Misschien ga ik dat ook nog wel doen! Ik ben gewoon een beetje huiverig voor de (te kleine?) kracht van de magneetje, ook als de tijd wat langer duurt. Van de andere kant, je kunt altijd nog nippies zetten.
Waar heb je ze gehaald?
Moderator: Beheerdersteam
Zowiezo alvast een nieuwe unit kopen en de nieuwe bon (natuurlijk niet dezelfde dagLeeuwarden schreef:Nog even terug naar kindervingertjes. Na een gelijksoortige (onherstelbare) ervaring belde mijn bijzonder charmante echtgenote uit frustratie onze verzekeringsmaatschappij. Het bleek dat, tot een bepaalde leeftijd, dit soort ongelukjes vergoed worden. Het is maar even dat jullie het weten. Ik heb op die manier mijn Focal tweeters kunnen vervangen voor Dynaudio's...
Je kan natuurlijk ook uitleggen dat papa erg gevaarlijk wordt als kindjelief met zijn/haar graftengels aan papa's spulletjes komtHenkjan schreef:eerst uitleggen dat electrische stroom erg gevaarlijk is en dan wat later dat luisprekers ook op electrische stroom werken (waar is dat snoer anders voor!)Leeuwarden schreef:Nog even terug naar kindervingertjes....

Bij deze gedaan. Vandaag aan het fineren van filter twee toegekomen en gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om het via foto duidelijk te laten zien hoe dat fineren vandaag nu in z'n werk ging.Wowly schreef:Ik kijk er al naar uit dat je het geheel uitlegt!