ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Hoi hoi,
Zo als jullie allemaal hebben kunnen zien in het animo check topic is een Luisterdag in het midden van het land een haalbare zaak.
De datum is vast gesteld op 10-9-2022.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
We kunnen gebruik maken van Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig uit.
Het adres: Zeeweg 100 3853 LN Ermelo We hebben daar 3 ruimtes voor het opstellen van de sets maar mogen het hele gebouw gebruiken.
De eerste ruimte is de grote ruimte waar 2 sets tegenover elkaar kunnen worden opgesteld zo dat van demo naar demo geschakeld kan worden. De andere zaal is kleiner en bestaat uit 2 vergelijkbare ruimtes door een scheidingswand gescheiden.
Een van deze ruimtes gebruiken we als demo ruimte en de 2e ruimte als kantine praat ruimte.
Er is daar ook voldoende ruimte om dingen neer te zetten voor verkoop of te ruil. De 3e demo ruimte is op de zolder.
Deze ruimte is mooi voor kleine sets maar groot genoeg om met redelijk wat mensen te kunnen luisteren. Verder is het sanitair prima op orde en ziet alles er verzorgd uit.
Eten en drinken
De catering wordt verzorgd door Ons Huis en is niet verplicht om gebruik van te maken.
Dat wil zeggen de keuken is open tussen 12:00 en 14:00 uur en dan zijn er broodjes (kroket) verkrijgbaar en een patatje voor de liefhebbers.
De kosten hiervan zijn niet in de toegang mee genomen.
Maar eigen lunch meenemen kan ook.
Voor de vochthuishouding is er koffie en thee beschikbaar.
Daarnaast zet Ons Huis flessen met frisdrank neer en kunnen tegen contante vergoeding genuttigd worden.
Hou er aub rekening mee dat er geen pin mogelijkheden zijn en alles contant afrekennen graag.
Kosten
De kosten voor de zaalhuur zijn €250,- en worden gedeeld door het aantal bezoekers.
Graag je zelf aanmelden in dit topic zo dat de prijs per bezoeker bepaald kan worden.
Geef dan ook even aan wat je mee wil nemen en of je bijzondere verzoeken hebt.
Neem je alleen speakers mee maar geen versterking, spreek dan met elkaar iets af.
Ik zal hier onder proberen om dat bij te houden.
Er zijn voldoende stopcontacten aanwezig maar zorg voor voldoende verlengkabels en verdeel dozen.
Parkeren
Parkeerplaatsen zijn er voldoende.
Bij de naast gelegen school kunnen de auto's geplaatst worden en die parkeerplaatsen zijn direct met een apart hek bereikbaar van af Ons Huis. Aan de linker zijde van Ons Huis zit een Kynologen vereniging en die willen graag de parkeerplaatsen aan het veld zelf gebruiken.
Graag de auto's dus lossen voor de deur in dien nodig en daarna op de parkeerplaats bij de scool zetten.
Regels
In de kantine kunnen tafels tegen de muur geplaatst worden waar men spullen ter overname of te ruilen kan aanbieden.
Ook hier gelden de zelfde regels als op het forum, De verkoper bepaald de prijs.
Hier onder nog wat tekst geleend van het noorden maar ook die regels gelden hier ook.
Let op!
Deelname is voor eigen risico, het is mensenwerk door en voor liefhebbers, maar er kan het nodige kapot gaan of beschadigen.
De sets worden daarom alleen aangesloten en bediend door de bouwer en/of eigenaar zelf. Zonder uitdrukkelijke toestemming van de bouwer of eigenaar wordt er dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders, dat spreekt voor zich.
De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende zijn beveiligd.
Bij twijfel dan onderling overleggen met de bouwer of eigenaar van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.
Zie ook:viewtopic.php?t=14009
De bouwer of eigenaar van de set heeft de eerste keuze voor de gedraaide muziek.
Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers en/of eigenaars dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk ook wel fijn als er ruimte overblijft voor inspraak of suggesties van de luisteraars. Houdt daarom een beetje rekening met elkanders muzieksmaak.
Zo als jullie allemaal hebben kunnen zien in het animo check topic is een Luisterdag in het midden van het land een haalbare zaak.
De datum is vast gesteld op 10-9-2022.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
We kunnen gebruik maken van Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig uit.
Het adres: Zeeweg 100 3853 LN Ermelo We hebben daar 3 ruimtes voor het opstellen van de sets maar mogen het hele gebouw gebruiken.
