Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door Sjaudio »

Stephen2006 schreef:
Ha ha , dit wordt niks, maar met een zak chips en een fles cola er bij leest het lekker weg :)
Kan ik me wat bij voorstellen. Dacht dat het wel op een normale manier kon, niet dus.
Of is dit weer zo'n voorjaarsvogeltje midden in de winter?
Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door Sjaudio »

Onderwerp: Compensatie
Auteur: Sjaudio
Datum: di dec 14, 2010 1:00
Naar: mischa72

Heb je toevallig nog iets wat je zoekt, waarmee ik je tegen moet kan komen? cd's, dvd's bijvoorbeeld? Heb nog een mooie subwoofer-kabel met Y splitter die ook niet goedkoop was, noem maar op...
Gebruikersavatar
GeertM2
Berichten: 557
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 14:48
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door GeertM2 »

Zulk gezeik om een paar tientjes was mij de eer te na geweest.
En waarom zou iemand een ban vragen als je gewoon weg kan blijven?

Afbeelding
"pakt ook de popcorn erbij"
Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door Sjaudio »

GeertM2 schreef:
En waarom zou iemand een ban vragen als je gewoon weg kan blijven?
In andere woorden: ik ben er klaar mee.
Gebruikersavatar
GeertM2
Berichten: 557
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 14:48
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door GeertM2 »

Sjaudio schreef:
cd's, dvd's bijvoorbeeld? Heb nog een mooie subwoofer-kabel met Y splitter die ook niet goedkoop was, noem maar op...
Je weet wel zeker dat die het doen? :twisted: :wink:
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door Ivo »

Nu wordt het een beetje flauw. Niet dat ik niet genoten heb, hoor, daar niet van... :)
Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door Sjaudio »

GeertM2 schreef:
Sjaudio schreef:
cd's, dvd's bijvoorbeeld? Heb nog een mooie subwoofer-kabel met Y splitter die ook niet goedkoop was, noem maar op...
Je weet wel zeker dat die het doen? :twisted: :wink:
:lol: Kon daar dan wel weer om lachen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Voel me (onterrecht in mijn ogen) aangevallen.

Bericht door Wowly »

Topic wordt gesloten, het is duidelijk dat TS bezig is een oplossing te zoeken voor deze vervelende kwestie.

We zullen in de gaten houden hoe een en ander verloopt.

Wowly
Gesloten

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”