Er zijn 272 resultaten gevonden

door Sjaudio
di 14 dec 2010, 19:25
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Hoe bouw ik een luidspreker met "ballen" -> UPDATE pagina 14
Reacties: 358
Weergaves: 14136

Re: Hoe bouw ik een luidspreker met "ballen"

Gaat lekker hier op het forum met de modjes... :roll:
door Sjaudio
di 14 dec 2010, 2:02
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

GeertM2 schreef:
Sjaudio schreef:
cd's, dvd's bijvoorbeeld? Heb nog een mooie subwoofer-kabel met Y splitter die ook niet goedkoop was, noem maar op...
Je weet wel zeker dat die het doen? :twisted: :wink:
:lol: Kon daar dan wel weer om lachen.
door Sjaudio
di 14 dec 2010, 1:22
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

GeertM2 schreef:
En waarom zou iemand een ban vragen als je gewoon weg kan blijven?
In andere woorden: ik ben er klaar mee.
door Sjaudio
di 14 dec 2010, 1:01
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Onderwerp: Compensatie
Auteur: Sjaudio
Datum: di dec 14, 2010 1:00
Naar: mischa72

Heb je toevallig nog iets wat je zoekt, waarmee ik je tegen moet kan komen? cd's, dvd's bijvoorbeeld? Heb nog een mooie subwoofer-kabel met Y splitter die ook niet goedkoop was, noem maar op...
door Sjaudio
di 14 dec 2010, 0:57
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Stephen2006 schreef:
Ha ha , dit wordt niks, maar met een zak chips en een fles cola er bij leest het lekker weg :)
Kan ik me wat bij voorstellen. Dacht dat het wel op een normale manier kon, niet dus.
Of is dit weer zo'n voorjaarsvogeltje midden in de winter?
door Sjaudio
di 14 dec 2010, 0:41
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Ik blijf echter bij mijn standpunt dat ik geen geld terug ga storten ..... het is een principe kwestie. Met mij valt altijd iets te regelen hoe kan je nou in vredesnaam die 2 dingen achter elkaar zetten. doe dan eens concreet, je opent zelf de discussie en probeert je in de slachtofferrol te zetten...
door Sjaudio
di 14 dec 2010, 0:10
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Vind het interessant om te zien hoe Jantje laat zien dat we allemaal onze goede en minder goede kanten hebben ( even uitgaande van gespreksstof zonder hierbij gevoelens te kunnen zien ). Luister, ik wil absoluut geen ban om ook maar iets te ontduiken. Mischa kan bij mij persoonlijk terecht mocht hij...
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 23:00
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

-edit- ach laat ook maar. Goedzo Sjaudio schreef: Als Mischa iets van me wilt, dan weet hij de button te vinden. Dat jullie willen mee discussiëren, met alle respect: NIET op deze manier. Het valt me ook op dat het alleen op dit forum is waar ik me aangevallen voel. euh sjaudio, Mischa heeft aangeg...
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 22:29
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Jantje! Ik zag het achteraf pas en moest toen ook even lachen.. :lol:

Eindelijk iemand die mijn kant ook begrijpt en goed omschrijft wat ik bedoel. Ik zelf wist niet hoe ik het moest omschrijven, omdat ik alleen op mezelf probeer te letten.. Ook terwijl ik dit typ.
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 22:08
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Miniwatt schreef:
Sjaudio schreef:
aarsgieren.
:-s
:wink: Correctie: aasgieren
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 21:41
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

en verkloot het lekker voor Mischa, Meest frappante opmerking van het jaar denk ik. Ik sluit me vooral bij het laatst citaat van Marp aan, waar dus vervolgens inhoudelijk totaal niet op wordt ingegaan. Eerder meest terechte reactie van het jaar. Niks omwille van dit forum, maar sommige mensen kunne...
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 21:13
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Ik denk dat Sjaudio om de ban vraagt, omdat hij zelf niet meer in de verleiding wil komen om toch nog te posten op deze site. Ik heb geen probleem om aan dat verzoek te voldoen. Sjaudio, even bevestiging graag van mijn vermoeden, dan krijg je van mij wat je wilt. Onzin Jeroen, dat moet je ondertuss...
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 16:07
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Hou het maar op die laatste regel Marp. Ik ben hier klaar mee. Graag een ban.

