Heeft er iemand (luister)ervaring met de AMT 21CM 2.1?
of 1 van de andere kleinere varianten.
Er zijn 55 resultaten gevonden
- vr 25 jul 2014, 20:48
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Mundorf AMT
- Reacties: 179
- Weergaves: 5498
- wo 15 jan 2014, 21:00
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 219587
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 en straks AT10C77 woofers
Walt schreef:Je had inderdaad gelijk! Wat was ongeveer de levertijd op die van jou?
Groetjes Walter
10 weken, maar dat was in de vakantietijd, AT was 3 weken dicht.
- zo 12 jan 2014, 12:47
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 219587
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 en straks AT10C77 woofers
Zei ik je toch...AT 10C77 besteld....
- di 24 sep 2013, 0:37
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 219587
Re: 3-weg met C-Quenze 18H52 / AMT 25-7 en XLS10 woofers
Hallo Jeroen, Ik heb even bij Troels gekeken, die man pakt het ook wel serieus aan moet ik zeggen. Ook hij lijkt overtuigd van de kwaliteiten van de AT 10C77 laagdrivers.... jammer dat deze zo duur zijn hoor! Een setje Mundorf 10uF S/G/O is goedkoop in verhouding :mrgreen: Groetjes Walter Ach, de f...
- za 06 jul 2013, 18:01
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Scan Speak D3004 602010
- Reacties: 7
- Weergaves: 680
Re: Scan Speak D3004 602010
Ik heb wel ervaring met de R3004 icm 12mu4731.
Gaat prima, 2e orde xover op +/- 2,8k
Wat wil je weten?
Gaat prima, 2e orde xover op +/- 2,8k
Wat wil je weten?
- za 08 jun 2013, 20:57
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: project: termino
- Reacties: 2377
- Weergaves: 58460
Re: project: termino
En dat idee van die gesloten kasten dan? 
Een ander ruimte is wel duurder. Ongeveer 1 goede woofer per maand.
Een ander ruimte is wel duurder. Ongeveer 1 goede woofer per maand.
- za 08 jun 2013, 20:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: project: termino
- Reacties: 2377
- Weergaves: 58460
Re: project: termino
dre schreef:het is in mijn ruimte in ieder geval erg lastig te bepalen waar het nu vandaan komt....
Probeer eens een andere ruimte.
- za 08 jun 2013, 20:51
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: project: termino
- Reacties: 2377
- Weergaves: 58460
Re: project: termino
Walt schreef:Aantal AT 10C77's aanschaffen...?
Groetjes Walter
Goed idee...
- za 08 jun 2013, 19:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: project: termino
- Reacties: 2377
- Weergaves: 58460
Re: project: termino
dre schreef:hier nog een meting op 3 verschillende afstanden van de speakers.
Als ik zo naar de meetplaatjes kijk, dan moet je mid nog iets zachter.
Het laag loopt diep genoeg door, je roomgain compenseert de afval in het laag toch prima?
- wo 26 dec 2012, 12:29
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
Dat zie er goed uit.(denk ik :wink: ) In het G-Sonos verhaal staan nog wel een aantal dingen waar rekekening mee gehouden moet worden. Er zit een Gate voor de spdif uitgang die 5V gevoed wordt, de 5V wordt van de 12V voor het audio gehaald. (op minder elegante wijze, volgens Gert) Hierdoor heeft het...
- ma 24 dec 2012, 21:09
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
je jitter is iig al veel minder, nu. 
- ma 24 dec 2012, 21:03
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
(zit er eigenlijk nog garantie op ?)
Als de sticker met de tekst "warranty void if seal is broken" nog heel is wel, denk ik.
- ma 24 dec 2012, 19:21
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
ik geloof dat de schakelende voeding van André ondertussen uitgeschakeld is. 
@ds23man: dan wel idd.
@ds23man: dan wel idd.
