Hmmm, dit jaar heb ik wel klasse A versterkers bij me (4 AudioNote monoblokken), maar allemaal maar 8W sterk. Dit omdat mijn eigen speakers momenteel boven de 90DB opbrengen. Ze staan natuurlijk ook beschikbaar voor andere sets, maar ik weet niet zeker of ze wel voldoende vermogen hebben voor die mooie monitortjes van Ed.asterduc schreef:als iemand een klasse-A bak met bronnetje ter beschikking kan stellen, dan komen deze alvast mee.hannesie schreef:Ik heb je ergens eens een foto zien publiceren met een berylium tweeter.asterduc schreef:ik kom ook maar heb helemaal geen idee wat ik mee (moet) breng(en).![]()
Ik had gelijk het idee dat je zoiets zou meenemen naar Breda.
Gr, Ed.
Gr. Harry
