ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door dre »

Komt er nog een indeling?
Of moeten wij vechten voor een plekkie? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Pjotr »

Ja, kan mij jouw demo in Breda nog wel herinneren met die Belgen... :twisted: Enige planning zoals in Alphen is misschien wel handig.
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door GerardJ »

Ik kom naar de luisterdag in Ermelo. Waarschijnlijk breng ik mijn laatste bouwproject mee: een vierkanaals CA eindversterker en een prototype CA eindversterker die ingesteld kan worden voor voor spannings- of stroom sturing. Deze laatste is bedoeld voor een upgrade van mijn MFB bass luidsprekers.
Yaro
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 14:22

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Yaro »

Hoi allemaal, hoewel ik al een paar jaar met veel plezier op dit forum meekijk heb ik zowaar nog nooit iets gepost (scusi). Kan ik ook mee komen luisteren de 10e?
Heb helaas niets om te showcasen, heb een set zelfbouw LXmini maar zijn helaas bij een zeer recente verhuizing gevallen en gebroken ](*,) . Goede nieuws is dat ik daardoor weer plek heb voor een nieuw projectje :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Henkjan »

Yaro schreef: do 01 sep 2022, 17:01
Hoi allemaal, hoewel ik al een paar jaar met veel plezier op dit forum meekijk heb ik zowaar nog nooit iets gepost (scusi). Kan ik ook mee komen luisteren de 10e?
...
tuurlijk kan dat :goedzo:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

dre schreef: wo 31 aug 2022, 19:14
Komt er nog een indeling?
Of moeten wij vechten voor een plekkie? :mrgreen:
Ik zal in de loop van dit weekend een indeling maken en de startpagina bijwerken met de laatste aanmeldingen.
Ik zal eens in het Alphen draadje kijken hoe daar de planning is gedaan.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

Henkjan schreef: do 01 sep 2022, 19:15
Yaro schreef: do 01 sep 2022, 17:01
Hoi allemaal, hoewel ik al een paar jaar met veel plezier op dit forum meekijk heb ik zowaar nog nooit iets gepost (scusi). Kan ik ook mee komen luisteren de 10e?
...
tuurlijk kan dat :goedzo:
Zeker, ik zal de startpagina komend weekeinde bijwerken.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door WrineX »

Ojeee heeft iemand nog een plekje in de auto ? voor mij en 2 speakers en wat apparatuur ? een vriend zou mee gaan, maar kan toch nog even op vakantie. dus helaas gaat dat niet door.

Ik heb helaas niks nieuws meer gemaakt (druk druk) dus ik neem mijn planar setje mee ongeveer 1.2 meter lang 50 cm breed en paar cm dik. ze kunnen op elkaar liggen met een plankje er tussen :) ik kom overigens uit Den Haag.

mochten er een kleine ruimte zijn dan prop mij daar maar in. mijn speakers zijn niet geschikt voor een grote ruimte.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door pappaleo »

Deze?
IMG_20220227_145902_1280x640.jpg
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door WrineX »

pappaleo schreef: za 03 sep 2022, 15:25
Deze?
IMG_20220227_145902_1280x640.jpg
Ja die :) even met het filter aan het klote,. op het moment. hoe dan ook een volgende set zou een midrange hebben of symmetrisch, maarja dit is wat het is :) klein kamertje/grote keuken :) is prima voor mij :) je kent mijn kamer haha

ze staan wel mooi in jou kamer ;) wel een tikkeltje groter dan die van mij. ik ben allang blij als het niet zon gymzaal is als de laatste keer. dat was echt te veel voor mijn speakers en mijn zenuwen :)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door pappaleo »

Nou, ze passen wel in mijn auto, denk ik :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door dre »

dre schreef: ma 29 aug 2022, 21:45
Wij kunnen buiten de Paper Hatt en een Ca eindversterker ook nog een set stands en de Scan-Speak A4 mk2 meenemen.
Ik wil dit nog even aanvullen met een 2e CA en een voorversterker.
Dus een complete set zonder bron.....
Misschien Leo's apparaat die van die schijfjes draait?
Laatst gewijzigd door dre op za 03 sep 2022, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door WrineX »

pappaleo schreef: za 03 sep 2022, 18:51
Nou, ze passen wel in mijn auto, denk ik :mrgreen:
hahah dat weet ik zeker ! :) ik wist niet of je ging. rijd ik heel graag met je mee als het kan. dan delen we de benzine die zo duur is tegenwoordig :)

moet wel mijn versterker wat netter inpakken... heb even wat krassen gescoord laatste keer :) mijn fout :) niet heeel erg, blijft een gebruiks voorwerp.


