Er zijn 272 resultaten gevonden
- di 14 dec 2010, 19:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hoe bouw ik een luidspreker met "ballen" -> UPDATE pagina 14
- Reacties: 358
- Weergaves: 14136
Re: Hoe bouw ik een luidspreker met "ballen"
Gaat lekker hier op het forum met de modjes... 
- di 14 dec 2010, 2:02
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
GeertM2 schreef:Je weet wel zeker dat die het doen?Sjaudio schreef:cd's, dvd's bijvoorbeeld? Heb nog een mooie subwoofer-kabel met Y splitter die ook niet goedkoop was, noem maar op...![]()
- di 14 dec 2010, 1:22
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
In andere woorden: ik ben er klaar mee.GeertM2 schreef:En waarom zou iemand een ban vragen als je gewoon weg kan blijven?
- di 14 dec 2010, 1:01
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Onderwerp: Compensatie
Auteur: Sjaudio
Datum: di dec 14, 2010 1:00
Naar: mischa72
Heb je toevallig nog iets wat je zoekt, waarmee ik je tegen moet kan komen? cd's, dvd's bijvoorbeeld? Heb nog een mooie subwoofer-kabel met Y splitter die ook niet goedkoop was, noem maar op...
- di 14 dec 2010, 0:57
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Kan ik me wat bij voorstellen. Dacht dat het wel op een normale manier kon, niet dus.Stephen2006 schreef:Ha ha , dit wordt niks, maar met een zak chips en een fles cola er bij leest het lekker weg
Of is dit weer zo'n voorjaarsvogeltje midden in de winter?
- di 14 dec 2010, 0:41
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Ik blijf echter bij mijn standpunt dat ik geen geld terug ga storten ..... het is een principe kwestie. Met mij valt altijd iets te regelen hoe kan je nou in vredesnaam die 2 dingen achter elkaar zetten. doe dan eens concreet, je opent zelf de discussie en probeert je in de slachtofferrol te zetten...
- di 14 dec 2010, 0:10
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Vind het interessant om te zien hoe Jantje laat zien dat we allemaal onze goede en minder goede kanten hebben ( even uitgaande van gespreksstof zonder hierbij gevoelens te kunnen zien ). Luister, ik wil absoluut geen ban om ook maar iets te ontduiken. Mischa kan bij mij persoonlijk terecht mocht hij...
- ma 13 dec 2010, 23:00
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
-edit- ach laat ook maar. Goedzo Sjaudio schreef: Als Mischa iets van me wilt, dan weet hij de button te vinden. Dat jullie willen mee discussiëren, met alle respect: NIET op deze manier. Het valt me ook op dat het alleen op dit forum is waar ik me aangevallen voel. euh sjaudio, Mischa heeft aangeg...
- ma 13 dec 2010, 22:29
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Jantje! Ik zag het achteraf pas en moest toen ook even lachen..
Eindelijk iemand die mijn kant ook begrijpt en goed omschrijft wat ik bedoel. Ik zelf wist niet hoe ik het moest omschrijven, omdat ik alleen op mezelf probeer te letten.. Ook terwijl ik dit typ.
Eindelijk iemand die mijn kant ook begrijpt en goed omschrijft wat ik bedoel. Ik zelf wist niet hoe ik het moest omschrijven, omdat ik alleen op mezelf probeer te letten.. Ook terwijl ik dit typ.
- ma 13 dec 2010, 22:08
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Miniwatt schreef:Sjaudio schreef:aarsgieren.
- ma 13 dec 2010, 21:41
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
en verkloot het lekker voor Mischa, Meest frappante opmerking van het jaar denk ik. Ik sluit me vooral bij het laatst citaat van Marp aan, waar dus vervolgens inhoudelijk totaal niet op wordt ingegaan. Eerder meest terechte reactie van het jaar. Niks omwille van dit forum, maar sommige mensen kunne...
- ma 13 dec 2010, 21:13
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Ik denk dat Sjaudio om de ban vraagt, omdat hij zelf niet meer in de verleiding wil komen om toch nog te posten op deze site. Ik heb geen probleem om aan dat verzoek te voldoen. Sjaudio, even bevestiging graag van mijn vermoeden, dan krijg je van mij wat je wilt. Onzin Jeroen, dat moet je ondertuss...
- ma 13 dec 2010, 16:07
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Hou het maar op die laatste regel Marp. Ik ben hier klaar mee. Graag een ban.
Einde discussie!
Einde discussie!
