IK heb ze ook gehad....ook 1 woofer kapot... kon geen andere aankomen en toen laten repareren....vlg mij bij Total speaker repair, zit ergens in het noorden.
Na reparatie weer 100% en was ook niet zichtbaar.
Daarna heb ik ze verkocht.....
mvg
P.V.
Er zijn 59 resultaten gevonden
- do 21 jan 2021, 19:42
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: vifa basis 2.0
- Reacties: 92
- Weergaves: 5443
- wo 01 jan 2020, 21:45
- Forum: Luidspreker Ontwerpwedstrijd
- Onderwerp: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
- Reacties: 246
- Weergaves: 9392
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ja dat bedoelde ik THX..
- wo 01 jan 2020, 18:52
- Forum: Luidspreker Ontwerpwedstrijd
- Onderwerp: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
- Reacties: 246
- Weergaves: 9392
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ik vraag me af wat mogen de speakers kosten ??
Budgetprijs,
PV
Budgetprijs,
PV
- zo 29 dec 2019, 20:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Extra Bas...Subwoofer ??
- Reacties: 7
- Weergaves: 243
Re: Extra Bas...Subwoofer ??
Ok Shadow nu snap ik wat je bedoeld ….THX
PV
PV
- zo 29 dec 2019, 20:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Extra Bas...Subwoofer ??
- Reacties: 7
- Weergaves: 243
Re: Extra Bas...Subwoofer ??
Ok One World......dan ga ik daarvoor denk ik....alleen waar sluit ik deze aan op mijn versterker ??
MvG
PV
MvG
PV
- zo 29 dec 2019, 20:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Extra Bas...Subwoofer ??
- Reacties: 7
- Weergaves: 243
Re: Extra Bas...Subwoofer ??
Ok dank voor reactie..... versterker is een oudje Onkyo 2x150 watt …. die 18 kg versie met gescheiden voedingstrafo.s
ik heb geen idee of ie die belasting aankan... ik had gedacht 1 subwoofer eraan te hangen.
PV
ik heb geen idee of ie die belasting aankan... ik had gedacht 1 subwoofer eraan te hangen.
PV
- zo 29 dec 2019, 19:37
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Extra Bas...Subwoofer ??
- Reacties: 7
- Weergaves: 243
Extra Bas...Subwoofer ??
Ik heb een 2 weg systeem met Vifa tweeter en basspeakertje zelfbouw. Mid en hoog zijn Ok maar bas is matig, kan ook niet anders …met klene woofer. Nu wil ik een extra subwoofer maken Peerless 10 inch of 12 of zoiets. Kan ik deze gewoon aansluiten op de tweede luidsprekeruitgangen op de versterker ??...
- zo 29 dec 2019, 12:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Pied Piper upgrade
- Reacties: 11
- Weergaves: 1218
Re: Pied Piper upgrade
Staat toevallig een setje PP op marktplaats..in Den Bosch te koop 160 euro.. vraagprijs voor de liefhebbers.
PV
PV
- zo 29 dec 2019, 12:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Pied Piper upgrade
- Reacties: 11
- Weergaves: 1218
Re: Pied Piper upgrade
Ik heb ze ook gebouwd maar de grootste miskoop ….bleek achteraf … Die tempex woofertjes flapperde maar wat op en neer bij iets vermogen op de speaker.s
Ik heb ze afgevoerd naar de stort ….. na 3 jaar gebruik.
PV
Ik heb ze afgevoerd naar de stort ….. na 3 jaar gebruik.
PV
- zo 29 dec 2019, 11:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Pied Piper upgrade
- Reacties: 11
- Weergaves: 1218
Re: Pied Piper upgrade
Ik denk de beste updrade is de boxen eruit doen en een setje V Vox kopen
Dit Oude boxen PVC buis made in Holland ca. 1995 maar spelen goed Vifa zit erin en kosten zowat niks gebruikt.
Ik heb zelf ook de Pied Pipers gehad maar vielen toch tegen....muv het hoog
PV
Dit Oude boxen PVC buis made in Holland ca. 1995 maar spelen goed Vifa zit erin en kosten zowat niks gebruikt.
Ik heb zelf ook de Pied Pipers gehad maar vielen toch tegen....muv het hoog
PV
- ma 09 apr 2018, 18:40
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: cambridge 740A
- Reacties: 16
- Weergaves: 1059
Re: cambridge 740A
Het valt mij op dat alle top versterkers geen optische ingangen hebben...??
Is hier een reden voor.
Dus de 740A is een good buy ??
PV
Is hier een reden voor.
Dus de 740A is een good buy ??
PV
- zo 08 apr 2018, 19:42
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Krill AMT floorstander
- Reacties: 41
- Weergaves: 2269
Re: Krill AMT floorstander
Mooi projekt .... hoe zit het prijstechnisch ?
En heb jij de houtpaketten al op maat klaarliggen ?
PV
En heb jij de houtpaketten al op maat klaarliggen ?
PV
- zo 08 apr 2018, 7:35
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: cambridge 740A
- Reacties: 16
- Weergaves: 1059
Re: cambridge 740A
Ok dank voor info ik kan die Cambridge 740 voor 325 kopen en is ook in nieuwstaat (vlg. verkoper)
Ik zal van de week eens gaan kijken of het iets is .
