Er zijn 473 resultaten gevonden
- wo 09 sep 2020, 18:37
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: L.A.-S.M.S. (Line Array - Super Mini Sub)
- Reacties: 443
- Weergaves: 16229
Re: L.A.-S.M.S. (Line Array - Super Mini Sub)
Fantastisch Michael. Gewoon doooooor gaan. Klasse dit nu 8 jaar later. Goede dingen komen langzaam heb ik inmiddels geleerd. 
- za 14 mar 2020, 16:01
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Daarvoor is het formaat van de speaker niet van belang. Heb net een nieuw setje vloerstaanders klaar en daar moet de volumeknop juist fors voor terug gedraaid worden. Rendement, rendement, rendement.
Is mijn mening tenminste...
Is mijn mening tenminste...
- do 12 mar 2020, 22:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Ik hoor het wel... 
- do 12 mar 2020, 22:17
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Hans ook nog actief hier. Warm nest merk ik wel weer. 
- do 12 mar 2020, 22:14
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Klopt helemaal, maar heb mij destijds geen breuk betaald bij Peter. Ik ga graag uit van het goede in de mensch, of ik heb heb een en ander gemist in de periode dat ik in de luiers zat... Maar mag geen "earth shaking" astronomisch bedrag geworden zijn... toch?
Anders hoort ik het graag.
Anders hoort ik het graag.
- do 12 mar 2020, 21:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Fantastisch Dre.
Heerlijk dit. Tijd lang niet actief geweest op dit forum, één post plaatsen en direct weer warm geholpen worden.
Chris
Heerlijk dit. Tijd lang niet actief geweest op dit forum, één post plaatsen en direct weer warm geholpen worden.
Chris
- do 12 mar 2020, 21:54
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Als ik er twee kan overnemen, heel graag.
- do 12 mar 2020, 21:48
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Heerlijke amp inderdaad. Heb hem helaas kort geleden gefrituurd...
- vr 13 jul 2012, 20:06
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
- Reacties: 2307
- Weergaves: 101729
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Go Maarten, go maarten, go Maarten 
- do 14 jun 2012, 23:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
- Reacties: 2307
- Weergaves: 101729
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Komt allemaal goed.
Maarten: Russisch aan kerel
Maarten: Russisch aan kerel
- ma 07 mei 2012, 23:59
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
- Reacties: 209
- Weergaves: 6861
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Klopt Hans. Ik heb alleen de afgelopen 1,5jaar bijna geen hobby kunnen uitvoeren, maar daar komt momenteel weer verandering in. Die LM4780 komt echt wel klaar hoor, ik ben weer aan het broeden en speuren geslagen..... Breda 2013
Groeten,
Chris
Groeten,
Chris
- ma 07 mei 2012, 22:12
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
- Reacties: 209
- Weergaves: 6861
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Als ik kom, breng ik mijn Passlab F5 en B1 mee. Ik zeg als, omdat ik dan waarschijnlijk weer in het buitenland zit. Zonder iets komen durf ik haast niet meer. Ik krijg Hans dan achter mij aan 
- wo 02 mei 2012, 22:47
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Scheurend fineer tijdens fineren
- Reacties: 9
- Weergaves: 1848
Re: Scheurend fineer tijdens fineren
Ik heb destijds verschillende dingen geprobeerd. Nat maken en tussen planken laten drogen en daarna aanbrengen of de natte doek met strijkbout om ontstane scheuren dicht te trekken, maar geen van allen was bevredigend. Inmiddels heb ik ontdekt dat je ook snel te veel lijm gebruikt. Voor mijn gevoel ...
- zo 29 apr 2012, 20:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Metalen luidspreker-kast
- Reacties: 18
- Weergaves: 1613
Re: Metalen luidspreker-kast
Die zijn echt waaaaanzinnig 
- za 11 feb 2012, 14:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
klopt helemaal, duurt alleen erg lang
Printjes zijn gesoldeerd en koelprofiel wordt aan gewerkt.
Hij komt er wel hoor
Printjes zijn gesoldeerd en koelprofiel wordt aan gewerkt.
Hij komt er wel hoor
- do 02 feb 2012, 19:51
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Elysium Subs
- Reacties: 240
- Weergaves: 6662
Re: Elysium Subs
eieren +1
persoonlijk wit buiten en zwart binnen, anders lijken ze zo lomp (lijken
). Donker rondom de driver doet de faseplug en de conus ook goed, maar da's persoonlijk natuurlijk.
persoonlijk wit buiten en zwart binnen, anders lijken ze zo lomp (lijken
- zo 22 jan 2012, 20:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: VIFA TC9-FD18/08 ASE StartAirKit PC (Just Purple)
- Reacties: 108
- Weergaves: 4824
Re: Pc/muziek Speakers VIFA TC9-FD18/08 ASE StartAirKit PC
Keurig.
Inderdaad , beter "overdreven" dan te min.
edit: maximaliseren heet dat.
Inderdaad , beter "overdreven" dan te min.
edit: maximaliseren heet dat.
- za 21 jan 2012, 15:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: VIFA TC9-FD18/08 ASE StartAirKit PC (Just Purple)
- Reacties: 108
- Weergaves: 4824
- do 19 jan 2012, 20:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Seas Micro Monitor - Elysium
- Reacties: 439
- Weergaves: 12535
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Geniet er van.
Chris
Geniet er van.
Chris
- do 19 jan 2012, 20:11
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
Mooi werk Lieuwe!
(ps: bevalt het toetsenbord goed?)
Chris
(ps: bevalt het toetsenbord goed?)
Chris
- wo 18 jan 2012, 20:00
- Forum: Wiki aangelegenheden
- Onderwerp: De wiki....
- Reacties: 26
- Weergaves: 4201
Re: De wiki....
Prachtig initiatief! Er staat inmiddels inderdaad heeeel veel info in dit forum. Welligt is dit de manier om het te structureren. Een bericht terugzoeken in een in het verleden gelezen bericht is niet heul praktisch 
- di 27 sep 2011, 21:54
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
- Reacties: 2307
- Weergaves: 101729
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
heerlijk, die pro werkstuk gedachte 
- ma 26 sep 2011, 20:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
- Reacties: 2307
- Weergaves: 101729
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ziet er naaaais uit man, maar je kunt mij niet wijs maken dat die klus zolder stof vrij blijft. 
- di 13 sep 2011, 21:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Desktop Line Array - Sweet Sixteen
- Reacties: 77
- Weergaves: 2989
Re: Desktop Line Array
wordt gevolgd 
- vr 26 aug 2011, 18:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Build topic LM4780 versterker
- Reacties: 771
- Weergaves: 32937
Re: Build topic LM4780 versterker
neus eens rond op ebay, daar vindje hele mooie alu knppon voor weinig.
