Er zijn 22 resultaten gevonden

door Triple_A
di 09 jun 2009, 21:27
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: W8-740P anders-dan-ander.......
Reacties: 47
Weergaves: 5737

Ziet er zeker net uit, originele plaats ook!
door Triple_A
di 21 okt 2008, 13:05
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

Volgens mij is het zo dat bij "twisted pair" kabels twee aders om elkaar zitten gedraaid, waarvan de ene ader precies het tegenovergestelde signaal van de andere ader heeft. Dus als over de ene ader een spanning staat van 3v staat er over de andere een spanning van -3v. Of geldt dit alleen...
door Triple_A
ma 20 okt 2008, 21:48
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

@ Wowly Ok, misschien is oplichting niet het goede woord. Tuurlijk horen de mensen het verschil tussen deze en goedkopere kabels (anders zou het niet verkopen) Tuurlijk klinkt die kabel nog net zo goed nadat je erachter komt dat het eigenlijk is opgebouwd uit componenten van samen niet meer dan 15eu...
door Triple_A
ma 20 okt 2008, 20:41
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

Ongelooflijk toch wat een oplichterij! Eerlijk gezegd vind ik het wel behoorlijk geniale vinding:) - klant blij met kabel die het geluid in zijn belevingswereld beter maakt en die mooi afgewerkt is met magische blokjes - fabrikant blij met de hoge marge die hij binnenhaalt bij deze kabel Ik bedoel,...
door Triple_A
ma 20 okt 2008, 19:36
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

Dat is inderdaad zo'n kabel die ik bedoel.
Ongelooflijk toch wat een oplichterij!
En al die kopers maar genieten van hun veel diepere geluidsbeeld! :shock:
door Triple_A
ma 20 okt 2008, 15:32
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

Ik snap wat je bedoeld en het klinkt ook vrij logisch. Ik heb zelf alleen nog nooit het verschil gehoord tussen een goedkoop kabeltje en een hele dure, en ik weet dat ik lang niet de enige ben. OK, ik snap dat als je een heel dun speaker draadje zou gebruiken dat dat het geluid zou kunnen beinvloede...
door Triple_A
ma 20 okt 2008, 12:43
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

Ik hoor werkelijk GEEN verschil met standaard bouwmarkt kabeltjes. Hierin moet ik Dub ondersteunen. Verschillende kabels kunnen anders klinken. Dat jij het niet hoort, kan aan je oren liggen, of aan de manier van luisteren. Ook ik vraag me af en toe af hoe mensen luisteren. "ja, veel opener, s...
door Triple_A
zo 19 okt 2008, 23:54
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

Ok, zo denk ik erover... Blijkbaar vindt Theduboracle dus zelf wel alles het geld waard en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Het is jammer dat hij niet een 1 op 1 vergelijking wil doen met andere speakers (speakers die zichzelf wel al bewezen hebben bij vele audiofielen), en ze ook niet wil/kan...
door Triple_A
zo 19 okt 2008, 18:49
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS speaker kastbouw.
Reacties: 296
Weergaves: 28487

Ok, zo denk ik erover... Blijkbaar vindt Theduboracle dus zelf wel alles het geld waard en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Het is jammer dat hij niet een 1 op 1 vergelijking wil doen met andere speakers (speakers die zichzelf wel al bewezen hebben bij vele audiofielen), en ze ook niet wil/kan ...
door Triple_A
zo 12 okt 2008, 17:42
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Visaton Atlas DSM klaar!!!
Reacties: 12
Weergaves: 4288

Zeker mooi idd :shock:

Tevens spot ik een receiver die verdacht veel op mijn yamaha receiver lijkt, en een gitaarversterker die verdacht veel op mijn fender power chorus lijkt :D
door Triple_A
vr 07 mar 2008, 8:39
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Wat is dit nu?
Reacties: 11
Weergaves: 2134

Wat is dat voor driver?
door Triple_A
za 09 feb 2008, 17:46
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Actieve keyboard monitors
Reacties: 7
Weergaves: 1642

Weet je zeker dat dat een piezo tweeter is?
Zo ziet het er namelijk niet uit.

Wel gaaf projectje, en op het podium hoor je toch eht verschil niet :)
door Triple_A
di 05 feb 2008, 18:06
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Slanke 3-weg TL
Reacties: 61
Weergaves: 14356

Zeer nice! :D
door Triple_A
wo 16 jan 2008, 19:31
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Daredevil B3S monitor woonkamer project
Reacties: 27
Weergaves: 4832

Ziet er mooi uit!
door Triple_A
ma 07 jan 2008, 1:12
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Nieuwe Subwoofer Met Mivoc - Aw3000
Reacties: 36
Weergaves: 8269

Zo dat ziet er zeker mooi uit.

Lijkt me ook een leuke driver om ook iets mee te doen :)
door Triple_A
zo 06 jan 2008, 12:22
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Slanke 3-weg TL
Reacties: 61
Weergaves: 14356

:shock: :shock:

Heel mooi idd!
door Triple_A
zo 06 jan 2008, 12:16
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Cheap Trick CT 217
Reacties: 28
Weergaves: 5052

Ziet er heel mooi uit! :)

Lijkt mij best interessant om na te apen, maar dan als bipool met nog zo'n drivertje aan de achterkant bijv. 8)
door Triple_A
wo 27 jul 2005, 15:40
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Logitech Z560 on steroids ;-)
Reacties: 15
Weergaves: 8164

En? denk je dat je de sub ook gaat aanpakken? :D :wink:
door Triple_A
wo 27 jul 2005, 15:37
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Rel woofers uit de Rel Quake I
Reacties: 13
Weergaves: 2540

hovingtim schreef:
bassreflex gaat vaak dieper maar dan zit hij sneller aan zn xmax
juist niet. als je de br correct berekent zal de woofer door de tegendruk van de br poort juist minder snel aan z'n xmax zitten. :)

Denk dat dit wel een leuk projectje kan gaan worden :P
door Triple_A
wo 27 jul 2005, 15:34
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Adire Audio Subwoofer
Reacties: 65
Weergaves: 13950

Heeeeeej een shiva 8) heb ik zelf ook! mooi voor elkaar voor 118euro :shock:

Je moet hem idd de tijd gunnen in te spelen, bepaalde parameters van de woofer veranderen nog (postitief) naarmate je hem inspeelt.
Wordt allemaal nog wat strakker/dieper.
door Triple_A
wo 06 jul 2005, 15:42
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Freaky center!
Reacties: 17
Weergaves: 5707

ff een kick van meer dan een half jaar 8) , want ben toch wel erg benieuwd of je al verder bent gekomen met de amp's :D
(of heb ik iets op GoT gemist? :oops: )
door Triple_A
di 05 jul 2005, 22:15
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Logitech Z560 on steroids ;-)
Reacties: 15
Weergaves: 8164

zo ziet er erg leuk uit :D Ik heb ook zo'n setje (alleen de speakers :lol: ) en ik heb een tijdje terug een spec-sheet opgevraagd bij Tangband. Kreeg heel netjes antwoord, met de volgende bijlage: http://img271.echo.cx/img271/8438/mijnlogitechsatdriverspecs8vz.th.jpg 8) Ben trouwens wel benieuwd naa...