgen...
Enige planning zoals in Alphen is misschien wel handig.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik kom naar de luisterdag in Ermelo. Waarschijnlijk breng ik mijn laatste bouwproject mee: een vierkanaals CA eindversterker en een prototype CA eindversterker die ingesteld kan worden voor voor spannings- of stroom sturing. Deze laatste is bedoeld voor een upgrade van mijn MFB bass luidsprekers.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Hoi allemaal, hoewel ik al een paar jaar met veel plezier op dit forum meekijk heb ik zowaar nog nooit iets gepost (scusi). Kan ik ook mee komen luisteren de 10e?
Heb helaas niets om te showcasen, heb een set zelfbouw LXmini maar zijn helaas bij een zeer recente verhuizing gevallen en gebroken
. Goede nieuws is dat ik daardoor weer plek heb voor een nieuw projectje 
Heb helaas niets om te showcasen, heb een set zelfbouw LXmini maar zijn helaas bij een zeer recente verhuizing gevallen en gebroken
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Zeker, ik zal de startpagina komend weekeinde bijwerken.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ojeee heeft iemand nog een plekje in de auto ? voor mij en 2 speakers en wat apparatuur ? een vriend zou mee gaan, maar kan toch nog even op vakantie. dus helaas gaat dat niet door.
Ik heb helaas niks nieuws meer gemaakt (druk druk) dus ik neem mijn planar setje mee ongeveer 1.2 meter lang 50 cm breed en paar cm dik. ze kunnen op elkaar liggen met een plankje er tussen
ik kom overigens uit Den Haag.
mochten er een kleine ruimte zijn dan prop mij daar maar in. mijn speakers zijn niet geschikt voor een grote ruimte.
Ik heb helaas niks nieuws meer gemaakt (druk druk) dus ik neem mijn planar setje mee ongeveer 1.2 meter lang 50 cm breed en paar cm dik. ze kunnen op elkaar liggen met een plankje er tussen
mochten er een kleine ruimte zijn dan prop mij daar maar in. mijn speakers zijn niet geschikt voor een grote ruimte.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ja die
ze staan wel mooi in jou kamer
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik wil dit nog even aanvullen met een 2e CA en een voorversterker.
Dus een complete set zonder bron.....
Misschien Leo's apparaat die van die schijfjes draait?
Laatst gewijzigd door dre op za 03 sep 2022, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
hahah dat weet ik zeker !
moet wel mijn versterker wat netter inpakken... heb even wat krassen gescoord laatste keer
Ik ben nu maar muziek aan het uitzoeken alvast... ik heb toch graag paar nummers die ik niet de hele dag al gehoord heb
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Bedenk me nu dat ik heeeeel misschien 2 planar subs kan toevoegen aan het setje.. wordt wel weer last minute meuk
maar kan grappig zijn. panelen bestaan al , beetje aanpassen zodat ze lager gaan en een behuizing... hmmmm toch even naar kijken deze week 
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Door prive omstandigheden kan ik de luisteraar niet bijwonen
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Super ! heel fijn! lijkt me gezellig !!
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik heb de startpagina bij gewerkt en mocht het lukken met de gast is hij of zij natuurlijk van harte welkom.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik zet je er vast bij Hans
En mocht je toch in de verleiding komen om deel te nemen dan vinden we vast wel een plekje voor je.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Gezellig Paul, Ik heb je op de lijst gezet.pvanlingen schreef: ↑ma 29 aug 2022, 20:14Even melden dat ik ook naar Ermelo kom.
Gunstig voor de toegangsprijs, en ik neem wat zolderopruiming mee.
Paul.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Leuk, ik ben benieuwd.GerardJ schreef: ↑do 01 sep 2022, 10:51Ik kom naar de luisterdag in Ermelo. Waarschijnlijk breng ik mijn laatste bouwproject mee: een vierkanaals CA eindversterker en een prototype CA eindversterker die ingesteld kan worden voor voor spannings- of stroom sturing. Deze laatste is bedoeld voor een upgrade van mijn MFB bass luidsprekers.
Neem je de bijbehorende speakers ook mee?
Als dat de speakers uit je avatar zijn dan ben ik erg benieuwd.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Welkom en wie weet kan je inspiratie op doen voor een nieuw project.Yaro schreef: ↑do 01 sep 2022, 17:01Hoi allemaal, hoewel ik al een paar jaar met veel plezier op dit forum meekijk heb ik zowaar nog nooit iets gepost (scusi). Kan ik ook mee komen luisteren de 10e?
Heb helaas niets om te showcasen, heb een set zelfbouw LXmini maar zijn helaas bij een zeer recente verhuizing gevallen en gebroken. Goede nieuws is dat ik daardoor weer plek heb voor een nieuw projectje
![]()
En wie weet kunnen we je dan ook verleiden voor een bouwverslag
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik heb geen DAC met USB in, maar de opzet met Joppe en de magnetostaten hebben we ook gedaan, maar DAC is dan een puntje.
Of ik moet die andere Soekris meenemen en de ROON/Daphile opzet en een bijna 2 TB schijf aan muziek erbij.
Of ik moet die andere Soekris meenemen en de ROON/Daphile opzet en een bijna 2 TB schijf aan muziek erbij.