Ik ben nu maar muziek aan het uitzoeken alvast... ik heb toch graag paar nummers die ik niet de hele dag al gehoord heb ;)
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door WrineX »

Bedenk me nu dat ik heeeeel misschien 2 planar subs kan toevoegen aan het setje.. wordt wel weer last minute meuk :( maar kan grappig zijn. panelen bestaan al , beetje aanpassen zodat ze lager gaan en een behuizing... hmmmm toch even naar kijken deze week :)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door pappaleo »

WrineX schreef: za 03 sep 2022, 18:55
pappaleo schreef: za 03 sep 2022, 18:51
Nou, ze passen wel in mijn auto, denk ik :mrgreen:
hahah dat weet ik zeker ! :) ik wist niet of je ging. rijd ik heel graag met je mee als het kan.
Dat kan. Wordt geregeld :goedzo:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door weidok »

Door prive omstandigheden kan ik de luisteraar niet bijwonen
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door WrineX »

pappaleo schreef: za 03 sep 2022, 20:36
WrineX schreef: za 03 sep 2022, 18:55
pappaleo schreef: za 03 sep 2022, 18:51
Nou, ze passen wel in mijn auto, denk ik :mrgreen:
hahah dat weet ik zeker ! :) ik wist niet of je ging. rijd ik heel graag met je mee als het kan.
Dat kan. Wordt geregeld :goedzo:
Super ! heel fijn! lijkt me gezellig !!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

dre schreef: zo 28 aug 2022, 14:46
dre schreef: za 28 mei 2022, 18:01
Ik kom ook,misschien met een gast.
Een setje luidsprekers en misschien wat apparatuur.
Of de gast mee komt is wat twijfelachtig helaas....
Ik neem wel een setje Paper Hatt van Tony Gee mee.
En een CA amp.(eindversterker)
Wat bekabeling kan ik ook wel meenemen als dat nodig is.
Ik heb de startpagina bij gewerkt en mocht het lukken met de gast is hij of zij natuurlijk van harte welkom.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

hannesie schreef: ma 29 aug 2022, 16:33
Klopt, hij staat wel in mijn agenda, maar ben even voorzichtig met vastpinnen op die dag.

Het is mij nog niet echt gelukt om eens ergens te zijn zonder iets mee te nemen. :hide:
Ik zet je er vast bij Hans :goedzo:
En mocht je toch in de verleiding komen om deel te nemen dan vinden we vast wel een plekje voor je.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

pvanlingen schreef: ma 29 aug 2022, 20:14
Even melden dat ik ook naar Ermelo kom.
Gunstig voor de toegangsprijs, en ik neem wat zolderopruiming mee.

Paul.
Gezellig Paul, Ik heb je op de lijst gezet.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

ray5150 schreef: ma 29 aug 2022, 20:49
Ik heb trouwens ook nog een boodschappentas vol klaar staan (al een tijdje) om mee te nemen.
Hele lading componenten gratis en voor niks.
Tas is ook toegevoegd :mrgreen:
Er staan wat tafels in de kantine ruimte waar je wat spullen kunt uitstallen.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

dre schreef: ma 29 aug 2022, 21:45
Wij kunnen buiten de Paper Hatt en een Ca eindversterker ook nog een set stands en de Scan-Speak A4 mk2 meenemen.
Staan er ook bij :goedzo:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

GerardJ schreef: do 01 sep 2022, 10:51
Ik kom naar de luisterdag in Ermelo. Waarschijnlijk breng ik mijn laatste bouwproject mee: een vierkanaals CA eindversterker en een prototype CA eindversterker die ingesteld kan worden voor voor spannings- of stroom sturing. Deze laatste is bedoeld voor een upgrade van mijn MFB bass luidsprekers.
Leuk, ik ben benieuwd.
Neem je de bijbehorende speakers ook mee?
Als dat de speakers uit je avatar zijn dan ben ik erg benieuwd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door Kappa7 »

Yaro schreef: do 01 sep 2022, 17:01
Hoi allemaal, hoewel ik al een paar jaar met veel plezier op dit forum meekijk heb ik zowaar nog nooit iets gepost (scusi). Kan ik ook mee komen luisteren de 10e?
Heb helaas niets om te showcasen, heb een set zelfbouw LXmini maar zijn helaas bij een zeer recente verhuizing gevallen en gebroken ](*,) . Goede nieuws is dat ik daardoor weer plek heb voor een nieuw projectje :D
Welkom en wie weet kan je inspiratie op doen voor een nieuw project.
En wie weet kunnen we je dan ook verleiden voor een bouwverslag :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022

Bericht door hannesie »

Ik heb geen DAC met USB in, maar de opzet met Joppe en de magnetostaten hebben we ook gedaan, maar DAC is dan een puntje.

Of ik moet die andere Soekris meenemen en de ROON/Daphile opzet en een bijna 2 TB schijf aan muziek erbij.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”