De eerste ruimte is de grote ruimte waar 2 sets tegenover elkaar kunnen worden opgesteld zo dat van demo naar demo geschakeld kan worden. De andere zaal is kleiner en bestaat uit 2 vergelijkbare ruimtes door een scheidingswand gescheiden.
Een van deze ruimtes gebruiken we als demo ruimte en de 2e ruimte als kantine praat ruimte.
Er is daar ook voldoende ruimte om dingen neer te zetten voor verkoop of te ruil. De 3e demo ruimte is op de zolder.
Deze ruimte is mooi voor kleine sets maar groot genoeg om met redelijk wat mensen te kunnen luisteren. Verder is het sanitair prima op orde en ziet alles er verzorgd uit.
Eten en drinken
De catering wordt verzorgd door Ons Huis en is niet verplicht om gebruik van te maken.
Dat wil zeggen de keuken is open tussen 12:00 en 14:00 uur en dan zijn er broodjes (kroket) verkrijgbaar en een patatje voor de liefhebbers.
De kosten hiervan zijn niet in de toegang mee genomen.
Maar eigen lunch meenemen kan ook.
Voor de vochthuishouding is er koffie en thee beschikbaar.
Daarnaast zet Ons Huis flessen met frisdrank neer en kunnen tegen contante vergoeding genuttigd worden.
Hou er aub rekening mee dat er geen pin mogelijkheden zijn en alles contant afrekennen graag.
Kosten
De kosten voor de zaalhuur zijn €250,- en worden gedeeld door het aantal bezoekers.
Graag je zelf aanmelden in dit topic zo dat de prijs per bezoeker bepaald kan worden.
Geef dan ook even aan wat je mee wil nemen en of je bijzondere verzoeken hebt.
Neem je alleen speakers mee maar geen versterking, spreek dan met elkaar iets af.
Ik zal hier onder proberen om dat bij te houden.
Er zijn voldoende stopcontacten aanwezig maar zorg voor voldoende verlengkabels en verdeel dozen.
Parkeren
Parkeerplaatsen zijn er voldoende.
Bij de naast gelegen school kunnen de auto's geplaatst worden en die parkeerplaatsen zijn direct met een apart hek bereikbaar van af Ons Huis. Aan de linker zijde van Ons Huis zit een Kynologen vereniging en die willen graag de parkeerplaatsen aan het veld zelf gebruiken.
Graag de auto's dus lossen voor de deur in dien nodig en daarna op de parkeerplaats bij de scool zetten.
Regels
In de kantine kunnen tafels tegen de muur geplaatst worden waar men spullen ter overname of te ruilen kan aanbieden.
Ook hier gelden de zelfde regels als op het forum, De verkoper bepaald de prijs.
Hier onder nog wat tekst geleend van het noorden maar ook die regels gelden hier ook.
Let op!
Deelname is voor eigen risico, het is mensenwerk door en voor liefhebbers, maar er kan het nodige kapot gaan of beschadigen.
De sets worden daarom alleen aangesloten en bediend door de bouwer en/of eigenaar zelf. Zonder uitdrukkelijke toestemming van de bouwer of eigenaar wordt er dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders, dat spreekt voor zich.
De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende zijn beveiligd.
Bij twijfel dan onderling overleggen met de bouwer of eigenaar van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.
Zie ook:viewtopic.php?t=14009
De bouwer of eigenaar van de set heeft de eerste keuze voor de gedraaide muziek.
Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers en/of eigenaars dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk ook wel fijn als er ruimte overblijft voor inspraak of suggesties van de luisteraars. Houdt daarom een beetje rekening met elkanders muzieksmaak.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op za 28 mei 2022, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Programma ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Deelnemers. ...... en neemt mee ......
pappaleo ...... de paaskuikens en Calimero (io) mee. Stands en versterking en CD speler
beijert ...... Neem niets mee behalve wat spul dat mij in de weg ligt
dre en mogelijke gast ...... een setje Paper Hatt van Tony Gee mee en een CA amp, een set stands en de Scan-Speak A4 mk2, een 2e CA en een voorversterker
hardbats ...... Purifi versterker mee, de Liionidas ga ik proberen mee te nemen en een set lange Canare 4S11 speakerkabels. Alleen nog een bron nodig. mogelijk de Bluesound node 2i mee.
ray5150 ...... de Paaskuikens mee, en misschien ook de Inimini's. Eventueel ook de CA versterker. en een boodschappen tas.
