Mooie arm en verdient een goede bedrading.
Natuurlijk altijd direct vervangen. Belden o.a. maakt mooie en goede zilveren leidingen. Zuiver koper altijd lonend.
En 2de hands net zo goed klinkend als nieuw.
Er zijn 38 resultaten gevonden
- vr 31 jan 2014, 19:44
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: vervangen kabel arm ortofon as 212
- Reacties: 37
- Weergaves: 3135
- do 11 nov 2010, 14:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
De Philips AD 1256 iemand bekend...?
Kan nergens data vinden Qts Fs ..voor gesloten of eventueel met variovent zoals Henk Jan al voorstelde..
Kan nergens data vinden Qts Fs ..voor gesloten of eventueel met variovent zoals Henk Jan al voorstelde..
- ma 08 nov 2010, 19:04
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
Heb een OB kunnen beluisteren en weet nu dat een Open Baffle voor een beperkt publiek is.. Zang, kleine ensembles, kamermuziek, pop gaat goed doch piano, orkesten, stevige pop gaat moeilijk worden. Jammer dat een piano er niet goed uitkomt. Een compromis. Dus een speakers zeer afhankelijk van de muz...
- za 30 okt 2010, 9:12
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Service manual Rotel RT1025
- Reacties: 4
- Weergaves: 228
Re: Service manual Rotel RT1025
Ray...
Verwijder dan topic maar als dat beter is ...
Verwijder dan topic maar als dat beter is ...
- vr 29 okt 2010, 20:47
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Service manual Rotel RT1025
- Reacties: 4
- Weergaves: 228
Service manual Rotel RT1025
Rotel RT 1025
Service manual van tuner .
Het bestand is te groot voor hier dus stuur mij een mail en ontvang.
Service manual van tuner .
Het bestand is te groot voor hier dus stuur mij een mail en ontvang.
- do 28 okt 2010, 8:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
Bas... Van 4 inch naar 8 inch naar 12 lijkt meer als voldoende. 4-8-12 inch. In lijn en de 12 inch in gesloten kast .... Hiermee heb je beiden .. Saba doen t goed in open baffle, de gesloten kast voor waar dit t meest noodzakelijk en essentieel is de 12 inch.... Hoe grondiger en beter het plan-ontwe...
- do 28 okt 2010, 8:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
foutief bericht
- wo 27 okt 2010, 18:26
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
Hallo Bas f..... Ga een open baffle maken doch zet onder de twee green cones een 12-15 inch bas Bombardon of electrovox of andere doch heb die nog niet ...endorphin 17 type. Tweeter boven- 20 cm- woofer 12 incher is voldoende voor mij. 15 inch is te. Maak een 3 weg systeem want zonder t laag kan ik ...
- wo 22 sep 2010, 21:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
Peter...de voorwand was hoe dik.....en het glaswol hoe....als er geen achterwand is kan je dit toch niet plaatsen ...
- wo 22 sep 2010, 20:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
Endorphin" P-17 speaker project..... mooi project zeg.....met een 12 inch.....dat lijkt me prima
Waarom de tweeter in t midden ipv bovenin wordt niet uitgelegd.
Waarom de tweeter in t midden ipv bovenin wordt niet uitgelegd.
- di 21 sep 2010, 19:15
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
Dank jullie... voor advies en hulp.... duidelijk... Gesloten gaat niet gebeuren.....dus dat wordt of TL....of open baffle Speakers voor gesloten kast.....2 (of 3)weg voor buizenbakje.... zijn die wel op de markt...? Bijv de Philips 9710 .... een iets betere keuze voor gesloten kast als ik t goed heb...
- di 21 sep 2010, 7:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Re: Gesloten kast met Saba green cones
Bas:Ja heb er een setje van ..... RobertD: en al luisterend naar luidsprekers gaat mijn voorkeur steeds duidelijker uit naar een gesloten systeem. Dus ik zoek naar een compromis gesloten kast met voor buizenversterker en voor mijn muziek gevoelige speakertjes. Kan de Sonatine niet als gesloten kaste...
- ma 20 sep 2010, 21:54
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Gesloten kast met Saba green cones
- Reacties: 32
- Weergaves: 1642
Gesloten kast met Saba green cones
http://www.troelsgravesen.dk/greencones.htm
Kunnen deze twee Saba's 8 inch en 4 inch in een gesloten kast gebouwd worden ...?
