AcousticHobby
Moderator: Beheerdersteam
AcousticHobby
http://www3.ocn.ne.jp/~hanbei/eng-intro.html
Mooie projecten. Ik ben benieuwd of iemand wel eens wat gemaakt heeft of basis van "de 3d spirals" ?
Mooie projecten. Ik ben benieuwd of iemand wel eens wat gemaakt heeft of basis van "de 3d spirals" ?
Re: AcousticHobby
hallo mipo,
Ik heb al twee setjes met deze trapjes gebouwd en verkocht, de huidige gebruikers zijn zeer tevreden. Als je ze wil zien of meer informatie wil mail dan even.Ik kan eventueel fotos plaatsen.
Rene.
Ik heb al twee setjes met deze trapjes gebouwd en verkocht, de huidige gebruikers zijn zeer tevreden. Als je ze wil zien of meer informatie wil mail dan even.Ik kan eventueel fotos plaatsen.
Rene.
Re: AcousticHobby
Ik heb de site wel eens door gesnuffeld, geloof niet dat het zo werkt als die japanner het bedoelt. Ik denk (imho) dat het meer een soort tl werking is zoals in de transMISSIONline, fuzzy transmission line zoals Bernt Timmermans het noemt. Kan natuurlijk goed klinken maar denk dat met een goed doorgerekend ontwerp je betere resultaten bereikt.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: AcousticHobby
geinig. zien er idd uit als een soort van ML-TL met een rare indeling... je krijgt de lijn ook niet echt lang zo, de route is vrij kort.
Re: AcousticHobby
Vandaar ook dat ze allemaal wat te kort komen in het laag waarschijnlijk, sommige lijken toch wel wat op een hoorn ontwerp trouwens, die waar de waaier van uitloopt.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: AcousticHobby
Lang geleden kwam Rho eens met een spiraal van die website. Hij is er zelfs mee bezig geweest, maar dat bleek nog behoorlijk bewerkelijk te zijn.
Misschien was dat maar goed, anders hadden we wellicht nooit zijn mooie Seas Classics mogen aanschouwen/horen.
Misschien was dat maar goed, anders hadden we wellicht nooit zijn mooie Seas Classics mogen aanschouwen/horen.
Re: AcousticHobby
Wat ik o.a. zo aardig vind van sommige ontwerpen van Masaaki Takenaka is dat je iets van
de binnenconstructie aan de buitenkant terug ziet.
Het maken van de spiraalvormige poort lijkt me ook een leuke uitdaging..
de binnenconstructie aan de buitenkant terug ziet.
Het maken van de spiraalvormige poort lijkt me ook een leuke uitdaging..