- ma 13 dec 2010, 2:48
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
Om gelijk even terug te komen op dit verhaal. Ik ben al eerder aangevallen geweest over een totaal nutteloos onderwerp ( ging ook over de verkoop van een denon receiver ). Het kwam er op neer dat ik mijn zaken niet goed geregeld had, terwijl per pm duidelijk de feiten op een rijtje te zien waren en ...
- ma 13 dec 2010, 2:20
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
- Reacties: 32
- Weergaves: 2523
Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=12423 Hier wil ik even op terugkomen. Ik begrijp de reacties absoluut, maar voel me wel behoorlijk aangevallen. Ik wil hier aan algemene discussie opstellen en maak dit topic niet om mijzelf te verdedigen, aangezien er genoeg mensen via dit ...
- wo 24 nov 2010, 1:03
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: eerste speakerset, [Optisch klaar!]
- Reacties: 49
- Weergaves: 5965
Re: eerste speakerset, [Optisch klaar!]
Wat een niveau voor een eerste speakerset! Ongelofelijk. Het niveau wordt steeds hoger hier, en ook geld voor deze weer dat ze zo naast een paar fabrieks monitors van 2000 euro per stuk kunnen staan qua afwerking.
- wo 10 nov 2010, 23:13
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Minisub met AXX1010, AWM104 of XXLS10
- Reacties: 153
- Weergaves: 14644
Re: Minisub met AXX1010, AWM104 of XXLS10
Dat kan best zo zijn, maar de BK subwoofers zijn dan ook zeer mooi afgewerkt ( meerdere keuzes ), als je op dat niveau wilt afwerken tel je er nog maar eens 25/50 euro bovenop. Kom je alsnog heel erg in de buurt van 375,00 euro ( 300 + 25/50 euro ). En dan hebben we de versterking niet eens vergelek...
- wo 10 nov 2010, 23:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: AcousticHobby
- Reacties: 11
- Weergaves: 746
Re: AcousticHobby
Abnormaal mooi! 
- di 09 nov 2010, 13:14
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: yamaha versterkers
- Reacties: 15
- Weergaves: 3111
Re: yamaha versterkers
Ik zou bij de voor/eind combi blijven. Ik denk dat je gaat schrikken van het verschil met de AS-1000 in negatieve zin. De eindversterker ziet er toch behoorlijk uit, en lijkt me stabieler als de AS-1000. Wat over het algemeen toch een bepaalde rust over een luidspreker brengt. Daarbij is je sensitiv...
- di 12 okt 2010, 23:41
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Philips 489, nostalgie
- Reacties: 30
- Weergaves: 5976
Re: Philips 489, nostalgie
Maakt niks meer uit, gaan voor een goedkoop prijsje na de volgende eigenaar. Ik heb er geen tijd meer voor, en eigenlijk ook geen zin. Heb gelukkig weer goed werk gevonden en me wat meer gericht op een leukere set. Komt binnenkort hier online te staan met een bijpassende philips stereo versterker ui...
- zo 10 okt 2010, 16:49
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Scanspeak Reference Plus
- Reacties: 95
- Weergaves: 13276
Re: Scanspeak Reference Plus
Er wordt zoveel gebruikt gemaakt van kratten bier op dit forum dat het bijna opvalt...
Ziet er goed uit Zweitse!
Ziet er goed uit Zweitse!
- za 02 okt 2010, 14:41
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Philips 489, nostalgie
- Reacties: 30
- Weergaves: 5976
Re: Philips 489, nostalgie
Iemand?
- wo 29 sep 2010, 22:07
- Forum: Luidspreker Ontwerpwedstrijd
- Onderwerp: [vintage projext #4] "Philips Gouw" (AD12100/M8 + AD0160/T4 met tractrix hoorn)
- Reacties: 317
- Weergaves: 32916
Re: Philips 2x12"woofer, 12" breedbander en poly-dome (Tractrix)
Hoorn er los bovenop, zonder twijfel.
- vr 24 sep 2010, 13:01
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Philips 489, nostalgie
- Reacties: 30
- Weergaves: 5976
Re: Philips 489, nostalgie
Kijk eens, nu snap ik het al beter. Ik ga zo snel mogelijk kijken of ik de front plaat eraf krijg. Wat minder is is dat ik geen soldeer apparaat heb. Eigenlijk best wel schaamteloos om dat te zeggen @ een zelfbouw forum.
- do 23 sep 2010, 19:08
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Philips 489, nostalgie
- Reacties: 30
- Weergaves: 5976
Re: Philips 489, nostalgie
Inderdaad leuk, echter jammer dat er 1 mid-dome kapot is.teacher schreef:Jeugdsentiment! Leuk!