Einde discussie!
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 2:48
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Om gelijk even terug te komen op dit verhaal. Ik ben al eerder aangevallen geweest over een totaal nutteloos onderwerp ( ging ook over de verkoop van een denon receiver ). Het kwam er op neer dat ik mijn zaken niet goed geregeld had, terwijl per pm duidelijk de feiten op een rijtje te zien waren en ...
door Sjaudio
ma 13 dec 2010, 2:20
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Reacties: 32
Weergaves: 2523

Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=12423 Hier wil ik even op terugkomen. Ik begrijp de reacties absoluut, maar voel me wel behoorlijk aangevallen. Ik wil hier aan algemene discussie opstellen en maak dit topic niet om mijzelf te verdedigen, aangezien er genoeg mensen via dit ...
door Sjaudio
wo 24 nov 2010, 1:03
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: eerste speakerset, [Optisch klaar!]
Reacties: 49
Weergaves: 5965

Re: eerste speakerset, [Optisch klaar!]

Wat een niveau voor een eerste speakerset! Ongelofelijk. Het niveau wordt steeds hoger hier, en ook geld voor deze weer dat ze zo naast een paar fabrieks monitors van 2000 euro per stuk kunnen staan qua afwerking.
door Sjaudio
wo 10 nov 2010, 23:13
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Minisub met AXX1010, AWM104 of XXLS10
Reacties: 153
Weergaves: 14644

Re: Minisub met AXX1010, AWM104 of XXLS10

Dat kan best zo zijn, maar de BK subwoofers zijn dan ook zeer mooi afgewerkt ( meerdere keuzes ), als je op dat niveau wilt afwerken tel je er nog maar eens 25/50 euro bovenop. Kom je alsnog heel erg in de buurt van 375,00 euro ( 300 + 25/50 euro ). En dan hebben we de versterking niet eens vergelek...
door Sjaudio
wo 10 nov 2010, 23:07
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: AcousticHobby
Reacties: 11
Weergaves: 746

Re: AcousticHobby

Abnormaal mooi! :shock:
door Sjaudio
di 09 nov 2010, 13:14
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: yamaha versterkers
Reacties: 15
Weergaves: 3111

Re: yamaha versterkers

Ik zou bij de voor/eind combi blijven. Ik denk dat je gaat schrikken van het verschil met de AS-1000 in negatieve zin. De eindversterker ziet er toch behoorlijk uit, en lijkt me stabieler als de AS-1000. Wat over het algemeen toch een bepaalde rust over een luidspreker brengt. Daarbij is je sensitiv...
door Sjaudio
di 12 okt 2010, 23:41
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Philips 489, nostalgie
Reacties: 30
Weergaves: 5976

Re: Philips 489, nostalgie

Maakt niks meer uit, gaan voor een goedkoop prijsje na de volgende eigenaar. Ik heb er geen tijd meer voor, en eigenlijk ook geen zin. Heb gelukkig weer goed werk gevonden en me wat meer gericht op een leukere set. Komt binnenkort hier online te staan met een bijpassende philips stereo versterker ui...
door Sjaudio
zo 10 okt 2010, 16:49
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Scanspeak Reference Plus
Reacties: 95
Weergaves: 13276

Re: Scanspeak Reference Plus

Er wordt zoveel gebruikt gemaakt van kratten bier op dit forum dat het bijna opvalt... :lol:

Ziet er goed uit Zweitse!
door Sjaudio
za 02 okt 2010, 14:41
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Philips 489, nostalgie
Reacties: 30
Weergaves: 5976

Re: Philips 489, nostalgie

Iemand?
door Sjaudio
vr 24 sep 2010, 13:01
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Philips 489, nostalgie
Reacties: 30
Weergaves: 5976

Re: Philips 489, nostalgie

Kijk eens, nu snap ik het al beter. Ik ga zo snel mogelijk kijken of ik de front plaat eraf krijg. Wat minder is is dat ik geen soldeer apparaat heb. Eigenlijk best wel schaamteloos om dat te zeggen @ een zelfbouw forum.
door Sjaudio
do 23 sep 2010, 19:08
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Philips 489, nostalgie
Reacties: 30
Weergaves: 5976

Re: Philips 489, nostalgie

teacher schreef:
Jeugdsentiment! Leuk!
Inderdaad leuk, echter jammer dat er 1 mid-dome kapot is. :( Ik heb ze nu beiden spelen in stereo, dan valt het niet zozeer op omdat het totaalplaatje het goed maakt, maar als je ze los gaat vergelijken mis je echt wat warmte bij degene waar de mid van kapot is.