- ma 24 dec 2012, 17:53
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
De wifi van de Sonos is altijd actief, de software legt elke paar seconden contact met de andere Sonos componenten. Zowel via wifi als ethernet. Dit kun je leuk zien aan led van de aansluiting van de ethernet. Zodra je een Sonos component op je netwerk hebt hangen zie je continu die activiteit. Via...
- ma 24 dec 2012, 17:18
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
best lastig meten,verbinding valt steeds weg...... wat er tot nu toe uit kwam: de 3.3v komt aan ruim 1200mA maar de 14,4v kom ik slechts aan 100mA dit is wel gemeten zonder dat er een dac aan hangt,dus eigenlijk wordt er geen vermogen afgenomen...... maar nu doet ie helemaal niets meer....... :roll...
- zo 23 dec 2012, 13:34
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
Ik heb zojuist vernomen dat de metingen voor vandaag afgelast zijn.

- za 22 dec 2012, 18:58
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
En wie doet de controle-meting dan? 
- za 22 dec 2012, 18:47
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
Als André morgen zijn Sonos mee brengt, dan ga ik wel meten... 
- za 22 dec 2012, 18:37
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
4watt, als het analoge audio gedeelte niet belast wordt.
Dat zou een gemiddeld gebruik van 1A voor 3,3Volt betekenen.
Maar hoe gemiddeld is dat? Is sprake van enorme piekbelasingen? of is de belasting erg constant.
4Watt idle, did not (completely) answer the question.
Dat zou een gemiddeld gebruik van 1A voor 3,3Volt betekenen.
Maar hoe gemiddeld is dat? Is sprake van enorme piekbelasingen? of is de belasting erg constant.
4Watt idle, did not (completely) answer the question.
- za 22 dec 2012, 18:13
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
Ik zou iets maken in een kastje met 2 aparte trafo's, gescheiden gelijkrichting, CRCRC afvlakking, 317 voor de 3.3 en een LT1083 of 1084 voor de 15 VDC. Puur uit belangstelling Ray: waarom een LT1083 voor de 15V in plaats van een LM317? Goed punt. ik lees hier : http://www.fidelityaudio.co.uk/sonos...
- za 22 dec 2012, 17:52
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
ik denk dat sander me wel kan helpen bij het bepalen van het vermogen toch? :sure: het kan nooit meer zijn dan 100 Watt. :mrgreen: is ff prutsen om te kunnen meten, kan wel, voedingstouwtje onderbreken en een ampere meter ertussen. maar is het niet uit het verhaal van Gert te herleiden. Hij geeft e...
- za 22 dec 2012, 17:30
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: psu sonos
- Reacties: 159
- Weergaves: 2358
Re: psu sonos
Niet onbelangrijk, hoe worden die spanningen bereikt ? Als er al (78XX) spanningsregelaars in zitten kan er wel mischien iets met een paar 317's worden gedaan. Kan ik anders niet beter een print van de grond af opnieuw ontwerpen ? Deze Duitse sonos knutselaar heeft al een hoop werk gedaan. Hij heef...
- vr 22 jun 2012, 21:12
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Scanspeak R3004 662000 of D3004 662000
- Reacties: 11
- Weergaves: 679
Re: Scanspeak R3004 662000 of D3004 662000
De visite hoeft niet altijd op de bank. 
Ik zal (nog) niet beweren dat mijn spul beter klinkt dan dat van Dré
, maar het is natuurlijk wel het streven.
Ik zal (nog) niet beweren dat mijn spul beter klinkt dan dat van Dré
- vr 22 jun 2012, 20:27
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Scanspeak R3004 662000 of D3004 662000
- Reacties: 11
- Weergaves: 679
Re: Scanspeak R3004 662000 of D3004 662000
Dre heeft geen gelijk, hij heeft gewoon pech! 
- do 21 jun 2012, 19:51
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Scanspeak R3004 662000 of D3004 662000
- Reacties: 11
- Weergaves: 679
Re: Scanspeak R3004 662000 of D3004 662000
Ik zal het doorgeven aan de visite. 