Henkjan ...... de streaming setup (LMS, wifi, miniDSP SHD Power) die ik ook op t DAE had staan, draaitafel zou ook mee kunnen.
Ouwebok ...... satellieten en een bandpass subje viewtopic.php?t=29189 & viewtopic.php?t=29998
motoindo ...... een setje LO mk2 en GU en deze servo/sub module
richard ......
MechanicalAnimal ...... Karlsson luidsprekers mee (met Sony TA-F461R versterker en een CDspeler en een 3,5mm AUX jack kabel
EnjoyProg ......
satefan ..... speakers 4 x 6.5" Purifi woofers. En Bliesma beryllium tweeters. De Purifi's zijn impulse-gecorrigeerd en actief aangestuurd + meetset
WrineX ...... Planar magnetics vermoed ik. passief of volledige set met DSP en ncore 400 eind versterking. Wellicht kleine demo setje ook mee neem.
JaPS ...... Omni BMR 5. een rondstralend speakersysteem met een MFB woofers.
tigradekat ....... een headphone/pre amp meenemen (Whammy) en als ze dan speelbaar zijn een setje audioexite Revelation 2 MK2 monitors, AF253's in een kassie
TabCam ......
Teigetje ......
hannesie ...... nog even niet zeker of Hans komt. Soekris DAC en de ROON/Daphile opzet en een bijna 2 TB schijf aan muziek erbij.
pvanlingen ...... neemt wat zolderopruiming mee
GerardJ ...... een vierkanaals CA eindversterker en een prototype CA eindversterker die ingesteld kan worden voor voor spannings- of stroom sturing.
Yaro ......
jantje1973 2x ......
Vrolijke noot ...... een streamer met voorversterker als er behoefte aan is.
molekuul ......
John P ......
Deelnemers. ...... en neemt mee ......
pappaleo ...... de paaskuikens en Calimero (io) mee. Stands en versterking en CD speler
beijert ...... Neem niets mee behalve wat spul dat mij in de weg ligt
dre en mogelijke gast ...... een setje Paper Hatt van Tony Gee mee en een CA amp, een set stands en de Scan-Speak A4 mk2, een 2e CA en een voorversterker
hardbats ...... Purifi versterker mee, de Liionidas ga ik proberen mee te nemen en een set lange Canare 4S11 speakerkabels. Alleen nog een bron nodig. mogelijk de Bluesound node 2i mee.
ray5150 ...... de Paaskuikens mee, en misschien ook de Inimini's. Eventueel ook de CA versterker. en een boodschappen tas.
Henkjan ...... de streaming setup (LMS, wifi, miniDSP SHD Power) die ik ook op t DAE had staan, draaitafel zou ook mee kunnen.
Ouwebok ...... satellieten en een bandpass subje viewtopic.php?t=29189 & viewtopic.php?t=29998
motoindo ...... een setje LO mk2 en GU en deze servo/sub module
richard ......
MechanicalAnimal ...... Karlsson luidsprekers mee (met Sony TA-F461R versterker en een CDspeler en een 3,5mm AUX jack kabel
EnjoyProg ......
satefan ..... speakers 4 x 6.5" Purifi woofers. En Bliesma beryllium tweeters. De Purifi's zijn impulse-gecorrigeerd en actief aangestuurd + meetset
WrineX ...... Planar magnetics vermoed ik. passief of volledige set met DSP en ncore 400 eind versterking. Wellicht kleine demo setje ook mee neem.
JaPS ...... Omni BMR 5. een rondstralend speakersysteem met een MFB woofers.
tigradekat ....... een headphone/pre amp meenemen (Whammy) en als ze dan speelbaar zijn een setje audioexite Revelation 2 MK2 monitors, AF253's in een kassie
TabCam ......
Teigetje ......
hannesie ...... nog even niet zeker of Hans komt. Soekris DAC en de ROON/Daphile opzet en een bijna 2 TB schijf aan muziek erbij.
pvanlingen ...... neemt wat zolderopruiming mee
GerardJ ...... een vierkanaals CA eindversterker en een prototype CA eindversterker die ingesteld kan worden voor voor spannings- of stroom sturing.
Yaro ......
jantje1973 2x ......
Vrolijke noot ...... een streamer met voorversterker als er behoefte aan is.
molekuul ......