Zo ja hoe bereken ik inhoud, plaatsing e.a. hoeveel liters vragen deze....
Kunnen deze twee Saba's 8 inch en 4 inch in een gesloten kast gebouwd worden ...?
Zo ja hoe bereken ik inhoud, plaatsing e.a. hoeveel liters vragen deze....
- zo 04 jul 2010, 9:54
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Kontakt KT-7
- Reacties: 0
- Weergaves: 368
Kontakt KT-7
Schema Kontakt KT-7 Japan. Opgebouwd als je een KT-7 opent. Sommige waarden kunnen verschillen.... en is in de voeding bij C meestal twee 20uF 300V condensatoren toegepast. Of in sommige beiden geheel niet aanwezig. Klik op schema om te vergroten Hele folder is te downloaden Anata no riten ni shite ...
- di 18 mei 2010, 20:16
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA luisterdag 2010, de workshops
- Reacties: 94
- Weergaves: 3706
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Kan ik erbij........Max
- do 08 apr 2010, 8:46
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: schema KT7 LA 214B gevraagd
- Reacties: 3
- Weergaves: 358
Re: schema KT7 LA 214B gevraagd
Dank je.............. maar t is de 224B welke je plaatst ipv de 214B
De 214B is die SE uitvoering met 2 eindbuizen ipv 4
Mocht t intussen ontvangen van Maurice dus als iemand deze nu nodig heeft geef me een gil.....
De 214B is die SE uitvoering met 2 eindbuizen ipv 4
Mocht t intussen ontvangen van Maurice dus als iemand deze nu nodig heeft geef me een gil.....
- wo 07 apr 2010, 9:36
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: schema KT7 LA 214B gevraagd
- Reacties: 3
- Weergaves: 358
schema KT7 LA 214B gevraagd
Zoek het schema van de Kontakt KT7 oftwel Bocama LA214B.
Iemand of ergens....
Iemand of ergens....
- ma 12 feb 2007, 14:04
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: sony cdpx33 speler leest geen ceedee meer
- Reacties: 2
- Weergaves: 1235
- ma 12 feb 2007, 12:35
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: sony cdpx33 speler leest geen ceedee meer
- Reacties: 2
- Weergaves: 1235
sony cdpx33 speler leest geen ceedee meer
Deze sony heeft al ruim 10 jaar gespeeld en houdt er nu opeens mee op .. Geeft steeds de melding : no disc ...... in t display. Zou dit een laser probleem kunnen zijn ...of hoe hoe onderscheid ik dat de laserunit op is ...van deze of andere cd- speler ...Kan toch haast niet dat een laser unit op is ..
- za 20 jan 2007, 19:42
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Precisie weerstanden in filter
- Reacties: 5
- Weergaves: 1686
- za 20 jan 2007, 18:34
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Precisie weerstanden in filter
- Reacties: 5
- Weergaves: 1686
- di 16 jan 2007, 18:32
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Precisie weerstanden in filter
- Reacties: 5
- Weergaves: 1686
Gebruik zelf graag Vishay, hutte phb en mangin psb weerstanden van 0,1 % in die bouwvorm . Bulk metal foil, leuk spul uit de ruimtevaart, ontwikkelt om niets anders te doen dan een weerstand te zijn. Vooral leuk om eens een allan bradley, een koolfilm, een metaalfilm en een bulk foil weerstand toe t...
- vr 24 nov 2006, 19:06
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Bypass condesator: ervaringen?
- Reacties: 11
- Weergaves: 2672
- di 21 nov 2006, 9:20
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: software voor filterontwerp
- Reacties: 7
- Weergaves: 1926
Edo.. tip misschien ... Bij t plaatsen van de 25 cm woofer en kijkend in de nog niet gesloten kast -boven plaat nog niet ingelijmd- zagenvoelde ik dat de woofer -maar op 4 punten ´vast´in t mdf - bij stevig niveau muziek gewoon nog beweegt, meetrilt ... Heb nu zijn magneet vanuit de wanden ondersteu...
- zo 19 nov 2006, 17:22
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: software voor filterontwerp
- Reacties: 7
- Weergaves: 1926
