Een hele mooie functie voor het forum zou naar mijn mening zijn als je als gebruiker je plaatjes hier kan uploaden.
Ik weet van andere fora dat veel mensen wel foto's hebben, maar geen website om ze neer te kunnen zetten. Om dan toch van die mensen foto's te kunnen zien, zou het leuk zijn als dit forum dat kon.
Ik besef me dat dit een probleem kan opleveren qua dataverkeer, dus mischien is het in de praktijk niet uitvoerbaar. Maar het lijkt me wel de moeite waard om er even over na te denken.
(je zou het mischien een feature voor donateurs of zoiets laten zijn)
Of is dit al mogelijk? Dan heb ik niks gezegd
