De verschillende delen zijn in verstek gezaagd en hier met 2 spanbanden samengezet om te kijken of alles wel past. Dat ziet er goed uit !
Even wat hulpstukken maken om de boel op te spannen.
De kast opgespannen met de hulpstukken, om mijn theorie te staven aan de praktijk
Aangezien alles goed past de mantel en de bovenkant aan elkaar verlijmd met bison houtlijm en opgespannen met de hulpstukken die ik gemaakt heb en de spanbanden. De opening voor de versterker is ook al gemaakt.
Even de bovenkant voorzien van wat gewicht
De bracing voorzien van gaatjes. Oorspronkelijk had deze bracing aan beide zijden een "pootje" om zo met de bodem plaat te verbinden. Totdat ik probeerde van de versterker te plaatsen. Toen bleek da 1 van de pootjes de transfo van de versterker blokkeerde. Dit pootje heb ik dan maar weg moeten laten
De 2 andere stukken bracing voorzien van gaatjes
Even de bracing plaatsen, hier kan je het ontbrekende "pootje" goed zien.
De bracing gezien door de versterker opening
Een van de inslagmoeren. Dit was echt een precies werkje. De gaten waar de bouten doormoeten zitten echt heel dicht bij de luidspreker opening, waardoor de inslag moeren soms over de rand steken
De woofer wordt vastgezet met M6 bouten. Misschien was een maatje kleiner beter geweest....
Alle inslag moeren (op 2 na) Ik heb er ook 2 voorzien waarmee ik de pootjes van de woofer kan bevestigen
Ondanks het gepruts met de inslagmoeren past alles perfect !
Verdere foto's en verslagje volgen !