MvG
PV
Ik zal van de week eens gaan kijken of het iets is .
MvG
PV
- za 07 apr 2018, 22:07
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: cambridge 740A
- Reacties: 16
- Weergaves: 1059
Re: cambridge 740A
De Cambridge 851A schijnt wel top te zijn---
Wat is het verschil met de 840A >??
Wat v00r prijs heb je in gedachten toetertje ?
PV
Wat is het verschil met de 840A >??
Wat v00r prijs heb je in gedachten toetertje ?
PV
- za 07 apr 2018, 18:49
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: cambridge 740A
- Reacties: 16
- Weergaves: 1059
cambridge 740A
Heeft iemand ervaring met deze versterker ?
Deze is gemaakt een jaar of 10 geleden tot 2005 vlg. mij..
Geluidskwaliteit en kwaliteit ???.
100 watt ik denk dat dit voldoende is voor een woonkamer van 60 m2 ?
PV
Deze is gemaakt een jaar of 10 geleden tot 2005 vlg. mij..
Geluidskwaliteit en kwaliteit ???.
100 watt ik denk dat dit voldoende is voor een woonkamer van 60 m2 ?
PV
- di 03 apr 2018, 13:31
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Bookshelf speakers voor in een bar.
- Reacties: 12
- Weergaves: 783
Re: Bookshelf speakers voor in een bar.
Ik heb nog nieuw setje yamaha NS BP300 nieuw in doos zwart pianolak.
Doos is nog niet open geweest, had 2 sets gekocht , 1 set nu aan de tv gehangen.. perfect geluid
Peter
Doos is nog niet open geweest, had 2 sets gekocht , 1 set nu aan de tv gehangen.. perfect geluid
Peter
- zo 18 mar 2018, 18:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Goede kast voor 18 inch subwoofer?
- Reacties: 20
- Weergaves: 2578
Re: Goede kast voor 18 inch subwoofer?
Ik snap niet dat ze dat kunnen maken voor zo weinig geld !!!
PV
PV
- za 17 mar 2018, 18:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
- Reacties: 12
- Weergaves: 1068
Re: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
Dank voor info ... ik zal eens rondkijken op het forum en wat googelen ... denk aan 12 inch sub met peerless + Hypex .. of 2 subs ... Tip van Marcus !!
Peter
Peter
- za 17 mar 2018, 11:36
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
- Reacties: 12
- Weergaves: 1068
Re: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
Ok Marcus dank voor de goede tip !!!
WElke Hypex versterkers heb jij, en bevalt het geluid goed !!
PV
WElke Hypex versterkers heb jij, en bevalt het geluid goed !!
PV
- za 17 mar 2018, 9:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
- Reacties: 12
- Weergaves: 1068
Re: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
Ja de versterker heeft een PRE OUT left/right en daarlangs zit een MAIN IN left right !!
Waarvoor deze zijn weet ik niet, nog nooit gebruikt.
PV
Waarvoor deze zijn weet ik niet, nog nooit gebruikt.
PV
- vr 16 mar 2018, 21:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
- Reacties: 12
- Weergaves: 1068
Re: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
Ik heb nog steeds de Accuphase 301 die zou ik kunnen gebruiken maar wil een nieuwe versterker met afstandsbediening....!!!
Voor de Sub actief ... Hypex of zoiets in gedachten,maar weet niet hoeveel watt ik moet nemen.
Voor de Sub actief ... Hypex of zoiets in gedachten,maar weet niet hoeveel watt ik moet nemen.
- vr 16 mar 2018, 17:02
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
- Reacties: 12
- Weergaves: 1068
Hoeveel watt versterker voor subwoofer ??
Ik heb weer nieuwe bouwplannen nadat mijn Vifa Basis 2.0 verkocht is. Nu wil ik een Subwoofer met Hypex versterker en twee kleine satalieten. Heb al wat rondgekeken op het forum en denk dat ik min een 12 inch speaker nodig heb met een Hypex versterker. Ruimte is ca. 65 m2 Hoeveel watt zou de Hypex v...
- di 13 mar 2018, 8:53
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Welke speakers in Yamaha boxen ?
- Reacties: 4
- Weergaves: 412
Re: Welke speakers in Yamaha boxen ?
Ok thx voor info.
PV
PV
- zo 11 mar 2018, 18:34
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Welke speakers in Yamaha boxen ?
- Reacties: 4
- Weergaves: 412
Re: Welke speakers in Yamaha boxen ?
Ok THX Ds23man en zijn deze ook ergens los te koop ???
PV
PV
- zo 11 mar 2018, 18:27
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Welke speakers in Yamaha boxen ?
- Reacties: 4
- Weergaves: 412
Welke speakers in Yamaha boxen ?
Weer iemand welke speakers in Yamaha boxen zitten, en hoe is de kwaliteit ?
Kan setje overnemen voor weinig maar 1 tweeter defect
PV
Kan setje overnemen voor weinig maar 1 tweeter defect
PV
