Leuk,da's wel heeel vaagZweitse schreef:@Anne, misschien nog een suggestie voor een leuke buizen pré.
Is de gevoeligheid van de versterker dan niet genoeg ?
Hoeveel dan,een of meerder ingangen (al dan niet afzonderlijk instelbaar),RIAA nodig (zoja voor wat),volumeregeling,toonregelingen,balans,om maar 's wat te noemen
Dan bouwdoosje,zelf doen,inbouw,los ding ...
Anne
