ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Is er iemand uit Limburg met wie ik kan mee reizen
Mvg wol5455
Mvg wol5455
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Of de gast mee komt is wat twijfelachtig helaas....
Ik neem wel een setje Paper Hatt van Tony Gee mee.
En een CA amp.(eindversterker)
Wat bekabeling kan ik ook wel meenemen als dat nodig is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Die Paper Hatts zijn top, 1 van de betere monitoren in dat formaat.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Had je die in Hengelo ook niet eens mee? Even nazoeken bij Tony, H1461 is de Titanium dome, H1462 die jij gebruikt dan?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ah ok
Je was me even voor, is dat die H1462 tweet?
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Inderdaad Barry!
Woofertje is nieuw,tweeter niet.
De stemmen en laag zijn echt heel mooi.
De tweeter kan wat fel klinken.
Eerst maar even wat uurtjes geven.
Woofertje is nieuw,tweeter niet.
De stemmen en laag zijn echt heel mooi.
De tweeter kan wat fel klinken.
Eerst maar even wat uurtjes geven.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Kom op mensen, wie komen er nog meer naar Ermelo
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Meestal komen er wel een aantal mensen die zich van te voren niet opgeven.
Maw. zijn er bijna altijd meer dan er in het lijstje staan.
Maw. zijn er bijna altijd meer dan er in het lijstje staan.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Klopt, hij staat wel in mijn agenda, maar ben even voorzichtig met vastpinnen op die dag.
Het is mij nog niet echt gelukt om eens ergens te zijn zonder iets mee te nemen.
Het is mij nog niet echt gelukt om eens ergens te zijn zonder iets mee te nemen.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Even melden dat ik ook naar Ermelo kom.
Gunstig voor de toegangsprijs, en ik neem wat zolderopruiming mee.
Paul.
Gunstig voor de toegangsprijs, en ik neem wat zolderopruiming mee.
Paul.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik heb trouwens ook nog een boodschappentas vol klaar staan (al een tijdje) om mee te nemen.
Hele lading componenten gratis en voor niks.
Hele lading componenten gratis en voor niks.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik was er niet bij maar Leo had er niet mee van doen dacht ik. Inmiddels al weer bijna 10 jaar geleden: viewtopic.php?p=1638292#p1638292
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Die heeft dan hoop ik wel een flinke korting gekregen 
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Wij kunnen buiten de Paper Hatt en een Ca eindversterker ook nog een set stands en de Scan-Speak A4 mk2 meenemen.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Oh het gaat over de nCore. Geen vingerafdruk gezien. Na binnenkomst gelijk opengemaakt ( en de ingang van één van de beschuitjes in fase gezet).
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