John P ......
Laatst gewijzigd door Kappa7 op vr 09 sep 2022, 21:24, 26 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Hier bij een voorstel voor het programma.
Er is wat ruimte gekomen in de beschikbare ruimtes en daardoor hebben alle ruimtes nu 1uur en 30 min voor het opbouwen en de demonstratie.
Voor het meten heb ik Satefan en JaPS gewisseld zo dat er wat uitloop is voor het meten in de grote ruimte. Mochten er nog wensen zijn dan hoor ik dat graag en maken we een update.
Er is wat ruimte gekomen in de beschikbare ruimtes en daardoor hebben alle ruimtes nu 1uur en 30 min voor het opbouwen en de demonstratie.
Voor het meten heb ik Satefan en JaPS gewisseld zo dat er wat uitloop is voor het meten in de grote ruimte. Mochten er nog wensen zijn dan hoor ik dat graag en maken we een update.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op wo 07 sep 2022, 22:08, 4 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik neem de paaskuikens en Calimero (io) mee. Stands en versterking en CD speler.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik ben er bij.
Neem niets mee behalve wat spul dat mij in de weg ligt en ik liever niet in de vuilbak zie.
Neem niets mee behalve wat spul dat mij in de weg ligt en ik liever niet in de vuilbak zie.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik kom ook,misschien met een gast.
Een setje luidsprekers en misschien wat apparatuur.
Een setje luidsprekers en misschien wat apparatuur.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Aanwezig. Ik neem mijn Purifi versterker mee, de Liionidas ga ik proberen mee te nemen en een set lange Canare 4S11 speakerkabels.
Alleen nog een bron nodig.
Alleen nog een bron nodig.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ja, de Purifi is een eindversterker. Kan eventueel mijn Bluesound node 2i wel meenemen maar zonder internet heb ik daar niet zo veel aan.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik heb de vraag even gesteld of er internet beschikbaar is.
Mocht het nodig zijn kan ik anders nog wel een LMS server neer zetten met een wifi netwerk.
Mocht het nodig zijn kan ik anders nog wel een LMS server neer zetten met een wifi netwerk.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik kom ook.
Waarschijnlijk gaan de Paaskuikens mee, en misschien ook de Inimini's.
Eventueel kan ik ook de CA versterker meenemen.
Ook heb ik nog een paar boodschappen tassen met componenten en buizen om weg te geven.
Maar dat zal ik nog wel uitzoeken.
Waarschijnlijk gaan de Paaskuikens mee, en misschien ook de Inimini's.
Eventueel kan ik ook de CA versterker meenemen.
Ook heb ik nog een paar boodschappen tassen met componenten en buizen om weg te geven.
Maar dat zal ik nog wel uitzoeken.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
ik zal er ook zijn
ik kan in elk geval de streaming setup meenemen (LMS, wifi, miniDSP SHD Power) die ik ook op t DAE had staan
draaitafel zou ook mee kunnen, verder afhankelijk van de plek die in t autootje overblijft met wat de meerijders bij zich hebben
ik kan in elk geval de streaming setup meenemen (LMS, wifi, miniDSP SHD Power) die ik ook op t DAE had staan
draaitafel zou ook mee kunnen, verder afhankelijk van de plek die in t autootje overblijft met wat de meerijders bij zich hebben
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Leuk dat er weer een luisterdag aankomt!
Indien gewenst kan ik satellieten en een bandpass subje meenemen, zie viewtopic.php?t=29189 en viewtopic.php?t=29998.
De satellieten zijn een sterk aangepaste versie van de speakertjes die ik in 2016 in Alphen aan de Rijn had spelen, eigenlijk onvergelijkbaar. Het is voor een kleine ruimte; het kan niet luid spelen..
Wordt er misschien nog gemeten? Dan neem ik de sats zowiezo graag mee.
Indien gewenst kan ik satellieten en een bandpass subje meenemen, zie viewtopic.php?t=29189 en viewtopic.php?t=29998.
De satellieten zijn een sterk aangepaste versie van de speakertjes die ik in 2016 in Alphen aan de Rijn had spelen, eigenlijk onvergelijkbaar. Het is voor een kleine ruimte; het kan niet luid spelen..
Wordt er misschien nog gemeten? Dan neem ik de sats zowiezo graag mee.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Als er nog plek voor een koffertje over is in de auto, dan wil ik mijn meetspullen wel meenemen.
