Er zijn 30 resultaten gevonden
- di 26 okt 2004, 22:01
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Vifa & Scan Speak tweeters
- Reacties: 8
- Weergaves: 2174
- di 26 okt 2004, 21:04
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Hoge QTS in kleine kast
- Reacties: 9
- Weergaves: 2459
- do 07 okt 2004, 0:29
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: breedband met een bas unit.
- Reacties: 9
- Weergaves: 2128
- wo 06 okt 2004, 21:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: mijn projectje
- Reacties: 4
- Weergaves: 1845
- di 05 okt 2004, 22:31
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Woofer aan de zijkant
- Reacties: 32
- Weergaves: 7024
Ik heb hem aan de zijkant en hij speelt echt als sub vanaf 120hz 12db/octaaf. Ik heb nog geen enkel probleem qua klank kunnen ontdekken. Ik heb ze wel off-axis staan en daar moeten je drivers maar net voor geschikt zijn. Zie ook mijn post over mijn zelfbouwprojectje :D http://forum.zelfbouwaudio.nl/...
- di 05 okt 2004, 22:29
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tip voor he afwerken van de kast
- Reacties: 16
- Weergaves: 3826
- di 05 okt 2004, 12:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ervaringen TL's / Horn's
- Reacties: 10
- Weergaves: 3320
- di 05 okt 2004, 12:18
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Actieve filter
- Reacties: 36
- Weergaves: 6212
- di 05 okt 2004, 12:15
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Groupdelay
- Reacties: 11
- Weergaves: 2264
- di 05 okt 2004, 11:47
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Leuke functie voor het forum/website?
- Reacties: 7
- Weergaves: 2881
- di 05 okt 2004, 0:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ervaringen TL's / Horn's
- Reacties: 10
- Weergaves: 3320
- di 05 okt 2004, 0:17
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: betonnix project.
- Reacties: 48
- Weergaves: 10786
- di 05 okt 2004, 0:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ervaringen TL's / Horn's
- Reacties: 10
- Weergaves: 3320
- di 05 okt 2004, 0:11
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Leuke functie voor het forum/website?
- Reacties: 7
- Weergaves: 2881
- ma 04 okt 2004, 22:43
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Groupdelay
- Reacties: 11
- Weergaves: 2264
- ma 04 okt 2004, 22:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Waar zouden we graag meer van willen weten?
- Reacties: 299
- Weergaves: 55726
- ma 04 okt 2004, 22:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Waar zouden we graag meer van willen weten?
- Reacties: 299
- Weergaves: 55726
- ma 04 okt 2004, 21:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: mijn projectje
- Reacties: 4
- Weergaves: 1845
- ma 04 okt 2004, 20:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: mijn projectje
- Reacties: 4
- Weergaves: 1845
mijn projectje
Liefhebber als ik ben van mooie muziek ben ik een tijd terug begonnen aan mijn projectje. Het doel: high-end on-a-budget. Voor weinig geld een set mooie boxen maken. Ik wou wel wat bas natuurlijk. En fijne stemmen. En gedetailleerd hoog. En voor weinag aub :D Al voordat ik serieus plannen ging smede...
- ma 04 okt 2004, 19:52
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Groupdelay
- Reacties: 11
- Weergaves: 2264
- ma 04 okt 2004, 19:48
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Actieve filter
- Reacties: 36
- Weergaves: 6212
kijk ook eens op www.mivoc.de leuke modules voor weinag
- ma 04 okt 2004, 0:06
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: behuizingen voor versterkers
- Reacties: 40
- Weergaves: 8696
- ma 04 okt 2004, 0:03
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tip voor he afwerken van de kast
- Reacties: 16
- Weergaves: 3826
Tip voor he afwerken van de kast
Afgezien van de bovenfrees hanteer ik altijd met veel plezier de bandschuurmachine. Daarmee kan je alle oneffenheden in no-time wegwerken en krijg je een mooie gladde kast.
- ma 04 okt 2004, 0:01
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Rara ervaringen met de klankkleur van m'n set
- Reacties: 15
- Weergaves: 3432
- zo 03 okt 2004, 23:49
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: passieve highpass
- Reacties: 4
- Weergaves: 1214
ik gebruik de onderdelen van een goedkoop subwoofer filtertje (120Hz, 12db/octaaf)) omgekeerd als hp filter op min midwoofertje. De elco is daarvan een uitermate goedkoop exemplaar (hele filtertje kost 7,95). Als ik hem overbrug is het geluid minder goed/open/strak dan wanneer ik hem weer inschakel....
